miercuri, 4 iulie 2012

Afacere de peste 200.000 de euro cu gard la Aeroportul Târgu-Mureș. Sperăm că nu e afacere de șef de partid, de tipul celor cu care ne-au obișnuit firmele cunoscute ca fiind înființate și conduse de medicul Poruțiu


Afacere de peste 200.000 de euro cu gard la Aeroportul Târgu-Mureș. Sperăm că nu e afacere de șef de partid, de tipul celor cu care ne-au obișnuit firmele cunoscute ca fiind înființate și conduse de medicul Poruțiu
Semnalăm că la Aeroport se vrea afacere de peste 200.000 de euro pentru gard! Cum medicul Poruțiu, actualul șef  de…aeroport, avea coincidența ca firmele înființate de el și conduse, cel puțin într-o perioadă, să câștige termopane la școli și tobogane cu apă la Weekend prin primăria condusă de șeful de partid Florea, de multe sute de mii de euro, suntem curioși cine va câștiga, de data aceasta cu Poruțiu la șefie? Un alt pedelist? Florea? Sau cine?
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Numar invitatie: 330944 / 03.07.2012
Denumire contract: Reparat, securizat gard de imprejmuire la Aeroportul Transilvania
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Cod fiscal: RO 4276000, Adresa: Vidrasau DN 15, km 14,5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Telefon: 0265328259, Fax: 0265328257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Vidrasau DN 15, km 14,5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612, telefon:+40 265328259, fax:+40 265328257, persoana de contact:Sonica Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures, localitatea Vidrasau DN 15, km 14,5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activitati aeroportuare

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Reparat, securizat gard de imprejmuire la Aeroportul Transilvania
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Proiectarea si executia lucrarilor de reparatii si securizare gard de imprejmuire conform noilor cerinte de securitate aeronautica si siguranta in vigoare.
II.1.6) CPV: 45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96,774 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Se solicita garantie de participare invaloare de 1000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare : Garantia pentru participare se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin ordin de plata in contul R.A. Aeroport Transilvania targu Mures si confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Pentru IMM garantia se va constitui in proportie de 50 % din valoarea estimata fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie Se solicita garantie de buna executie 5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei pentru participare : Garantia pentru participare se va constitui prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.


III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat sa rezulte situatiapbligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabile la data depunerii ofertelor. 2Declaratii privind eligibilitatea: 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006: 4.Declaratii privind neincadrearea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, formularul se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator. 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf ordin 314/2010 al ANRMAP. 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii: Runcan Petru Stefan - director general, Hang Marioara - director economic 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident . 2. Certificat constator eliberat de ONRC- se va solicita in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii 3. Autorizatie in termen de valabilitate de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agent aeronautic autorizat pentru astfel de lucrari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2010 (sau echivalent in cazul persoanelor juridice straine),prezentarea si completarea Formularului 4 (Informatii generale) din care sa rezulte cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani de minimum 95.000 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere completata conform Formular nr. 5; cuprinzand numarul de contracte, din care sa reiasa ca ofertantul a executat si/sau prestat in ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, contracte similare cu obiectul contractului sau poate fi indeplinita si prin prezentarea de contracte distincte de lucrari sau servicii similare cu obiectul contractului.,Se vor prezenta maxim 3 recomandari din partea unor Achizitori/ clienti diferiti din domeniul de activitate aferent obiectului contractului (completate conform Formular nr. 6 din Sectiunea III).



SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 13:43

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.