Afacere
de peste 200.000 de euro cu gard la Aeroportul Târgu-Mureș. Sperăm că nu e
afacere de șef de partid, de tipul celor cu care ne-au obișnuit firmele
cunoscute ca fiind înființate și conduse de medicul Poruțiu
Semnalăm că la Aeroport
se vrea afacere de peste 200.000 de euro pentru gard! Cum medicul Poruțiu,
actualul șef de…aeroport, avea
coincidența ca firmele înființate de el și conduse, cel puțin într-o perioadă,
să câștige termopane la școli și tobogane cu apă la Weekend prin primăria
condusă de șeful de partid Florea, de multe sute de mii de euro, suntem curioși
cine va câștiga, de data aceasta cu Poruțiu la șefie? Un alt pedelist? Florea?
Sau cine?
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta:
REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Numar invitatie: 330944
/ 03.07.2012
Denumire contract:
Reparat, securizat gard de imprejmuire la Aeroportul Transilvania
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA AUTONOMA AEROPORT
TRANSILVANIA TARGU MURES
Cod fiscal: RO 4276000,
Adresa: Vidrasau DN 15, km 14,5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures,
Vidrasau, Telefon: 0265328259, Fax: 0265328257
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Vidrasau DN 15, km 14,5
soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612,
telefon:+40 265328259, fax:+40 265328257, persoana de contact:Sonica Carmen
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
R.A. Aeroport Transilvania
Targu Mures, localitatea Vidrasau DN 15, km 14,5 soseaua Targu Mures -Ludus,
jud Mures
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate:
Activitati aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Reparat, securizat gard
de imprejmuire la Aeroportul Transilvania
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Proiectarea si executia
lucrarilor de reparatii si securizare gard de imprejmuire conform noilor
cerinte de securitate aeronautica si siguranta in vigoare.
II.1.6) CPV: 45340000-2
- Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta
(Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 96,774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare invaloare de 1000 lei. Perioada de
valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de
primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare :
Garantia pentru participare se va constitui prin virament bancar sau prin
instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari,
sau prin ordin de plata in contul R.A. Aeroport Transilvania targu Mures si
confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Pentru IMM
garantia se va constitui in proportie de 50 % din valoarea estimata fara TVA.
Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de
valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Se solicita garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
Modul de constituire a garantiei pentru participare : Garantia pentru
participare se va constitui prin instrument de garantare emis de o societate
bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat
de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii
administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social
privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat sa
rezulte situatiapbligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun
ofertele, valabile la data depunerii ofertelor. 2Declaratii privind
eligibilitatea: 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din
O.U.G. 34 / 2006: 4.Declaratii privind neincadrearea in prevederile art. 69 din
OUG 34/2006, formularul se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul
sustinator. 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf
ordin 314/2010 al ANRMAP. 6. Declaratie privind calitatea de participant la
procedura Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii: Runcan Petru
Stefan - director general, Hang Marioara - director economic 1.Documente care
dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /
ofertantul este rezident . 2. Certificat constator eliberat de ONRC- se va
solicita in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii
privind rezultatul procedurii 3. Autorizatie in termen de valabilitate de la
Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agent aeronautic autorizat pentru
astfel de lucrari.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Bilantul
contabil la data de 31.12.2010 (sau echivalent in cazul persoanelor juridice
straine),prezentarea si completarea Formularului 4 (Informatii generale) din
care sa rezulte cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent obiectului
contractului pe ultimii 3 ani de minimum 95.000 lei;
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Declaratie
pe proprie raspundere completata conform Formular nr. 5; cuprinzand numarul de
contracte, din care sa reiasa ca ofertantul a executat si/sau prestat in
ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, contracte similare cu obiectul
contractului sau poate fi indeplinita si prin prezentarea de contracte
distincte de lucrari sau servicii similare cu obiectul contractului.,Se vor
prezenta maxim 3 recomandari din partea unor Achizitori/ clienti diferiti din
domeniul de activitate aferent obiectului contractului (completate conform
Formular nr. 6 din Sectiunea III).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii
Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
pe SEAP
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 02.07.2012 13:43
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.