Șmecherașii
din Primăria Târgu-Mureș au pus la cale afacerea Servicii pentru organizarea de
evenimente în spațiile unui serviciu al primăriei. Doar 180.000 de lei (vreo
40.000 de euro) pentru vreo firmă dedicată a nemâncaților de la PDL, după
modelul cunoscut !
Șmecherașii
lui Florea externalizează orice, de la servicii de copiere la fax pe persoană
fizică autorizată (Doda) și intrată în facultate pe loc dedicat etniei, de la
servicii de curățenie și până la întreținere spații verzi. Șmecherașii vor acum
Servicii pentru organizarea de evenimente
pe banii publici. Desigur, se va găsi vreun prostovan cu firmă din PDL care să
câștige cu succes, după modelul cunoscut. Orașul mega-afacerilor de tip instituție
condusă de șeful de partid - pe firme înființate de subordonatul de partid
(Poruțiu, Borșan, Maior) sau pe firme înființate de ins din camarila portocalie
(Roman, Cătană ș.a.m.d) nu are vreo jenă
în afacerile cu tupeu. Pe când externalizează leprele astea serviciile de
schimbat hârtia la WC, servicii de pupat dosul politrucilor cu pretenții de
funcționari, serviciile de scris comunicate
cu… vandalii inexistenți, știuți doar de javrele care au cheltuit banii
publici pe marea manipulare etnică româbească, cu texte scrise doar în limba
română!, pentru a mai respira și băieții
cu ochi (foști) albaștri care sunt tolerați pe funcții publice și jigodiile de
politruci cu propagandă electorală pentru Florea? Târgumureșeni, ați votat doar
un om, nu afacerile PDL pe instituția pe
banii dumneavoastră!
invitatia numarul
330605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 330605
/ 28.06.2012
Denumire contract:
Servicii pentru organizare de evenimente in locatiile din cadrul Serviciului
Public de Utilitati Municipale
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3
- camera 13 registratura institutiei, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures, Piata
Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Servicii pentru
organizare de evenimente in locatiile din cadrul Serviciului Public de
Utilitati Municipale
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Servicii pentru
organizare de evenimente in locatiile din cadrul Serviciului Public de
Utilitati Municipale
II.1.6) CPV: 79952000-2
- Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 180,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare,
garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 3.600 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor
H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile
de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin
contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea
data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va
beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform
Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere,
fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria
IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea
cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt
: Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului
Targu-Mures (investiti/numiti in urma alegerilor din 10.06.2012), Secretarul
Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local
(investiti/numiti prin alegerile locale din 10.06.2012), Director economic -
Kiss Imola, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie : Dan
Ioana, Moca Teodoru, Sagau Zenovia, Brudan Monica, Lapuste Tunde, Iernutan
Oana, Damian Alina, Moldovan Mircea - Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de
concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel
putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul"). - Certificate constatatoare privind
indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat
de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte
indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se
depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor
fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu
mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta
documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele
vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot
prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe
care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre
asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult
90de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata
sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator
(pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma
deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident)
in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 360.000 lei.
(Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) . Cifra de afaceri globala se va
calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, -
4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. In cazul unei oferte comune
cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre
asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare
datele subcontractantilor
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de prestari servicii similare din ultimii 3 ani. Se
solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului
9 din Sectiunea III Formulare. Declaratia pe propria raspundere a operatorului
economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de
prestari servicii similare cu valoare egala sau mai mare de 180.000 lei , fara
TVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. Fisa privind experienta
similara (Formularul B4 din Sectiunea Formulare). Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru
contractul/contractele/informatiile relevante din contract/e adus/e pentru
sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente :
-fisa privind experienta similara ..continuare..,...continuare...-copie dupa
infomatiile relevante din contractul/ contractele cu care se va face dovada
experientei similare - copie proces-verbal de receptie a serviciilor -
recomandare din partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa
reiasa valoarea serviiilor prestate, valoarea finala in lei ( daca este cazul)
Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373
lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011.
Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in
prestarea serviciilor prezentate ca experienta similara. Se accepta cumularea
din maxim doua contracte. ...continuare...,...continuare... In cazul unei
oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin
cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Recomandari din partea unor beneficiari. Prezentarea a maxim doua
recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau clienti
privati care sa confirme prestarea de servicii similare, care vor face referire
la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea
conditiei minime cu privire la experienta similara.,Declaratie pe propria
raspundere care sa contina informatii privind numarul si pregatirea
personalului de care dispune ofertantul si care este direct responsabil de
indeplinirea contractului - se solicita un personal astfel: - 17 persoane -
barman/ospatar; - 4 persoane - bucatar; - 4 persoane - femeie de serviciu; - 4
persoane - munictor; - 1 persoana - sef de echipa;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia este
atasata prezentei invitatii de atribuire
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 27.06.2012 07:59
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.