Pe
prostovani îi freacă grija pentru pasageri de ocazie, nu pentru taxiurile mafioților
ținuți în brațe de bandiți din primării gen Târgu-Mureș
Amenzi de până la 5.000
de lei pentru şoferii care iau pasageri „la ocazie”
Şoferii care transportă
persoane "la ocazie", fără autorizaţie, riscă amenzi de 1.000 - 5.000
lei, potrivit unui proiect de OUG iniţiat de Ministerul Transporturilor, care
argumentează că aceste "practici ilicite" afectează activitatea
firmelor autorizate, bugetul de stat şi siguranţa circulaţiei.
Cam așa sună o știre
privitoare la un proiect care ar fi, cică, în favoarea unor firme autorizate și
pentru siguranța circulației (sic). Desigur, o altă găinărie în favoarea unor
privați cu prețuri prea mari, dedicație de la bandiții politici. Poate că
pungașii ăștia care ne conduc se gândesc și invers: unde se afectează
transportul concurențial cu practici ilicite.
Să
dăm exemplu cu Târgu-Mureș, oraș în care vreo 7 firme s-au asociat în cartelul
1,5 lei, în timp ce firma Pluto, a lui Venczi, nu era atât de lacomă și ilegală
ca firmele unor pungași de români. Desigur, Consiliul concurenței al domnului
Zaharie Deleanu nu a dat amenzile prevăzute în lege (10 la sută din cifra de
afaceri pentru cartel), iar bandiții s-au bucurat să fure în continuare banii
târgumureșenilor!
Hoțiile bandiților cu
firme de taxi s-au făcut simțite și atunci când s-a ieșit la un miting de
protest, pentru că s-au mai dat 10 licențe firmei legale Pluto, iar bandiții
ceilalți au pus șoferii să se încoloneze pentru a protesta. Cum ar veni, la
1000 de licențe de taxi mai contau 10, dar
apoi aveam să aflăm potlogăriile românilor cu firme de taxi: vânzarea locului
de taximetrie, cu 2000 de euro, plata unei sume de 5 lei lunar de către șofer,
bani încasați de banditul de patron, pe scuza…instructaj lunar protecția muncii!
Desigur, mafia românească nu a primit ce a meritat, javrele de patroni(unii
fără mașini, dar care obligau șoferii să își înregistreze mașinile la ei) au
prosperat, bandiții de patroni conduceau până și sindicate, fără probleme într-un
oraș furat etnic, doar de javra de român.
În final, cel mai tare
argument că taxiurile sunt afacerile unor bandiți cu legături la primărie: de
ce Târgu-Mureș trebuie să aibă peste 1000 de șoferi de taxi, adică aproximativ
1 la sută din populație? Orașul nu a crescut față de 1989, când erau vreo 20 de
taximetriști, transportul e mai ordonat, în afară de interesul leprelor cu pile
la primărie, care se fac că au firmă de taxi și jupoaie fraierii care le dau
mii de euro taxă de șofer nu există vreun argument pentru asemenea număr de
taximetriști și de taxiuri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.