joi, 19 decembrie 2013

Pe prostovani îi freacă grija pentru pasageri de ocazie, nu pentru taxiurile mafioților ținuți în brațe de bandiți din primării gen Târgu-Mureș



Pe prostovani îi freacă grija pentru pasageri de ocazie, nu pentru taxiurile mafioților ținuți în brațe de bandiți din primării gen Târgu-Mureș

Amenzi de până la 5.000 de lei pentru şoferii care iau pasageri „la ocazie”
Şoferii care transportă persoane "la ocazie", fără autorizaţie, riscă amenzi de 1.000 - 5.000 lei, potrivit unui proiect de OUG iniţiat de Ministerul Transporturilor, care argumentează că aceste "practici ilicite" afectează activitatea firmelor autorizate, bugetul de stat şi siguranţa circulaţiei.
Cam așa sună o știre privitoare la un proiect care ar fi, cică, în favoarea unor firme autorizate și pentru siguranța circulației (sic). Desigur, o altă găinărie în favoarea unor privați cu prețuri prea mari, dedicație de la bandiții politici. Poate că pungașii ăștia care ne conduc se gândesc și invers: unde se afectează transportul concurențial cu practici ilicite.
Să dăm exemplu cu Târgu-Mureș, oraș în care vreo 7 firme s-au asociat în cartelul 1,5 lei, în timp ce firma Pluto, a lui Venczi, nu era atât de lacomă și ilegală ca firmele unor pungași de români. Desigur, Consiliul concurenței al domnului Zaharie Deleanu nu a dat amenzile prevăzute în lege (10 la sută din cifra de afaceri pentru cartel), iar bandiții s-au bucurat să fure în continuare banii târgumureșenilor! 
Hoțiile bandiților cu firme de taxi s-au făcut simțite și atunci când s-a ieșit la un miting de protest, pentru că s-au mai dat 10 licențe firmei legale Pluto, iar bandiții ceilalți au pus șoferii să se încoloneze pentru a protesta. Cum ar veni, la 1000 de licențe de taxi mai contau 10, dar apoi aveam să aflăm potlogăriile românilor cu firme de taxi: vânzarea locului de taximetrie, cu 2000 de euro, plata unei sume de 5 lei lunar de către șofer, bani încasați de banditul de patron, pe scuza…instructaj lunar protecția muncii! Desigur, mafia românească nu a primit ce a meritat, javrele de patroni(unii fără mașini, dar care obligau șoferii să își înregistreze mașinile la ei) au prosperat, bandiții de patroni conduceau până și sindicate, fără probleme într-un oraș furat etnic, doar de javra de român.
În final, cel mai tare argument că taxiurile sunt afacerile unor bandiți cu legături la primărie: de ce Târgu-Mureș trebuie să aibă peste 1000 de șoferi de taxi, adică aproximativ 1 la sută din populație? Orașul nu a crescut față de 1989, când erau vreo 20 de taximetriști, transportul e mai ordonat, în afară de interesul leprelor cu pile la primărie, care se fac că au firmă de taxi și jupoaie fraierii care le dau mii de euro taxă de șofer nu există vreun argument pentru asemenea număr de taximetriști și de taxiuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.