duminică, 15 decembrie 2013

Dacă prostovanii din USL și minoritarii rromi care au recunoscut că au făcut un proiect de lege pentru rromii lor vor să îl elibereze și pe Becali...

Dacă prostovanii din USL și minoritarii rromi care au recunoscut că au făcut un proiect de lege pentru rromii lor vor să îl elibereze și pe Becali...
...iată cam cum ar suna un colind al aromânului. Vă cer îngăduință, versurile au fost făcute în vreo 7 minute și pentru un concurs. Așadar:

Colindul lui Jiji

Iarna-i grea, omătul mare,
Eu la zdup nu mai am stare
Și-aș ieși și eu la brad
Că sunt trist, ultimul grad.

În ghetuțe, iar nimica
Moșul nu-i la mititica!
Nu am sanie, nici mănuși
Și la Stea-ua toți dorm, duși.

Scoate-mă, frate, creștine
Că-mi voi aminti de tine
Și te-oi face un megastar
Și apoi… parlamentar!
Și te-o ține ca pe un tată
De mă scoți din zdup... îndată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.