joi, 10 iulie 2014

Am scăpat de condamnatul pedelist Filimon! După luni de la condamnare!


Am scăpat de condamnatul pedelist Filimon! După luni de la condamnare!
Desigur, Florea îl va resuscita pe pedelist, dându-i, ca oricărui ins cu bube și trecut în uniformă, ceva de lucru pe la poliția locală sau îl va angaja pe PFA în primărie, ca pe retardat.
P.S. Unul, șef în piață, cum spuneau cei de la tarabe, se rățoia ieri în Piața 22 Decembrie 1989 la o femeie care îndrăznise să își pună copilul pe tarabă, până își aranja plasele! O adevărată blasfemie, cutiile murdare pot sta, nu și fundul de copil mic! Cum scriau bandiții lui Florea pe bannerul pentru care mai fură porcul din primărie pe vreun magazin FCM. Reclame Mureș sau Oracler Advertising? Armonie, nu conflict?! Pe bune, zdrențe etnice?!
Primarul Dorin Florea a vizitat în aceste zile piaţa agro-alimentară Cuza Vodă, piaţa centrală a oraşului de unde îşi fac cumpărăturile de zi cu zi mii de tîrgumureşeni. Vizita a fost prilejuită şi de predarea atribuţiilor de către fostul director al pieţelor tîrgumureşene şi preluarea acestor sarcini de directorul interimar, domnul Pavel Duminitru. „ Am venit personal să văd cum este aprovizionată piaţa Cuza Vodă, ce marfă aduc producătorii agricoli, cât de mulţumiţi sunt cetăţenii, tirgumureşenii de fructele şi legumele oferite spre vânzare. Am văzut că e curăţenie în pieţe şi marfa e proaspătă. Felicitări ! Mie îmi plac foarte mult cireşele şi am văzut că au venit cantităţi importante de cireşe de la Bistriţa, iar gospodinele cumpără cireşe pentru consumul imediat sau pentru dulceaţă. Îi felcit pe producători şi ne vom strădui ca şi în continuare să asigurăm condiţii bune de depozitare şi vânzare în pieţele agro-alimentare ale oraşului.” a declarat primarul Dorin Florea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.