Până
când bandiții lui Florea nu vor copia de la consilierul agramat al retardatului
Târgumureșeni, un întreținut
al lui Florea, pe FCM/ASA și pe Siletina cu carea fost adus de porcul mare PDL în primărie, pus
ilegal viceprimar, dovedit de tribunal, pus legal viceprimar, prin votul UDMR -
momit de porcul mare PDL cu 900.000 de lei cadou pe așa-zisa Peninsulă și alte
afaceri pe gușetrii lui Florea din consilii locale, primărie și alte instituții
– dovedit întreținut ilegal prin acte ANI, dovedit ilegal și pe PFA (iar
oamenii deștepți îi pot da porcul pedelist cu dosare, căutând așa-zisa calificare necesară și dedicația porcului etnic de
partid pentru gășcarul Maior!), un șmecher care se folosește de instalația de
nocturnă din banii publici, cumpărată de porcul lui pedelist, pe care o folosește
fără să plătească un leu și pe care a încercat-o să o lase la fisc în contul
datoriilor neplătite, Maior, acest specimen incredibil al porcului mare PDL
Mureș, vă face locuri de parcare! Ilegalul porcului de partid, deocamdată fără
condamnări definitive, nu vă spune ce fac porcii din primărie, cu locurile de
parcare pe Senin, Borșan, pe Valpet, Astor și cum porcii etnici ai PDL mureș
decontează și 800 de euro pentru fiecare mașină parcată!
50 de noi locuri de
parcare pe bulevardul 1 Decembrie 1918
La cererile repetate
ale cetăţenilor care locuiesc în această aglomerată zonă, 50 de noi locuri de
parcare au fost create în această săptămână pe bulevardul 1 Decembrie 1918,
între intersecţia Fortuna şi ING Bank, printr-o reconfigurare a spaţiului
existent şi o lărgire a trotuarelor. " Pe partea aceasta a Bulevardului 1
Decembrie 1918 sunt doar blocuri înalte, de 10 etaje, cu multe apartamente şi
familii ce fiecare are cel puţin un autoturism. Astfel problema locurilor de
parcare pentru aceste sute de familii a fost una acută. De aceea am căutat
soluţii şi am recurs la această lărgire a trotuarului şi marcarea locurilor de
parcare în spic. S-a lărgit spaţiul şi avem astfel 50 de noi locuri de parcare.
Sper ca aceste noi locuri de parcare să fie de un real folos celor care
locuiesc aici." a declarat viceprimarul Claudiu Maior.
Cadoul banditului lui
de partid pentru Maior:
Anunt de participare
numarul 120124/28.04.2011
Operatorii economici
inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de
notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 120124 / 28.04.2011
Denumire contract:
Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei
din Mun Tg Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau localaActivitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente
pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilorFurnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: str. Caminului nr. 35 din Municipiul Tirgu Mures - ceea ce apare ca fiind sediul INSTA GRUP,
firmă care, dacă o căutaţi şi pe Google maps, o găsiţi cu punct de lucru
în…miniprimărie:
30A Strada 22 Decembrie
1989, Punct de Lucru Primăria Târgu Mureş, Municipiul Targu Mures 540243 0265
253 997
Codul NUTS: RO125 –
Mures-
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente
pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
34928520-9 – Stalpi de
iluminat (Rev.2)
31527260-6 – Sisteme de
iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Furnizare
Valoarea estimata fara
TVA: 850,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de
participare este de 17.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%
din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al
Municipiului Tirgu Mures
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia personala
a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind
eligibilitatea, Declaratia privind inexistenta starii de faliment, Declaratie
privind neancadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta, Sa aiba indeplinite
obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre
Bugetul Local
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri
pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 1.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de furnizare de echipamente
similare cu valoare egala sau mai mare de 850.000 lei. Se accepta cumularea din
cel mult doua contracte.
ISO 9001 sau
echivalent, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011
12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 13:00
Locul: Municipiul
Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii
societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.
Stavropoleos nr. 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania ,
Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
20.04.2011 14:11
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.