joi, 3 iulie 2014

Până când bandiții lui Florea nu vor copia de la consilierul agramat al retardatului



Până când bandiții lui Florea nu vor copia de la consilierul agramat al retardatului
Târgumureșeni, un întreținut al lui Florea, pe FCM/ASA și pe Siletina cu carea  fost adus de porcul mare PDL în primărie, pus ilegal viceprimar, dovedit de tribunal, pus legal viceprimar, prin votul UDMR - momit de porcul mare PDL cu 900.000 de lei cadou pe așa-zisa Peninsulă și alte afaceri pe gușetrii lui Florea din consilii locale, primărie și alte instituții – dovedit întreținut ilegal prin acte ANI, dovedit ilegal și pe PFA (iar oamenii deștepți îi pot da porcul pedelist cu dosare, căutând așa-zisa calificare necesară și dedicația porcului etnic de partid pentru gășcarul Maior!), un șmecher care se folosește de instalația de nocturnă din banii publici, cumpărată de porcul lui pedelist, pe care o folosește fără să plătească un leu și pe care a încercat-o să o lase la fisc în contul datoriilor neplătite, Maior, acest specimen incredibil al porcului mare PDL Mureș, vă face locuri de parcare! Ilegalul porcului de partid, deocamdată fără condamnări definitive, nu vă spune ce fac porcii din primărie, cu locurile de parcare pe Senin, Borșan, pe Valpet, Astor și cum porcii etnici ai PDL mureș decontează și 800 de euro pentru fiecare mașină parcată!

50 de noi locuri de parcare pe bulevardul 1 Decembrie 1918

La cererile repetate ale cetăţenilor care locuiesc în această aglomerată zonă, 50 de noi locuri de parcare au fost create în această săptămână pe bulevardul 1 Decembrie 1918, între intersecţia Fortuna şi ING Bank, printr-o reconfigurare a spaţiului existent şi o lărgire a trotuarelor. " Pe partea aceasta a Bulevardului 1 Decembrie 1918 sunt doar blocuri înalte, de 10 etaje, cu multe apartamente şi familii ce fiecare are cel puţin un autoturism. Astfel problema locurilor de parcare pentru aceste sute de familii a fost una acută. De aceea am căutat soluţii şi am recurs la această lărgire a trotuarului şi marcarea locurilor de parcare în spic. S-a lărgit spaţiul şi avem astfel 50 de noi locuri de parcare. Sper ca aceste noi locuri de parcare să fie de un real folos celor care locuiesc aici." a declarat viceprimarul Claudiu Maior.
Cadoul banditului lui de partid pentru Maior:
Anunt de participare numarul 120124/28.04.2011
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 120124 / 28.04.2011
Denumire contract: Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
Stare procedura: In desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau localaActivitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Caminului nr. 35 din Municipiul Tirgu Mures  - ceea ce apare ca fiind sediul INSTA GRUP, firmă care, dacă o căutaţi şi pe Google maps, o găsiţi cu punct de lucru în…miniprimărie:
30A Strada 22 Decembrie 1989, Punct de Lucru Primăria Târgu Mureş, Municipiul Targu Mures 540243 0265 253 997
Codul NUTS: RO125 – Mures-

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

34928520-9 – Stalpi de iluminat (Rev.2)

31527260-6 – Sisteme de iluminat (Rev.2)



II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Furnizare

Valoarea estimata fara TVA: 850,000 RON



II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

30 zile incepand de la data atribuirii contractului



Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE



III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Cuantumul garantiei de participare este de 17.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Bugetul Local al Municipiului Tirgu Mures

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind inexistenta starii de faliment, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 1.700.000 lei

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Experienta similara: indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de furnizare de echipamente similare cu valoare egala sau mai mare de 850.000 lei. Se accepta cumularea din cel mult doua contracte.
ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu



III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu



SECTIUNEA IV: PROCEDURA



IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut







IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 12:00



Documente de plata: NU



IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

06.06.2011 10:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana



IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 06.06.2011 13:00

Locul: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Administratorii societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora.



SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE



VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642



Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Serviciul Juridic si Contencios Administrativ

Adresa postala: P-ta Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813



VI.5) Data expedierii prezentului anunt

20.04.2011 14:11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.