Gașca
din Primăria Târgu-Mureș se laudă cu finanțarea pentru reabilitarea termică din
fonduri europene. De reabilitările pe Bența, Borșna și alți abonați de partid
nu suflă o vorbă. Ca idee de ce vroiau ăștia capitală de regiune, după ce au
supt bugetul local
Pentru
prostime, informația oficială cu victorii fără număr. Pentru cei care știu
afacerile bandiților din primărie pe firme pedeliste și pe abonați ai pedeliștilor,
reabilitarea termică e afacere dedicată, pentru care, ca la publicitatea pentru
primărie, nu participă mai nimeni pentru a nu deranja jocurile porcilor de
partid.
Tîrgumureș.ro,
site cu propagandă pentru pocii PDL și cu atacuri rasiste la adresa rromilor(țiganii
cu cuib stârpit de poliția locală) și cu manipulări etnice cu vandali
imaginari(atacul vandalilor în campania electorală a porcilor PDL Mureș, cu foști
sereiști și alți pupincuriști de funcționari publici) dixit. Imediat e un an de
la atacul imaginar al vandalilor pe bani publici și pe autocolante care put a
autocolantele oferite de magazinul FCM, ca să știți cum ați votat și cum
avortonii au mințit pe banii pe banii publici. Chiar și cu idei recunoscute ca
fiind de la fost sereist! Cine spune că bandiții ăștia sunt aleși altfel în
afară de etnic și din interese de partid?
Tîrgu Mureş – primul
municipiu care a depus cererile de finanţare pentru reabilitarea termică prin
fonduri europene
Miercuri, 15 Mai 2013
08:50 | Imprimare | Email
Marime text:
Recent, au fost depus
la Agenţia de Dezvoltare Centru – Alba Iulia cererile de finanţare privind „ Îmbunătăţirea
eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe”
Axa prioritară 1, Domeniul de intervenţie 1.2 „ Sprijinirea
investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe” aferente celor 48 de blocuri din municipiul
Tîrgu-Mureş.
Valoarea totală a
investiţiei este de 9 milioane de euro, din care 5 milioane reprezintă fonduri
europene nerambursabile, iar 4 milioane sunt contribuţia proprie, din care 20%,
respectiv 2 milioane de euro revin primăriei, iar contribuţia asociaţiilor de
proprietari se ridică la 20%, adică 2 milioane de euro.
Precizăm că Tîrgu-Mureş
a fost primul municipiu din ţară care a depus cererile de finanţare pe acest
domeniu major de intervenţie.
Mega-afacere cu
reabilitarea termică a blocurilor în Târgu-Mureș, de peste 2,5 milioane euro!
Are cineva curaj să îi ia afacerea lui Bența sau a altui abonat la banul
public?
Mega-afacere cu
reabilitarea termică a blocurilor în Târgu-Mureș, de peste 2,5 milioane euro!
Are cineva curaj să îi ia afacerea lui Bența sau a altui abonat la banul
public?
Reabilitarea termică a
blocurilor, bucuria proștilor, în Târgu-Mureș! După ce bandiții banului public
au distrus Energomur și sistemul de încălzire centralizat, pentru a se pune
mâna pe spațiile Energomur, pe locul viran după demolarea pe bani publici a
centralelor (vezi cazul Grand, cu 50.000 de euro din bani publici pentru
demolare, prin afacere cu primărie șmecherilor lui Florea), pe piața de mii de
centrale termice care trebuiau să fie cumpărate de păgubiți și pentru a se pune
mâna pe mega-afacerile cu centrale termice la școli, grădinițe și așa mai
departe, șmecherii banului public cu iz pestilențial de partid jegos pun la
cale afacerea reabilitare termică a blocurilor, desigur comuniste, pentru că
pramatiile la putere în ultimii 22 de ani nu prea au construit altceva.
Desigur, banii sunt puhoi, iar cel care a fost obligat să își pună centrală -
care l-a costat poate și 7.500 de lei - poate să mai plătească bandiților 1.000
de euro pentru reabilitarea cu polistiren. Șmecherașii au dovedit că nu au grețuri
și pregătesc, prin servitorii lor oficiali, șefii de asociații de proprietari,
semnăturile necesare pentru afacere. Alți bani de la târgumureșeni pentru ca
afacerile unora să înflorească în an de criză și electoral! Care se adună la
investițiile în centrale și care se adună și la nivel de credit luată pe oraș
de gangsterii banului public (cam 6 milioane de euro), în contul târgumureșenilor
care nu au avut bani de centrală și care au trebuit ajutați de șmecherași.
invitatia numarul
326765
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 326765
/ 14.05.2012
Denumire contract:
Lucrari de reabilitare termica a blocurilor cuprinse in programul de masuri
speciale de reabilitare termica pe anul 2012
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:IERNUTAN OANA
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
camera 45, Piata
Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Lucrari de reabilitare
termica a blocurilor cuprinse in programul de masuri speciale de reabilitare
termica pe anul 2012
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Lucrari de reabilitare
termica a blocurilor situate in str.Aleea Carpati nr.27, str.Parangului nr.2, Piata
Teatrului nr.T 4, Piata Teatrului nr.T 5, Rodniciei nr.47(TR), B-dul Pandurilor
nr.51, Aleea Savinesti nr.8-10, str.Infratirii nr.7, 9, 11, 13, 15, 17 si
str.Armoniei nr.2, str.Ion Buteanu nr.22, str.Infratirii nr.6-8, B-dul 1848
nr.26 (TR), Calea Sighisoarei nr.5(TR), B-dul Pandurilor nr.10-12 cuprinse in
programul de masuri speciale de reabilitare termica pe anul 2012
II.1.6) CPV: 45321000-3
- Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 10,456,192 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 200.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin virament bancar in contul
nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie
irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei
se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei
garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv
la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la
culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare
- 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada constituirii
garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si
ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna
executie GBE lucrari 10 %din val.contr.fara TVA.Mod.de const.a GBE a contr.de
lucr.:prin instr.de gar.emis in cond. leg. de o soc. banc.,de o soc. de
asig.prin dep.la cas.a unor sume in num sau prin ret.succ.din plata fact.
part.Ret succ.se vor ef.in.cont desch.conform prev. H.G. 1045/2011.Gar.sa fie
irev.Instr.de gar.sa prev daca plata gar.se va exec.cond.,resp.dupa
const.culp.pers.garant.in conf.cu contr. gar. sau necond., resp. la prima
cerere a benef., pe baza decl. cu priv. la culpa pers.gar.GBE se va restitui
astfel:70% din valoarea gar., in ter.de 14 zile de la data inch. PV de rec. la
term.lucr.,daca aut. ctr. nu a rid.pana la acea data pret. asupra ei, iar risc.
pt. vicii asc. este min.restul de 30% din val. gar.,la exp.per.de gar. a lucr.
exec., pe baza PV de rec. fin.In cazul in care of.dov. ca este IMM va benef. de
o red. de 50% din val.GBE conf. Legii nr. 346/2004. In cazul in care of. este
dep. de catre o asoc.fiecare memb. al asoc.tb.sa faca dovada incadr.in
categoria IMM.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se
afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006
cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Kiss Imola, Iernutan
Oana, Belean Dorin, Moga Gheorghe, Barothi Wilhelm, Dan Ioana, Mozes Alexandru,
Lobont Horatiu Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. Se solicita certificat de participare la
licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre
asociati in parte. Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a
impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate
cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna
anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local,
in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care
sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare
ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru persoanele juridice romane :
- autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat
cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma
de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul
constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 20.000.000 lei. Se
solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G.
nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Cifra de afaceri globala se va calcula
la cursul Euro mediu anual BNR astfel:3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei
pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010. In cazul unei oferte comune cerinta
privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La
evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele
subcontractantilor.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani.In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin a urmatoarelor tipuri
de lucrari similare: Lucrari izolare termica cu valoare egala sau mai mare de
10.000.000 lei fara TVA.Se accepta cumularea valorilor aferente din cel mult 3
contracte.Niv.exp. sim. se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prest. care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 3,3373 pentru
anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei pentru anul 2009, 4,2099
pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011.Se accepta cumularea val. din cel
mult trei contracte. Val. ment. trebuie sa reprezinte contr proprie a ofert. in
execut. lucr. prezentate ca experienta similara.Continuare...,Continuare...In
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.,Lista privind echipamentele tehnice, utilajele,
instalatiile pentru indeplinirea contractului In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Lista
privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si
cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca
este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat
in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioate) din partea urmatorilor specialisti:Continuare...,continuare...minim
1 ingineri RTE (responsabil tehnic cu executia) specializati in constructii
civile, atestati MDRT - minim 1 responsabili cu controlul calitatii, CQ Se
solicita : declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind
personalul angajat si cadrele de conducere, cu care ofertantul face dovada
indeplinirii cerintei minime obligatorii.Continuare...,In acest sens se vor
depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in
domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele
vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de
depunere a ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de
numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.Continuare..,Continuare..In acest sens se vor depune CV-uri,
calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de
specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele vizate la zi. Se
solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a
ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in
aceasta functie, conform legislatiei in vigoare. In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului
in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc). In cazul
unei oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii,ISO 9001 sau echivalent privind standardele de
asigurare a calitatii in constructii civile, industriale, inclusiv reparatii.In
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final.,ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii in
instalarea de tamplarie PVC cu geam termopan.In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea
ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract
trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de
asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In ceea
ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste
ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii
ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in
curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final.,ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul
mediului calitatii in constructii civile, industriale, inclusiv reparatii.In
cazul unei oferte comune, stand. de asig. a cal. vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final.,ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul
mediului calitatii in instalarea de tamplarie PVC cu geam termopan.In cazul
unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite
prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie
implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada
faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in
care a avut loc auditul final.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Cofinantare
Data expedierii
prezentei invitatii: 14.05.2012 14:58
Șmecherașii din
Primăria Târgu-Mureș: blocurile voastre, reabilitările noastre. Pe Bența, Borșan
și alții abonați la afaceri cu duhoare de partid
Bența, Borșan și alți
abonați din PDL și camarilă sunt beneficiarii afacerilor cu reabilitarea
termică. Proștii sunt îndrumați să ceară reabilitare, după ce bandiții din
primărie și consiliul local i-au lăsat fără centrale de cartier, pentru a crea
piață pentru jegurile cu interese puțind mai mult a…portocaliu. Cum șmecherașii
ăștia din primărie nu anunță decât marile realizări, fără să anunțe
interesele de partid și pe banii publici
sau pe banii târgumureșenilor pentru care bandiții duc campanii, poate aflați
acum cine beneficiază de afacerile cu autoritate contractantă primăria
Târgu-Mureș. Iar dacă mai căutați ce
afaceri au mai făcut bandiții luând credite de milioane de euro pentru a
mai plasa 2000 de centrale pentru târgumureșenii fără posibilități aveți
imaginea afacerilor etnice în orașul bolnav etnic, în care se votează ca să nu
fure maghiarul mâine ce pot fura românii azi.
Potrivit datelor
furnizate de serviciul de specialitate din cadrul primăriei, în anul 2012 s-au
finalizat lucrări la 8 blocuri contractate în anul 2011, s-au efectuat lucrări de
remedieri în perioada de garanţie şi s-a făcut recepţia finală la 22 de
blocuri. Nu s-au putut contracta lucrările pentru cele 20 de blocuri propuse
pentru reabilitare din cauza neasigurării cofinanţării de 50 % de la bugetul de
stat.
De la începerea programului
de reabilitare termică, în perioada 2008-2012, în municipiu au fost reabilitate
75 de blocuri (2.310 apartamente). Costurile totale sunt de cca 33.438.634 lei
( 50 % de la bugetul de stat - 16.719.317 lei, cofinanţarea din bugetul local
fiind de 12.358.496lei), reuşindu-se utilizarea integrală a sumei
disponibilizate din bugetul de stat.
Pe lista de aşteptare
se află 200 de blocuri.
Pentru toate blocurile
reabilitate termic prin programul guvernamental, coordonat de primarul
municipiului, se înmânează asociaţiilor de proprietari, gratuit, certificatul
de performanţă energetică a clădirii reabilitată termic.
Pentru anul 2013,
Municipiul Târgu-Mureş şi-a propus să reabiliteze 48 de blocuri cu 2.042
apartamente, pentru care s-a întocmit auditul energetic şi proiectele de
execuţie.
Întrucât în anul 2012
nu s-a mai asigurat susţinerea programului de reabilitare termică,
neasigurându-se de la bugetul de stat cofinanţarea a 50 % din costurile
lucrărilor, autoritatea administraţiei publice locale a căutat soluţii
alternative de finanţare. Astfel, au demarat procedurile pentru depunerea
cererilor de finanţare din fonduri europene, pentru finanţarea a 60 % din
costurile lucrărilor. În acest sens, s-a întocmit documentaţia de execuţie şi
auditul energetic şi s-a actualizat documentaţia elaborată anterior, la
exigenţele metodologice ale acestui program, pentru cele 48 de blocuri de
locuinţe .
1)Anunt de atribuire
numarul 129317/05.10.2012. Afacerea Bența-Borșan. Un pedelist și un fan.
Tip legislatie: OG 34
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional
sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
lucrari de reabilitare
termica a blocurilor situate in Tg.Mures cuprinse in programul de masuri
speciale de reabilitare termica pe anul 2011
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de
prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice
mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea
contractanta
Locul principal de
executare: Tg.Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta
a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari suplimentare de
reabilitare termica a blocurilor situate pe str. Pandurilor nr. 6 , str. 22
Decembrie 1989 nr. 38, B-dul Pandurilor nr. 2, str. Gheorghe Marinescu nr. 45,
str. Ion Buteanu nr. 21-23, str. Moldovei nr. 16, B-dul 1848 nr. 46, B- dul
1848 nr.48, str.Aleea Carpati nr. 35, str.Petru Dobra nr.55, str.Sirguintei nr.
28 cuprinse in programul de masuri speciale de reabilitare termica pe anul
2011.
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de
izolare termica (Rev.2)
II.1.6) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
170,305 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Negociere fara anunt de
participare
Justificarea alegerii
procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
* Noi lucrari /
servicii, constituind o repetare a lucrarilor / serviciilor existente si
solicitate in conformitate cu conditiile stricte conforme cu cele stabilite in
directiva
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V :
ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 295
Denumirea: lucrari de reabilitare termica a blocurilor situate cuprinse in
programul de masuri speciale de reab
V.1) Data atribuirii
contractului 12.09.2012
V.2) Numarul de oferte
primite 1
Numarul de oferte
admisibile 1
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC CONTRANSCOM BENTA
SA, lider al asocierii dintre SC CONTRANSCOM BENTA SA si SC ENERGOLPUS SRL
Adresa postala: str.
Muresului, nr. 1 , Localitatea: Nazna , Cod postal: 547529 , Romania , Tel.
+40265-320032 , Fax: +40265-320032
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 170305.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala
a contractului
Valoarea: 170305.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar
putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de
fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. +40 265-262010 , Email: mures-comercial@just.ro , Fax: +40 265-311827
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. +40 265-262010 , Email: mures-comercial@just.ro , Fax: +40 265-311827
VI.3.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si
contencios administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr.3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel.
+40 265-268330 , Fax: +40 265-260813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
03.10.2012 10:17
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.