Mega-afacere
de milioane de euro pe scuza iaz batal, cu audit de 600.000 de lei. Are cineva
curaj că meargă la licitație sau e iar afacere dedicată pentru bandiții din PDL
Mureș și camarilă?
Găinarii din PDL Mureș
care trăiesc exclusiv din afacerile inventate de porcii lor de partid probabil că exultă. Au pus mâna pe toate
afacerile posibile și imposibile prin interese portocalii și nesimțirea etnică
a borfașilor înscăunați cu bau-baul
imaginar UDMR și cu vandali la fel de
imaginari inventați de lepre sereiste, cum ar rata ratații PDL Mureș afacerea
iaz batal?! Doar auditul este de 600.000 de lei, ca idee despre ce sume se
vorbește aici.
Anunt de participare
numarul 143511/14.05.2013
Detalii procedura
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt: 143511 /
14.05.2013
Denumire contract:
Servicii de de audit aferente implementarii proiectului "Reabilitarea
sitului poluat istoric - iaz Batal 30 ha - Targu Mures"
Stare procedura: In
desfasurare
SECTIUNEA I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA
SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE
POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI
DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI
SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
OFERTELE SAU
SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
I.2) TIPUL AUTORITATII
CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
AUTORITATEA CONTRACTANTA
ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTE
Nu
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Servicii de de audit
aferente implementarii proiectului "Reabilitarea sitului poluat istoric -
iaz Batal 30 ha - Targu Mures"
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de
contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de
prestare: Municipiul Targu Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de de audit
aferente implementarii proiectului "Reabilitarea sitului poluat istoric -
iaz Batal 30 ha - Targu Mures"
Mentionam faptul ca nu
exista servicii diverse si neprevazute
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii
de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU
DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Servicii de de audit
aferente implementarii proiectului "Reabilitarea sitului poluat istoric -
iaz Batal 30 ha - Targu Mures"
Mentionam faptul ca nu
exista servicii diverse si neprevazute
Valoarea estimata fara
TVA: 603,258.91 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) DURATA
CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
21 luni incepand de la
data atribuirii contractului
SECTIUNEA III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII
REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
va fi de: 12.000 lei Mentionam faptul ca valoarea garantiei de participare a
fost calculata in conformitae cu valoare estimata de la pct. II.2.1 tinand cont
de faptul ca nu exista servicii diverse si neprevazute Modul de constituire al
garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament
bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in
original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In conformitate cu prevederile
art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in
masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea
contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu
valoarea estimata a contractului suma de 4.383,26 lei. Garantia de participare
se va exprima in lei. Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea
totala a contractului ?i se va constitui printr-un instrument de garantare emis
in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in
original) sau prin retineri succesive din platile intermediare. Modalitatea de
constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord. In
cazul in care garan?ia de buna execu?ie se constituie prin re?ineri succesive
din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a
deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in
administrarea acestuia. Suma ini?iala care se depune de catre contractant in
contul de disponibil astfel deschis este de 0,5% din pre?ul contractului. Pe
parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa
alimenteze acest cont de disponibil deschis prin retineri succesive din sumele
datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept
garan?ie de buna execu?ie.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare
nerambursabila. prin POS Mediu 2007-2013, Axa Prioritara. 2 - Dezvoltarea
sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor
contaminate istoric
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte.
- Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din
Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.
34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre
ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii
contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea
procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin
Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus),
Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local
ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei,
Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok
Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu,
Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman
Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar),
Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea,
Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures - Kiss
Imola, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie : Damian
Alina, Csegzi Sandor, Ijac Dana, Szanto Ibolya, Iernutan Oana, Orosan Claudia,
Moldovan Codruta, Creta Nicoleta. Persoane fizice autorizate romane :
Dovedirea formei de
inregistrare ca persoana fizica si atestarea din punct de vedere profesional,
in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
• Carnet de membru al
camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) cu mentiunea "activ
pentru anul (in curs)" - copie conforma cu originalul
• Certificat de
atribuire a calitatii de auditor financiar- copie conforma cu originalul
Persoane juridice
romane :
Dovedirea formei de
inregistrare ca persoana juridica si atestarea din punct de vedere profesional,
in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
• Autorizatie emisa de
CAFR - copie conforma cu originalul
• Certificatul
constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe
langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, in
original, copie legalizata notarial sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa
fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de
activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba
corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul
in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat
certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a
autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original
sau copie legalizata pentru confruntare.
Persoane juridice
straine :
Dovedirea formei de
inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul
economic este inregistrat.
• Documente care
dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul
economic este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu
originalul.
• Documente de atestare
asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care
ofertantul este rezident: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare,
(iii) sediul social, sedii secundare (iv) asociati/actionari, (v) persoane
imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, activitati autorizate
(vii) faptul ca nu s-au inregistrat mentiuni referitoare la intrarea in
faliment/insolventa sau lichidare, in original, copie legalizata sau copie
conform cu originalul..
Documentele din oferta
vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile
ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea
unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o
valoare cel putin egala cu 1.200.000 (Formularul 5 din Sectiunea III Formulare)
.
Nivel(uri) specific(e)
minim(e) necesar(e)
Dovada situatiei
economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile
ulterioare Formularul 5 din Sectiunea III Formulare.Informatii privind cifra de
afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani cu o valoare cel putin egala cu 1.200.000 lei. Cifra de afaceri globala se
va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: 4,2099 lei pentru anul 2010;
4,2379 pentru anul 2011, 4,4560 lei pentru anul 2012.4,3848 lei pentru luna
martie 2013 Nota: In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, care fac
dovada acestei calitati prin prezentarea documentelor prevazute de Legea
346/2004 -valoarea pentru cifra medie globala de afaceri se accepta in procent
de 50% din cuantumul precizat. In situatia in care ofertantul este o asociere,
incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ?i reducerea de 50% a
cerintei privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va aplica numai
daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor.
In acest caz, fiecare membru al unei asocieri va completa Formularul 1B
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara -
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita
pentru depunerea ofertei, de servicii similare in valoare de cel putin 600.000
lei.
Prestarile de servicii se
confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de
o autoritate sau de catre clientul beneficiar
- Informatii
referitoare la personalul de specialitate care va fii desemnat pentru
realizarea contractului: - Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de personal calificat sau al
carui angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea calitatii
serviciilor, astfel:Continuare...
Continuare....Auditor
financiar
Experienta profesionala
specifica
Membru activ al CAFR in
anul "in curs"
Prestarea in calitate
de Auditor financiar de activitati similare cu cele din prezentul proiect.
Avand in vedere
complexitatea proiectului ?i faptul ca prin contractele de finan?are se impun reguli
specifice cu privire la cheltuielile care se efectueaza in cadrul proiectelor
este necesar ca expertul propus sa aiba experien?a relevanta in auditarea
acestor proiecte.Continuare...
Continuare... Expert
contabil
Experienta profesionala
specifica
Membru activ al CECCAR
in anul "in curs"
Prestarea in calitate
de Expert contabil de activitati similare cu cele din prezentul proiect
In cadrul acestor
proiecte se impun reguli specifice cu privire la inregistrarea contabila a
operatiunilor, astfel este necesar ca expertul propus sa aiba experienta
relevanta in auditarea si verificarea inregistrarilor contabile pentru aceste
proiecte.
ISO 9001 sau echivalent
privind standardele de asigurare a calitatii in domeniul serviciilor de
auditare financiara
Nivel(uri) specific(e)
minim(e) necesar(e)
Fisa privind experienta
similara (Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Se solicita: Pentru
indeplinirea experientei similare cu privire la prestarea de servicii conform
art. 188 alin.2 lit.a se va depune o lista a principalelor servicii prestate in
ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent
daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente
emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat
beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive
obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de
servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Nivelul
experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel:4,2099
pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011, 4,4560 pentru anul 2012, 4,4178
pentru luna martie 2013. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia
proprie a ofertantului in prestarea de servicii similare prezentate ca
experienta similara. Se accepta cumularea din maxim 2 certificari. Se va
prezenta dovada dispunerii de respectivul personal, repsectiv Declaratie de
disponibilitate (Formularul B din Sectiunea Formulare), al/a
persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Documente
suport: - Curriculum vitae Copii conforme cu originalul ale diplomelor si
certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV; - Documente
justificative care sa probeze experienta indicata in CV (documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar) -in
copie certificata conform cu originalul - se vor depune ulterior, numai pentru
ofertantul clasat pe primul loc, - Autorizatie CAFR- copie - Carnet de membru
al CAFR cu mentiunea "activ pentru anul "in curs"- in copie
certificata conform cu originalul - Autorizatie CECCAR- copie - Carnet de
membru al CECCAR cu mentiunea "activ pentru anul "in curs"- in
copie certificata conform cu originalul In cazul asocierii, criteriile de
calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a
activitatii profesionale, vor fi indeplinite de fiecare asociat iar criteriile
de calificare privind situatia economico- financiara si capacitatea
tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul. Se va prezenta dovada
dispunerii de respectivul personal, repsectiv Declaratie de disponibilitate
(Formularul B din Sectiunea Formulare), al/a persoanei/persoanelor responsabile
pentru indeplinirea contractului. Documente suport: - Curriculum vitae Copii
conforme cu originalul ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute
si mentionate in CV; - Documente justificative care sa probeze experienta
indicata in CV (documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul privat beneficiar) -in copie certificata conform cu originalul - se
vor depune ulterior, numai pentru ofertantul clasat pe primul loc, -
Autorizatie CAFR- copie - Carnet de membru al CAFR cu mentiunea "activ
pentru anul "in curs"- in copie certificata conform cu originalul - Autorizatie
CECCAR- copie - Carnet de membru al CECCAR cu mentiunea "activ pentru anul
"in curs"- in copie certificata conform cu originalul In cazul
asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea
de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite de fiecare asociat
iar criteriile de calificare privind situatia economico- financiara si
capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul. Se va prezenta
dovada dispunerii de respectivul personal, repsectiv Declaratie de disponibilitate
(Formularul B din Sectiunea Formulare), al/a persoanei/persoanelor responsabile
pentru indeplinirea contractului. Documente suport: - Curriculum vitae Copii
conforme cu originalul ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute
si mentionate in CV; - Documente justificative care sa probeze experienta
indicata in CV (documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul privat beneficiar) -in copie certificata conform cu originalul - se
vor depune ulterior, numai pentru ofertantul clasat pe primul loc, -
Autorizatie CAFR- copie - Carnet de membru al CAFR cu mentiunea "activ
pentru anul "in curs"- in copie certificata conform cu originalul -
Autorizatie CECCAR- copie - Carnet de membru al CECCAR cu mentiunea "activ
pentru anul "in curs"- in copie certificata conform cu originalul In
cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si
capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite de
fiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economico-
financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul. Se
solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". In cazul unei oferte comune, standardele de
asigurare a calitatii vor fi indeplinite individual de fiecare membru al
asocierii pentru partea din contract care o realizeaza. In ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a
ofertelor. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in
curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) CONDITII
SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) TIPUL PROCEDURII
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) CRITERII DE
ATRIBUIRE
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) INFORMATII
ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013
12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2013 13:00
Locul: Sediul Primariei
Municipiului Targu Mures situat in Piata Victoriei nr.3, cam 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de
evaluare, reprezentanti CVAP(daca este cazul), persoane imputernicite din
partea ofertantilor
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE
PERIODIC
Nu
VI.2) CONTRACTUL SE
INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Da
Trimitere (trimiteri)
la proiect(e) si/sau program(e): Finantare nerambursabila prin POS Mediu
2007-2013, Axa Prioritara 2 - Dezvoltarea sistemelor de management integrat al
deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric, Domeniul major de
interventie 2 - Reabilitarea zonelor poluate istoric.
Tip de finantare:
Program / Proiect
Program / Proiect: Alte
finantari (-)
VI.3) ALTE INFORMATII
-In cazul in care doua
sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret
minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va
solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara
in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut. - Durata contractului de
servicii: 21 de luni de la data semnarii contractului de servicii cu
posibilitatea prelungirii, cu aceleasi costuri, pana la aprobarea de catre
Autoritatea de Management a Raportului final al proiectului.
VI.4) CAI DE ATAC
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu
ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al aut.ctr consid. nelegal
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei, nr.3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: :540026 , Romania
VI.5) DATA EXPEDIERII
PREZENTULUI ANUNT
08.05.2013 09:14
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.