miercuri, 22 mai 2013

Familia, argumentul lui Becali pentru scos de la pușcărie. Familie și pentru care a făcut paguba statului român



Familia, argumentul lui Becali pentru scos de la pușcărie. Familie și pentru care a făcut paguba statului român
Că la Becali Dumnezeu și familia sunt argumente când e în rahat la DNA sau  în pușcărie e ceva stabilit. Cum argumentează individul cererea de grațiere pe care o va cerși lui Băsescu? Nu e pentru el, e pentru ….familia lui! Un om, mândru, ce dracul, el nu vrea pentru el, el un Hristos al românilor din partea minoritarilor (fără comentarii răutăcioase, auziți, cum că ar semăna cu ciobanul de la Maglaviț!), el  vrea pentru familie, bine că nu a spus că vrea pentru țara în care locuiește, pentru aromânii lui, pentru planeta Pământ care e acum înfrigurată că fostul oier e la beci. Familia a fost, probabil, argument și pentru potlogăria cu terenuri. Probabil că Becali a mers la bandiții din Armată cu argumentul: Dau x metri păstrați fără valoare mare, îmi dai x metri pătrați cu valoare mare, dar e pentru familia mea! Familia mea moare de foame, copiii mei nu pot bea decât Evian și li se apleacă dacă nu merg la școală cu Maybach. Dă, mă, și tu pomană, că nu dai din buzunarul tău, să-ți trăiască familia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.