CNA
blochează reclama la Savoria. Pe când și reclama la IMA, cursul de recalificare
de 1500 de euro, pentru 3 luni, la care slujbașii antenelor sunt…profesori?!
Poate
că CNA se prinde de existența reclamei la IMA, așa zisă academie a Antenelor cu
școală de calificare-recalificare de 3 luni și contra 1500 de euro. Cum
ziariștii și reporterii se scot din facultăți, nu din cursuri de 3 luni și cum
în promouri angajații Antenelor se dau…profesori, poate că CNA caută studiile
superioare ale…profesorilor și existența cursurilor de psihologie școlară
ale…profesorilor, ca să nu mai vorbim de diplomele recunoscute de ministerul
Educației și de Ministerul Muncii. 3 luni de școală și pagubă de 1500 de euro
și păcălicii de la Antene vă scot… ce?! Fraieri?!
Doar
pentru prostime, ca să lucrați în presă nu vă mai trebuie școală și nici vreun
curs IMA sau cine știe ce alt curs cu durată sub un an. Presa are nevoie de
angajați, nu dumneavoastră de calificare, pentru că vremea Legii presei din 1972, care cerea studii superioare, a apus
de mult și COR degeaba cere studii superioare pentru reporteri, redactori,
jurnaliști, cititori de prompteri, pentru că bandiții din presă nu angajează
după COR, ci după alte criterii: prostime
interesată să facă presă pe bani puțini, rude proaste, băieți cu ochi albaștri
care trebuie să lucreze sub acoperire atunci când nu sunt în stare să lucreze
cu agenții din rețea, inși cu carnet de partid.
P.S. Savoria, pâinea
Voiculescului, cu reclamă făcută de mare
doctor PC care ar putea să ia și ani buni de închisoare pentru complicitatea cu
Voiculescu, ce poate fi mai frumos?!
CNA a BLOCAT reclama la
PÂINEA lui Voiculescu
Autor: Ana-Maria Adamoae
O reclamă la produsul
"Savoria. Pâinea copiilor" a fost interzis de la difuzarea pe
posturile de televiziune, a decis ieri, în unanimitate de voturi, Consiliul
Naţional al Audiovizualului (CNA).
Potrivit informațiilor
publicate de Reporter Virtual, acest tip de pâine este produs de fabrica de
panificație deținută de familia lui Dan Voiculescu, a cărei activitate a fost
demarată cu fonduri europene.
Potrivit CNA, în spotul
respectiv, difuzat de posturile Antena 1, Euforia, GSP TV, Antena 3 şi Antena
Stars, în perioada 15 decembrie - 2 ianuarie, se afirmă, printre altele că
"fabrica Savoria este singura din România care produce doar pâine fără
E-uri".
Consiliul Român pentru
Publicitate (RAC) a considerat că acest spot este "o comunicare comercială
înşelătoare".
Prezentă la şedinţa de
ieri a CNA, Laura Frunzeti, directorul executiv al Consiliului Român pentru
Publicitate, a declarat că membrii Comitetului Etic al RAC s-au întrunit pe 22
ianuarie şi au analizat spotul "Savoria. Pâinea copiilor",
considerând că acesta încalcă prevederile Codului RAC.
Şi membrii CNA au
considerat că spotul "Savoria. Pâinea copiilor" încalcă articolul 93
din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, potrivit căruia
"Comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de
formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, de informare corectă
a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenţe
loiale".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.