marți, 14 ianuarie 2014

Șmecherașii PDL Mureș au pus ochii pe șefia SC Parc Industrial



Șmecherașii PDL Mureș au pus ochii pe șefia SC Parc Industrial
Cum orice maghiar pute bandiților PDL Mureș, care ba amendează maghiarii care pun etichete bilingve în piață, ba organizează festivaluri ad-hoc pentru a da peste bot maghiarimii, nu trebuia să treacă prea mult timp pentru ca bandiții PDL Mureș să se prindă că la Parc Industrial e un maghiar. Dacă au reușit să pună la Aquaserv unul de la jegul de partid portocaliu (vă amintiți cum lepra supremă clama salariul exorbitant, dar bandiții din partidul lui i-au dat urmașului salariu aproape exorbitant!), poate că bandiții PDL Mureș cred că va ține figura și acum și se va face loc pentru o lepădătură din PDL Mureș care să facă afaceri pentru porcii din PDL Mureș. Atenție,  Filimonul pescuit din Armată se …exprimă, adică insul care e responsabil de piețe, dar care a organizat festivaluri ale mărului pe domeniul public pentru că piață în mintea lui e …loc de vânzare. Desigur, tot pentru bandiții PDL Mureș care au conexiuni cu ceva ce pute a uniforme și 2 și un sfert și cu neplata taxelor pentru ocuparea domeniului public, pe care le plătesc doar cei care nu sunt mână în mână cu hoții cunoscuți din PDL Mureș.

www.agerpres.ro

Liderul consilierilor judeţeni PDL Mureş, Vasile Filimon, a cerut, marţi, conducerii Consiliului Judeţean Mureş demiterea directorului SC Parc Industrial Mureş, Nagy Istvan, pentru nerealizarea veniturilor prognozate pe anul trecut, arătând că nivelul acestora ar fi de doar 48%.
„E obligatoriu să existe indicatori de performanţă, am cerut să-i văd, nu mi i-a arătat încă nimeni. Am cerut să văd declaraţia de avere a managerului (Nagy Istvan, n.r.), este obligat s-o pună pe site. Nu are nicio declaraţie de avere nicăieri. I-am cerut demisia, oricum, mi se pare un management defectuos, dar probabil e sprijinit de CJ (…) A realizat doar 48 la sută. Iertaţi-mă, dacă eu m-aş fi prezentat cu 48 la sută nivelul de venituri realizat, probabil nu mă lăsau în sală. Nu mi se pare normal! Am cerut o comisie de verificare, dar trebuie trimişi oameni serioşi acolo”, a declarat Vasile Filimon.Consilierul judeţean susţine că managerul Parcului Industrial Mureş nu ar fi fost controlat de nimeni şi că acesta nu ar fi sesizat din timp problema deficitului de putere instalată din cadrul parcului, iar din această cauză unele firme ar fi renunţat să-şi mai desfăşoare activitatea aici sau şi-au restrâns-o.Filimon susţine că din acest motiv s-au pierdut 400 de locuri de muncă şi că numărul acestora ar putea în continuare diminua.„Deci au plecat 400 şi ceva de oameni, există riscul să plece în continuare. Şi responsabilitatea întreagă cădea asupra CJ  Mureş, pentru că nu are putere instalată în Parc, de la început. Acum în decembrie am aflat. Din punctul meu de vedere, acolo este un eşec”, a afirmat Vasile Filimon.Secretarul CJ Mureş, Paul Cosma, a declarat la rândul său că deocamdată nu s-a făcut o evaluare a realizării indicatorilor de performanţă din contractul de management al directorului SC Parc Industrial Mureş, Nagy Istvan, pe anul 2013 şi că această atribuţie o are Consiliul de Administraţie.„Directorul Nagy Istvan are contract de mandat încheiat cu Consiliul de Administraţie (Parcul Industrial Mureş este o societate comercială având ca acţionari cinci administraţii publice locale, CJ Mureş fiind acţionar majoritar, n.r.) şi evaluarea indicatorilor de performanţă este de competenţa CA. În funcţie de gradul de realizare, CA având obligaţia de a face propuneri motivate acţionarilor. Din câte cunosc, în acest moment activitatea, indicatorii de performanţă la societatea comercială Parc Industrial Mureş, corespunzător anului 2013, nu au făcut obiectul unei evaluări”, a precizat Paul Cosma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.