joi, 20 martie 2014

Bandiții porcilor din Primăria Târgu-Mureș v-au săltat, ilegal, 50 de mașini, în 7 zile. 50 de inși pot da în judecată bandiții! Aveți curaj să vă puneți cu mafia hoților români?!



Bandiții porcilor din Primăria Târgu-Mureș v-au săltat, ilegal, 50 de mașini, în 7 zile. 50 de inși pot da în judecată bandiții! Aveți curaj să vă puneți cu mafia hoților români?!

Pentru că bandiții vă fură bunurile, pentru a pune mâna pe taxa de vreo 700 de lei pe mașină retrocedată, dați leprele în judecată!  S-au câștigat procese la București, se vor câștiga procese și în patria hoților PDL ! Cine se pune cu mafia bandiților din partid și primăria Târgu-Mureș, chiar și în lipsa jegului Țerbea, care nu mai poate pupa dedicație de la banditul lui brașovean?!


Idee și pentru păgubiții de la Târgu-Mureș. Ridicarea mașinilor e ilegală și taxarea proprietarilor e la fel de ilegală!
Cum la Târgu-Mureș bandiți din Primăria Târgu-Mureș și Poliția locală condusă de fostul sereist dat afară din SRI, Bretfelean, se laudă cu 1500 de mașini ridicate în 365 de zile, adică o medie de 4 mașini în 24 de ore, dați peste bot hoților care pun mâna pe bunul dumneavoastră cu sentința bucureșteană care spune că ridicarea mașinilor e ilegală, ca și plata unei taxe de recuperare. Dacă ne amintim bine, ridicarea mașinilor o făceau bandiții PDL Mureș pe firma întreținutului porcului portocaliu, adică Țerbea?! Câți bani au umflat leprele astea ținute în brațe de bandiții PDL Mureș?
Hotnews zicere:

Ridicarea masinilor a devenit ilegala in doua sectoare ale Capitalei. Consiliile locale au modifi cat ilegal Codul Rutier, a stabilit instanta. Precedentul poate arunca in aer ridicarile de masini din toata tara. Avocatul Gheorghe Piperea a obtinut, la inceputul acestei saptamani, o hotarare definitiva si irevocabila stabileste ca ridicarea masinilor parcate in locuri nepermise, precum si taxarea proprietarilor acestora, la recuperare, sunt ilegale. Mai mult, persoanele care au platit deja respectiva taxa sunt indreptatite de acum sa solicite returnarea banilor. Hotarare emisa de Curtea de Apel Bucuresti arunca in ilegalitate ridicarea masinilor parcate in locuri nepermise in sectoarele 4 si 6 ale Capitalei. Potrivit avocatului Gheorghe Piperea, cel care a obtinut respectiva decizie, devine ilegala si perceperea taxelor de returnare a masinii. Persoanele care au platit deja aceasta taxa sunt indreptatite sa solicite returnarea sumelor, scrie EVZ.
EVZ zicere: România, așa cum nu o vezi la TV: Cum TE JEFUIEȘTE Poliția Locală și șmecherii care ridică mașini

Autor:  Mălin Bot

Sub pretextul sancționării șoferilor care parchează neregulamentar se produce una dintre cele mai bizare hoții tipic românești.

Câțiva șmecheri, care au avut ”norocul” să devină parteneri al administrațiilor locale, te pun să plătești tarife năucitoare: 210 lei simpla ridicare a mașinii pe platformă o operațiune de trei minute, 168 de lei kilometrul de transport și 168 de lei depozitarea mașinii, pe zi, taxă achitată la aceeași valoare dacă mașina stă acolo 15 minute sau 24 de ore.

Tarife exagerate, pe care ești forțat să le achiți pentru că așa a stabilit un agent de poliție, care nu știe bine legea sau comite un abuz cu bună știință.

În urmă cu câteva luni o știre făcea turul televiziunilor. Un șofer și-a lăsat mașina pe linia de tramvai 42 din București și tot traficul era blocat. Nu s-a găsit nicio mașină de ridicări care să elibereze liniile de tramvai, circulația fiind reluată după mai mult timp, când șoferul a ajuns la mașină. Într-un astfel de caz nu s-a putut ridica mașina. În acest timp sute de mașini care nu blochează în niciun fel circulația sunt ridicate și proprietarii lor achită sume exagerate pentru a le recupera.


Toată povestea cu ridicarea mașinilor parcate neregulamentar are rădăcina juridică în articolul 64 din Codul Rutier, care spune că, dintre toate mașinile parcate neregulamentar, se pot ridica numai cele care ”constituie un obstacol pentru circulație”.

Un detaliu important, ignorat de agenții de poliție, care devin astfel agenți de vânzări foarte profitabili pentru firmele de ridicări.


Din start, trebuie să vă avertizez, dragi cititori, că o experiență personală stă la baza situației pe care o descriu acum și întâmplarea trebuie luată sub rezerva subiectivității provocate de frustrarea persoanei care știe bine că a căzut victimă unui furt pur și simplu.

Căutând însă pe Internet detalii despre firma care percepe aceste tarife năucitoare, am descoperit sute de mărturii ale altor persoane revoltate din aceleași motive, informații privind încălcarea legii și legături dubioase cu clanuri interlope. Un tablou românesc sută la sută, care expune o problemă de interes public ce merită dezbătută.


Povestea începe vineri seara, foarte târziu, în Sectorul 6 din București,  pe o stradă din cartier unde este aproape imposibil să găsești loc de parcare după anumite ore. O astfel de situație m-a determinat să parchez mașina, la bordură, pe colțul intersecției unei alei de cartier cu strada pe care locuiesc. Știind că legea face diferența între mașina parcată neregulamentar care deranjează circulația și cea doar parcată neregulamentar, am pierdut minute bune să caut o poziție care nu afecta pietonii și nici șoferii ce ar putea să treacă pe acolo peste noapte.

Un detaliu irelevant pentru echipa de ridicări a Poliției Locale a Sectorului 6, care a pornit la vânătoare sâmbătă dimineața, la ora 8.00, alături de platformele firmei Ilcor Auto Eco, un SRL care te taxează cu aproape 700 de lei pentru ridicarea, depozitarea și eliberarea mașinii.

La prima oră a dimineții de sâmbătă, când aproape nu e circulație în cartier, fără să țină cont că mașina nu bloca pe nimeni, un agent al Poliției Locale a Sectorului 6 a dispus ridicarea, decizie care m-a pus fără voia mea în postura de ”cumpărător” captiv al serviciilor de lux ale firmei Ilcor Auto Eco.

Decizia de ridicare nu e însoțită de niciun proces verbal de constatare, care să consemneze cu martori că mașina era un obstacol pentru circulația publică. E doar o hârtie care consemnează staționarea mai aproape de 25 de metri de intersecție. Interesant este ca poarta o semnătura, in original, a directorului Direcției Poliției Locale, ceea ce înseamnă că directorul a umblat pe teren cu agentul sau că oficialul primăriei a semnat ”în alb” zeci de decizii de ridicare, asumându-și răspunderea pentru orice bazaconie va scrie ulterior agentul din strada.

Mărturiile existente pe Internet, ale altor persoane care au fost forțate să achite tarifele de lux ale acestei firme, indică o practică în ridicarea tuturor mașinilor parcate neregulamentar, chiar dacă legea face diferența și stabilește măsura ridicării numai pentru cele care ”sunt obstacol” pentru circulația publică.

Arhivele publice ale instanțelor indică sute de procese în care acestă firmă și Poliția Locală Sector 6 sunt chemate în judecată, o situație care confirmă faptul că foarte mute persoane consideră că s-au comis abuzuri.

Cel mai interesant aspect legat de această firmă ține însă de datele contabile declarate la ultimul bilanț contabil depus pentru anul 2012. Nu trebuie să ai cine știe ce legături cu zona transporturilor pentru a înțelege afacerea Ilcor.

Aproape 700 de lei încasați pentru ridicarea și transportul unei mașini, operațiune ce durează maxim 30 de minute, înseamnă încasări de peste 110 milioane de lei, produse zilnic de o singură platformă auto. Bani produși cu certitudine, pentru că șoferii plătesc imediat sub șantajul creșterii facturii cu fiecare zi de depozitare.

Luăm în calcul TVA-ul, combustibilul consumat și salariile celor 54 de angajați și ajungem la o cifră de afaceri exactă, consemnată la Registrul Comerțului, de aproape un milion de euro în 2012, 1,2 milioane  de euro în 2011, 1,6 milioane de euro în 2010 și 1,7 milioane de euro în 2009. Bani făcuți din nimic, practic.

O afacere cu milioane de euro luate cu japca de la bucureșteni, posibilă și pentru că agenții Poliției Locale a Sectorului 6 dispun ridicarea tuturor mașinilor parcate neregulamentar, fiind astfel în afara condițiilor impuse de Codul Rutier.
Adăugați la acest tablou ultima tușă de culoare, dată de faptul că despre acest SRL există articole care susțin că este afacerea unui clan interlop din București, clan care a ocupat locul lăsat liber când Cămătarii s-au dus după gratii.

Privit în ansamblu, tabloul este al unei șmecherii cu iz de legalitate, prin care niște băieți deștepți se îmbogățesc forțând mii de bucureșteni să achite tarife exagerate, nejustificate în niciun mod. Totul sub umbrela Poliției Locale. De ce a poliției locale? Poate și pentru că un agent al Poliției Rutiere acceptă mai greu să încalce Codul Rutier.

În limbajul de cartier, pe care sigur îl înțeleg Vasilica Vieru și Alexandru Marin Lazăr, patronii firmei,  e japcă.  Grav este că japca se produce fiind folosiți agenți de poliție care nu țin cont de Codul Rutier și dispun ridicările pentru orice mașină staționată neregulamentar.

Povestea are și o concluzie. Nu este una din seria, ”asta e România, nu avem ce face”.

Am studiat litigiile deschise de mulți dintre cei revoltați de japca Ilcor, produsă cu Poliția Locală Sector 6 pe post de agent de vânzări. Sunt contestate procesele verbale, autorizatiile firmei și multe alte aspecte.

Opinia mea este că înainte de acest tip de litigii, trebuie depuse plângeri penale împotriva fiecărui agent de poliție, pentru abuz în serviciu, dacă dispune ridicarea mașini fără să existe dovada că acesta era un ”obstacol” pentru circulația publică.

Comentariile ușor de găsit cu orice motor de căutare expun faptul că fenomenul este unul național, situația din Sectorul 6 fiind multiplicată aproape în fiecare oraș mare, unde sunt probleme cu locurile de parcare.

Administrațiile locale sunt incapabile să gestioneze problema locurilor de parcare, dar folosesc această situație pentru a aduce profit unor șmecheri, care au avut acces la contracte exclusive cu primăriile. Activitatea aceasta nu are nicio legătură cu ideea de deblocare a drumurilor.

Uneltele acestui furt de proporții naționale sunt agenții care știu bine legea, dar acceptă să acționeze în afara ei, din motive ușor de dedus dar greu de probat.

Pe plan național, un cadru legal construit pentru a debloca circulația, atunci când vreo mașină e parcată neregulamentar, este transformat în profit printr-o japcă ce se petrece literalmente la drumul mare.

Dacă nu v-ați enervat destul citind despre această hoție produsă cu ajutorul Poliției, vă mai dau o informație care e bomboană pe colivă: în Germania, la Munchen, firmele de ridicări percep un tarif de 120 de euro, 528 de lei. Comparați salariile minime din România și Germania și veți avea un motiv în plus să vă enervați în fața acestei hoții revoltătoare.

Citiţi mai mult: România, așa cum nu o vezi la TV: Cum TE JEFUIEȘTE Poliția Locală și șmecherii care ridică mașini - Opinii EVZ > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/ilcor-auto-eco-srl-sector-6-ridicari-auto-1063007.html#ixzz2maOJdjpR
EVZ.ro



Agenţii Biroului Siguranţă Rutieră din cadrul Direcţiei Poliţia Locală, au constatat şi sancţionat în perioada 09 – 16.03.2014 , un număr de 137 fapte aflate sub incidenţa Ordonanţei de Guvern nr. 195/2002 şi a Hotărârii Consiliului Local nr. 197/2007M, art. 26, fiind ridicate un număr de 54 autoturisme parcate/staţionate neregulamentar. Poliția locală Tîrgu-Mureș roagă  concetăţenii să respecte dispoziţiile legale, cu privire la staţionarea/parcarea în locuri nepermise. - See more at: http://www.tirgumureseanul.ro/detali-stire/lista/home/articol/peste-50-de-masini-ridicate-in-6-zile.html#sthash.rWLIyroQ.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.