luni, 17 martie 2014

Gică Popescu e un om puternic cât așteaptă motivarea! Mare caracter! După asta, Free Gică?!



Gică Popescu e un om puternic cât așteaptă motivarea! Mare caracter! După asta, Free Gică?!

Unii s-au repezit la scrisoarea lui Gică Popescu și au înțeles că omul are bunul simț să se resemneze ca orice potlogar prins de stat, să stea în închisoare și să își facă anii de pușcărie pe care statul român a considerat necesar să îi facă, având  grijă ca făptașul să fie ferit de cei pe care i-a păgubit și viceversa. Totuși, paragraful cu tehnicul spune clar. Omul așteaptă motivarea și apoi decide dacă cerșește grațierea de la Băsescu! Ceea ce ar fi și logic. Mare caracter, Gică, credeați că ăsta e prost să stea la mititica după ce a făcut ce a făcut?  E an electoral, el e mare bun național, mai e și rudă de aromân, așa că politic, sentimental sau etnic are șanse să fie scos de la bulău.

Gică Popescu a trimis către agenţia Mediafax o scrisoare prin care le mulţumeşte tuturor  pentru gîndurile bune transmise, însă precizează că deocamdată a hotărît să aştepte motivarea deciziei pentru a vedea ce cale să urmeze.

Mai jos este întreaga scrisoare a lui Gică Popescu:

"Către toţi cei interesaţi

Dragii mei,

S-a discutat mult în aceste ultime zile despre mine. S-a dezbătut şi mai mult. Au fost lansate subiecte şi teme care nu au legătură cu intenţiile mele. Au fost lansate şi promovate unele iniţiative pubice destinate mie.

Vă mulţumesc pentru toate gîndurile voastre bune, ele fiind un real suport pentru mine şi familia mea!

Este o perioadă extrem de dificilă pentru mine şi cei apropiaţi mie. Accept că, aşa cum am învăţat din cariera sportivă, viaţa are şi urcuşuri şi coborîşuri.

Tehnic vorbind, aştept motivarea deciziei luate de către instanţă în data de 4 martie. Mai apoi, voi decide calea de urmat.

Îmi place să cred că am fost şi voi rămîne un om puternic. Nu vreau ca situaţia în care mă aflu să nască nici disensiune, nici compasiune.

Este o perioadă în care lupta este cu mine însumi. Eu, omul Gică Popescu, mă pregătesc pentru cel mai greu meci al vieţii mele.

Pentru asta am nevoie de încrederea voastră, mai puţină patimă şi multă linişte. Al vostru Gică Popescu".

În 4 martie, Curtea de Apel Bucureşti i-a condamnat definitiv la închisoare cu executare pe toţi cei opt oameni din fotbal judecaţi în dosarul transferurilor.

Gheorghe Popescu, la acel moment candidat la şefia Federaţiei Române de Fotbal, a primit o condamnare de trei ani, o lună şi zece zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.