Real
clamează Ajută-ți școala! La Târgu-Mureș șmecherașii din primărie și PDL Mureș
au rezolvat campania Ajută-ți Realul! În campania electorală și din banii
târgumureșenilor!
În
2009, în campanie pentru Băsescu, șmecherașii PDL din Primăria Târgu-Mureș au
inventat afacerea tichete cadou pentru cadrele didactice, adică pomană
electorală pentru o singură categorie profesională. Pe lângă măgăria de vreo
100.000 de euro pagubă în bugetul local în campania pramatiei portocalii,
cadrele didactice au primit tichetul de 150 de lei cu dedicație pe hipermarketul Real! Consiliul
concurenței Mureș s-a spălat pe mâini, spunând că la nivelul rulat de Real ce e
aia 100.000 de euro. Caută cineva în buboiul acesta de afacere dedicată și ia
măsuri Consiliul concurenței la București, dacă e prea mare mafia și deranjul
la Târgu-Mureș?!
COMUNICAT DE PRESĂ
În acest an, campania
socială şi comercială „Ajută-ţi şcoala!”, organizată de real,- Hypermarket,
durează cu peste o lună mai mult decât în anii trecuţi
Din 6 iunie până pe 2
octombrie, cumpărăturile pe care le faci în magazinele real,- se transformă în
echipamente pentru şcoala ta!
Bucureşti, 5 iunie
2013: A patra ediţie a programului naţional „Ajută-ţi şcoala!”, iniţiat de
real,- Hypermarket în 2010, debutează pe data de 6 iunie 2012, chiar înaintea
încheierii actualului an şcolar, oferind ocazia clienţilor magazinelor real,-
de a contribui la dotarea oricărei şcoli din România doar pe baza
cumpărăturilor uzuale, fără efort suplimentar.
Ediţia de faţă se va
derula timp de 17 săptămâni, cu cinci mai mult decât ediţia anterioară, pentru
a da posibilitatea cât mai multor clienţi real,- de a-şi ajuta şcoala preferată
să câştige echipamente şcolare de ultimă generaţie. Până pe 2 octombrie, real,-
transformă toate cumpărăturile efectuate de clienţi în puncte, care vor putea
fi donate de către aceştia unor instituţii de învăţământ de stat sau private
(grădiniţe, şcoli generale, şcoli profesionale, licee sau universităţi), la
propria lor alegere. La sfârşitul campaniei, punctele se adună şi şcolile
primesc echipamente şcolare şi tehnică de calcul, pe baza punctelor acumulate.
Alegerea şcolii care va fi primi punctele se va putea face pe toată durata
campaniei pe site-ul dedicat www.academiaderechizite.ro. Fiecare bon de
cumpărături cu valoarea minimă de 10 lei valorează un punct pentru şcoala
aleasă.
Faţă de ediţia de anul
trecut, campania din 2013 vine cu o paletă mai largă de echipamente şi tehnică
de calcul din care şcolile îşi vor putea alege premiile, în funcţiile de
nevoile lor specifice, cu un aparat foto DSLR şi un multifuncţional laser color
adăugate premiilor obişnuite de anii trecuţi. Astfel, lista premiilor de la
această ediţie cuprinde un notebook, un retroproiector, o cameră digitală şi un
multifuncţional laser color.
La ediţia trecută a
campaniei s-au înscris peste 200 de şcoli şi licee din toată ţara, iar 36
dintre acestea s-au calificat să primească numeroasele premii. Pentru acest an,
aşteptările sunt ca numărul de premii acordate să se dubleze faţă de anul
trecut.
„De la lansarea
campaniei în 2010, real,- a oferit echipamente unui număr de peste 200 de
unităţi de educaţie şi învăţământ, care au primit astfel un ajutor important
pentru atingerea unei calităţi cât mai bune a actului de educare. Dorim să
subliniem că implicarea şcolilor în acest proiect este esenţială, prin
comunicarea mesajului campaniei şi a beneficiilor de care s-ar putea bucura
şcoala. Mesajul principal este acela că şcolile sunt un bun al comunităţii în
ansamblul său, de care trebuie să avem grijă toţi, în parte şi împreună, în aşa
fel încât şcoala să ajungă la performanţele educaţionale pe care şi le propune
şi pe care şi le doreşte întreaga comunitate. În plus, campania mai are un
tâlc: un gest de solidaritate comunitară, aparent neînsemnat, poate avea urmări
pozitive de mare importanţă pentru viaţa comunităţii, iar repetarea acestor
mici gesturi pot să creeze acel ţesut social în care se dezvoltă reflexul
comunitar, conştiinţa apartenenţei la o comunitate de care să fim mândri”, a
spus Adriana Piţa, Division Manager Comunicare Corporatistă la real,- Romania.
La campania promoţională
de faţă participă magazinele real,- Timişoara 1, Constanţa 1, Oradea 1, Sibiu,
Braşov, Craiova, Satu Mare, Târgu Mureş, Baia Mare, Bucureşti Vitan, Galaţi,
Timişoara 2, Deva, Cluj-Napoca, Bucureşti Berceni, Bacău, Piteşi, Bucureşti AFI
Cotroceni, Ploieşti şi Bucureşti Pallady.
Regulamentul campaniei
poate fi consultat la Biroul de Relaţii cu Clienţii şi la
adresa de internet
www.academiaderechizite.ro
şi pe Facebook, la
adresa https://www.facebook.com/academiaderechizite.
real,- Hypermarket România
Departamentul de
Comunicare Corporatistă şi PR
Tel: +40(0) 31 403 11
22
Fax: +40(0) 31 403 10
09
www.real-hypermarket.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.