luni, 10 iunie 2013

Un an de la alegeri. Aflăm ce au cheltuit pentru campania împuțită și mincinoasă din banii publici șmecherașii PDL Mureș pentru Florea?!



Un an  de la alegeri. Aflăm ce au cheltuit pentru campania împuțită și mincinoasă din banii publici șmecherașii PDL Mureș pentru Florea?!
A trecut exact un an de la alegeri și duhoarea de porci care se înfruptă din banii publici până și în campania electorală e persistentă.
Cum e un an de la înscăunarea lui Florea de către românii care votează românește, pentru a nu veni alt hoț (maghiar) care să fure ce poate fura românul, niște subiecte de gândit pentru cei care nu se iau după toți sereiștii, tovarășii cu Ștefan Gheorghiu și alți bandiți de… mari români și care nu au contribuit la succesul afacerilor care urmează, din interese portocalii:
1.    Afacerea autocolante cu atacul imaginar al vandalilor. Pus pe seama fostului sereist Bretfelean de amicul său, Florea. Insul a acreditat atacul vandalilor ca fiind doar creația sereistului care știe ce vorbește pentru că e fost SRI-ist. Dacă verificați licitațiile publice găsiți autocolante pe care porcii lui Florea vroiau să le cumpere de la magazinul FCM Cum ar veni, ăștia au premeditat ca porcii atacul imaginar al vandalilor sau au folosit autocolantele la șters pe fund și ele nu  mai mai apar nicăieri. Afacerea vandalii cu autocolante a fost în atenția poliției, cei de la DNA, prin Curcă, s-au spălat pe mâini, lăsând dosarul la Parchet. Afacerea de 1900 de euro, 3000 de autocolante de la abonații porcilor PDL Mureș.
2.    Afacerea pliante în campania lui Florea. Insul trimite plicuri sigilate cu scrisori deschise (sic). Pe licitații publice e ceva ce pute a afacerea respectivă, fiind menționată până și plierea în 3 și tipărirea față-verso. Alte mii de euro din bani publici pentru care pramatiile lui Florea din primărie nu au răspuns!
3.    Afacerea sondaje în an electoral. Desigur, porcii lui Florea au făcut afaceri pe pedelistul Munteanu, cel cu atacul cu citate naziste, pentru care a primit 1000 de lei amendă.
4.    Afacerea publicitate în presa controlată și care nu merge la licitații, ci la notar, cu Marius Cătană, cum mi se laudă acesta la telefon. Afacere de sute de mii de euro anual cu propagandă pentru pedelist pe prima pagină și pe semnături de borfași.
5.    Interesele unor fețe bisericești care pupau dosul rataților PDL Mureș. Ce legătură are alesul lui Dumnezeu cum îl vede popa cu politica știu doar pupincuriștii lui Florea, Pașcan, Maior ș.a.m.d.
6.    Folosirea funcționarilor publici în campania de promovare a lui Florea. Nu mai e vorba de actorași ratați care dau din buze în caravană, e vorba de fostul sereist și de bandiții de subordonați care nu știu statutul funcționarului public. Băieți, trageți limbi? Nu în calitate de funcționar public, în rest sunteți liberi să vă exprimați dragostea cum vreți.
Din fericire pentru bugetul local, porcii din PDL Mureș nu au mai fost nevoiți să dea tichete mită cadou pentru profesori, de 100.000 de euro, dedicate pe magazinul Real și nici să cumpere loc de divizie a doua. A fost suficient să se folosească de bandiții de funcționari publici, de sereiștii cu multe grade pe umăr sau în cap și de banii publici în campanii imaginare cu vandali.


Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: MEDIA FACTORY INTERNATIONAL SRL
Cod de identificare fiscala: RO28492078
Adresa: STRADA LUNGA NR 1, Sangeorgiu de Mures
Telefon: +40 757058059
Fax:
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Autocolante A4
CPV: 22462000-6 -
Materiale publicitare (Rev.2)
Unitate de masura: bucata
Data publicare: 01.04.2012 20:58
Descriere:
Autocolante a€“ format A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2850300]
Autocolante a€“ format A4
Cantitate: 3000.00
(bucata)
Data initiere: 23.04.2012 14:27



Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: RECLAME MURES SRL
Cod de identificare fiscala: RO 22417689
Adresa: STR. NICOLAE BALCESCU 8B/30, Targu Mures
Telefon: +40 744528403
Fax:
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Pliant A4
CPV: 22140000-3 -
Pliante (Rev.2)
Unitate de masura: bucata
Data publicare: 06.02.2012 09:51
Descriere:
CDCL / mat 150 gr/mp, tipar digital full color fata-verso, finisare, biguire, pliere, ambalare, livrare;
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2695527]
Pliant A4
Cantitate: 5000.00
(bucata)
Data initiere: 02.03.2012 09:16
Data limita etapa: 07.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret maximal: 2.42 RON
(0.56 EUR)
Descriere:
- pentru fiecare serviciu prestat a€“ pret în LEI/serviciu (fara TVA), respectiv pentru fiecare produs tiparit (ex. afis, brosura, pliant) a€“ pret în LEI/bucata (fara TVA).
- suport tipar a€“ hârtie dublu cretat lucioasa 150gr./ m²;
- imprimare full color fata-verso;
- biguire, pliere în 3, finisare;
- ambalare a€“ top 1000 de bucati;


Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate de masura: bucata
Data publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2676066]
servicii de sondaje de opinie
Cantitate: 3.00
(bucata)
Data initiere: 27.02.2012 10:18
Data limita etapa: 03.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret maximal: 21,333 RON
(4,900.2 EUR)
Descriere:
Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului
Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.


Publicitate de la Primăria Târgu-Mureş pe Info Statistics! De doar 500.000 de lei, adică 1.369 de lei pe zi calendaristică pentru… publicitate !
Anul de criză nu îi deranjează pe cei de la Primăria Târgu-Mureş, care nu ştiu ce e aia, atunci când sunt în an preelectoral şi au organizat o nouă licitaţie pentru publicitatea instituţiei cu câştigător deja bănuit. După ce  anul trecut cel care a câştigat licitaţia pentru publicitate a fost Sergiu Zereş (un apropiat al şefului instituţiei şi al altora din partidul de la putere, fapt verificabil şi prin participarea unora la nunta sa, dar nu numai), iar a doua licitaţie pentru publicitate prin Primăria Târgu-Mureş a fost obţinută de Felix Tătaru, un alt apropiat de pedelişti (prin firma GMP), acum e rândul altora să se bucure de publicitate pe bani publici. Vestea proastă este că cea care a câştigat este televiziune neoficială de partid portocaliu, mai bine spus societatea care are licenţa Ştii TV, care are o  mulţime de invitaţi din PDL, pe la puţinele sale emisiuni şi reluări de emisiuni, plus că aici au lucrat şi lucrează ziarişti care au şi firme care au parteneriate cu Primăria Târgu-Mureş, mai ales la Zilele târgumureşene, târguri etc! Desigur că aceasta nu poate deranja instituţia pe bani publici care a ajuns în momentul în care Ştii TV nu avea emisie să se promoveze cu evenimente de mult petrecute, prin imaginile de pe casetele oferite cu generozitate instituţiei private! Casete pe bani publici!
Aşadar, unde merg 1369 de lei (13 milioane de lei vechi, adică peste 300 de euro), pe zi calendaristică: la televiziuni, posturi de radio, presă scrisă etc,  adică la cei care se feresc ca dracul de tămâie de licitaţii, pentru a nu supăra… tovarăşii. Şi dacă tot se anunţă cât plătesc târgumureşenii pentru convocatoare de şedinţă de consiliu local şi ştiri de promovare a lui Florea şi Maior (mai ales ultimul fiind scos în faţă ca un candidat neoficial la primărie, pentru care trebuie să se facă puţină imagine şi reclamă zilnic aproape), poate se va prezenta un decont şi al Monitorului primăriei, o altă investiţie foarte scumpă, realizată la serviciu şi decontată pe firma… cuiva. Cel puţin aşa când am verificat ultima oară. Şi, desigur, preţul estimat de meseriaşii banului public la această licitaţie a fost cel perfect, desigur o mare şi foarte rară coincidenţă! Verifică cineva licitaţiile prea perfecte?! Sau presa din Târgu-Mureş a pus botul în pământ, învinsă de mogulii portocalii?!
Primăria lui Florea este şi cea care îi va da lui GRAFIS ART SRL 37.800 lei pentru informare şi publicitate pt proiectul Reamenajare şi conservare Cetatea Medievală Tg Mureş, unde măcar au fost 4 firme care au vrut banii, spre deosebire de afacerea anterioară, acolo unde presa din Târgu-Mureş, inclusiv cea care profită de chirii  mici în spaţiile închiriate, primeşte titluri, publică poezii şi alte minuni pe bani publici, nu merge la licitaţie, pentru a nu le strica tovarăşilor afacerile şi face aranjamente cu unii şmecheri pentru a scăpa de cei care spun adevărul!
P.S. Poate se scandalizează o anumită persoană, care se oftica că sunt cheltuiţi bani publici pe hrana câinilor. Poate se oftică respectiva că cotizează, luată de fraieră, din bugetul local, cu 1.369 de lei zilnic, pentru comunicate, ştiri de imagine pe birouri de presă şi pe viitoarea propaganda electorală prin instituţia publică – asta dacă are vreo urmă de civism !

Anunt de atribuire numarul 132897/09.05.2011


Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA


Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures , Romania , Email: licitatie@tirgumures.ro , Tel.: 0265-268330 , Fax: 0365-801856


Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA


II.1) Denumire contract Achizitia de servicii de publicitate media
II.2) Obiectul contractului Achizitia de servicii de publicitate media
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79341000-6 – Servicii de publicitate (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 282893/11.03.2011 13:57


Sectiunea III: ATRIBUIRE


III.1) Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 500,000 RON
III.2) Lista contracte

73 / 01.04.2011 500,000 RON

Castigator:
SC INFO STATISTICS SRL lider al asocierii dintre SC INFO STATISTICS SRL , SC SUD MEDIA PREST SRL si SC ROSKOM SRL RO 15165635 str. Gheorghe Doja nr. 231, corp C, Tirgu-Mures, 540228, Mures

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.