sâmbătă, 23 martie 2013

Contoare de apă de peste 100.000 de euro pentru Aquaserv



Contoare de apă de peste 100.000 de euro pentru Aquaserv
Cum Aquaserv e firmă cuminte acum, fără probleme cu salariile managerului general(vă aduceți aminte ce circ făceau Florea, Pașcan, Maior și alții din gașca de interese PDL Mureș?) și cu spargerile pe care Aquaserv le face, fiind în grațiile derbedeilor portocalii care repară exact pe firme abonate –Astor și Citadin, merită urmărite licitațiile și alte afaceri desfășurate. Cine își permite să dea 40.000 de euro pe telefonie mobilă își permite și contoare de 100.000 de euro. Dacă tot e USL-ul la putere poate se verifică și aici dacă nu s-au făcut numiri politice din gașca lui Florea.

Domenii

    Contoare de apa (CPV: 38421100)

          Detalii
Organizator:          COMPANIA AQUASERV S.A
Localizare:   Romania (Mures)
Sursa:          S.E.A.P.
Data licitatie:         21-03-2013   (3 zile ramase)
Termen limita:       21-03-2013
Data aparitiei:        08-03-2013
          Documentatie

    doc.zip

          » Vizualizeaza licitatii asemanatoare   Dimensiune Text: Dimensiune Font Mica Dimensiune Font Medie Dimensiune Font Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 343592




Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 343592 / 08.03.2013
Denumire contract: Contoare de apa rece
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA AQUASERV S.A
Cod fiscal: 10755074, Adresa: str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax: 0265-208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208846, fax:+40 0265208881, persoana de contact:Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208846, fax:+40 0265208881, persoana de contact:Ferenc Fekete
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Apa

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Contoare de apa rece
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare contoare de apa rece
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 491,005 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 9.800,00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2 - Scrisoare de garantie bancara ); - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. Mures Garantia de participare In oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru garantie de participare constituita in Euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data 12.03.2013 Garantia de participare va fi prezentata doar in original.In cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi constituita de Liderul Asocierii.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA a contractului . Garantia de buna executie se constituie prin: • Scrisoare de garantie bancara, in original ; • Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; • In cazul in care partile convin de comun acord, garantia de buna executie se poate constitui prin Retineri Succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont (purtator de dobanda) la dispozitia S.C. COMPANIA AQUASERV S.A. Tg. Mures, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului


III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. 3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2. Formularul nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 4. Formularul nr. 7 - Certificat de participare la licitatie 5. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia Ocupata Karacsony Erdei Etel Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Pop Claudiu Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Padurean Mihai Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Tripon Sorinel Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Piaskovski Stanislav Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Pantea Constantin Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Suciu Calin Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Kolumban Sandor Gabor Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Racz Ernest Lucian Presedintele Consiliului de Administratie Pajint Emilia Marcela Membru al Consiliului de Administratie Nagy Istvan Membru al Consiliului de Administratie Puscas Andrei Constantin Membru al Consiliului de Administratie Moldovan Nicolae Sorin Membru al Consiliului de Administratie Horobet Sergiu Director General Lazar Sorin Director Economic Pora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale Sirb Cristina Manager Finante Ciupe Aurel Manager Apa Potabila Bauer Csaba Manager Apa Uzata Turcu Gheorghe Manager mentenanta Pop Calin Manager Dezvoltare si Relatii Fekete Ferenc Sef Departament Achizitii Publice /Presedinte Comisia de Evaluare Takacs Zsolt Coordonator Sector SFCC Csupor Robert Sef Sector AMC/ Intretinere contoare Voroneanu Dana Membru Comisia de Evaluare Vulpe Radu Membru Comisia de Evaluare 6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, 7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta Nota 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator sisau subcontractant (dupa caz). Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana 3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului. Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic.. 2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc). Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale si situatia economico-financiara - Formularul nr.11 - Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara-cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre Autoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre : - 5 buc. contoare de apa DN 15 - 5 buc. contoare de apa DN 20, - 5 buc. contoare de apa DN 32 - 1 buc. contor de apa DN 40 Impreuna cu buletinele de verificare metrologica ale acestora, mostre ce vor fi reverificate de catre autoritatea contractanta pe standul propriu din cadrul Laboratorului AMC- autorizat BRML Mostrele se vor depune la sediul autorita?ii contractante, judetul Mures, strada Kos Karoly nr 1 - laborator AMC, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.,1. Experienta similara a operatorului economic Autoritatea contractanta solicita lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractente sau clienti privati. Se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare sau care sa confirme furnizarea de produse similare in valoare de 400000 lei. Formularul nr.12 Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economic trebuie sa prezinte copia certificatului care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date



SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de atribuire poate fi descarcata direct si nerestrictionat de catre operatorii economici interesati, din sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 08:33


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.