Contoare
de apă de peste 100.000 de euro pentru Aquaserv
Cum
Aquaserv e firmă cuminte acum, fără probleme cu salariile managerului
general(vă aduceți aminte ce circ făceau Florea, Pașcan, Maior și alții din gașca
de interese PDL Mureș?) și cu spargerile pe care Aquaserv le face, fiind în grațiile
derbedeilor portocalii care repară exact pe firme abonate –Astor și Citadin,
merită urmărite licitațiile și alte afaceri desfășurate. Cine își permite să
dea 40.000 de euro pe telefonie mobilă își permite și contoare de 100.000 de
euro. Dacă tot e USL-ul la putere poate se verifică și aici dacă nu s-au făcut
numiri politice din gașca lui Florea.
Domenii
Contoare de apa (CPV: 38421100)
Detalii
Organizator: COMPANIA AQUASERV S.A
Localizare: Romania (Mures)
Sursa: S.E.A.P.
Data licitatie: 21-03-2013 (3 zile ramase)
Termen limita: 21-03-2013
Data aparitiei: 08-03-2013
Documentatie
doc.zip
»
Vizualizeaza licitatii asemanatoare Dimensiune
Text: Dimensiune Font Mica Dimensiune
Font Medie Dimensiune Font Mare
Detaliu pentru
invitatia numarul 343592
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 343592
/ 08.03.2013
Denumire contract:
Contoare de apa rece
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA AQUASERV S.A
Cod fiscal: 10755074,
Adresa: str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax:
0265-208881
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
str.Kós Károly, nr.1,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208846, fax:+40
0265208881, persoana de contact:Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
str.Kós Károly, nr.1,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208846, fax:+40
0265208881, persoana de contact:Ferenc Fekete
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate:
Apa
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Contoare de apa rece
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizare contoare de
apa rece
II.1.6) CPV: 38421100-3
- Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 491,005 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.800,00 lei Perioada de valabilitate a
garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a
ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de
garantie bancara, in original (Formularul nr. 2 - Scrisoare de garantie bancara
); - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de
asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul
pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING
BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. Mures Garantia de participare In oricare forma
va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este
conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.
Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in
original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru
garantie de participare constituita in Euro, echivalenta se va face la cursul
BNR din data 12.03.2013 Garantia de participare va fi prezentata doar in
original.In cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi constituita de
Liderul Asocierii.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA a
contractului . Garantia de buna executie se constituie prin: • Scrisoare de
garantie bancara, in original ; • Instrument de garantare emis in conditiile
legii de o societate de asigurari ; • In cazul in care partile convin de comun
acord, garantia de buna executie se poate constitui prin Retineri Succesive din
sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a
deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent
in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia
autoritatii contractante, caz in care contractantul are obligatia de a deschide
un cont (purtator de dobanda) la dispozitia S.C. COMPANIA AQUASERV S.A. Tg.
Mures, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent
in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia
autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune de contractant in
contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul
contractului
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari:
1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre
membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Persoanele juridice straine
vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii -
eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare,
alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de
stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. 3.
In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul
economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile
atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei
autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care
are competente in acest sens. 4. Documentele emise in alta limba decat limba
romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul
nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2. Formularul nr. 5- Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006,
3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
4. Formularul nr. 7 - Certificat de participare la licitatie 5. Formularul nr.
8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Lista persoanelor care detin
functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia
Ocupata Karacsony Erdei Etel Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Pop
Claudiu Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Padurean Mihai Membru al
Adunarii Generale a Actionarilor Tripon Sorinel Membru al Adunarii Generale a
Actionarilor Piaskovski Stanislav Membru al Adunarii Generale a Actionarilor
Pantea Constantin Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Suciu Calin Membru
al Adunarii Generale a Actionarilor Kolumban Sandor Gabor Membru al Adunarii
Generale a Actionarilor Racz Ernest Lucian Presedintele Consiliului de
Administratie Pajint Emilia Marcela Membru al Consiliului de Administratie Nagy
Istvan Membru al Consiliului de Administratie Puscas Andrei Constantin Membru
al Consiliului de Administratie Moldovan Nicolae Sorin Membru al Consiliului de
Administratie Horobet Sergiu Director General Lazar Sorin Director Economic
Pora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale Sirb Cristina
Manager Finante Ciupe Aurel Manager Apa Potabila Bauer Csaba Manager Apa Uzata
Turcu Gheorghe Manager mentenanta Pop Calin Manager Dezvoltare si Relatii
Fekete Ferenc Sef Departament Achizitii Publice /Presedinte Comisia de Evaluare
Takacs Zsolt Coordonator Sector SFCC Csupor Robert Sef Sector AMC/ Intretinere
contoare Voroneanu Dana Membru Comisia de Evaluare Vulpe Radu Membru Comisia de
Evaluare 6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare
fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are
sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau
echivalent, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna
anterioara celei in care se prezinta oferta, 7.Certificat privind plata
impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor
scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta Nota 1: Declaratia
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
(evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator
sisau subcontractant (dupa caz). Nota 2: Persoana care asigura sustinerea
financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a),
c^1) si d) din OUG 34/2006. Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele
formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la
excluderea operatorului economic. Nota 4 : Daca exista incertitudini sau
neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic,
Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari
suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile
competente care pot furniza informatiile in acest sens Precizari: 1.
Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre
membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Documentele emise in alta
limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in
limba romana 3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original
sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" cu semnatura
si stampila candidatului/ofertantului. Operatorul economic trebuie sa prezinte
urmatoarele documente: 1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator
eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau
echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate
/administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic.. 2.
Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act
Constitutiv, etc). Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu
documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia
personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita
detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza
cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest
sens. Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la
ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a
documentelor mentionate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: 1.
Informatii generale si situatia economico-financiara - Formularul nr.11 -
Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara-cifra
de afaceri globala pe ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind
modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Mostre Autoritatea
contractanta solicita prezentarea de mostre : - 5 buc. contoare de apa DN 15 -
5 buc. contoare de apa DN 20, - 5 buc. contoare de apa DN 32 - 1 buc. contor de
apa DN 40 Impreuna cu buletinele de verificare metrologica ale acestora, mostre
ce vor fi reverificate de catre autoritatea contractanta pe standul propriu din
cadrul Laboratorului AMC- autorizat BRML Mostrele se vor depune la sediul
autorita?ii contractante, judetul Mures, strada Kos Karoly nr 1 - laborator
AMC, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.,1. Experienta similara
a operatorului economic Autoritatea contractanta solicita lista principalelor
livrari de produse (produse ofertate sau produse similare) efectuate in ultimii
3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca
acestia din urma sunt autoritati contractente sau clienti privati. Se vor
prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa
furnizarea de produse similare sau care sa confirme furnizarea de produse
similare in valoare de 400000 lei. Formularul nr.12 Declaratie privind lista
principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani Standarde de asigurare a
calitatii: Operatorul economic trebuie sa prezinte copia certificatului care
atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in
conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent Pentru informatii suplimentare
privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru
evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire poate fi descarcata direct si nerestrictionat de catre operatorii
economici interesati, din sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 21.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 21.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Alte fonduri
Data expedierii
prezentei invitatii: 07.03.2013 08:33
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.