marți, 19 martie 2013

Șuncă presată din piept de curcan de 20.000-40.000 de euro, pentru Spitalul clinic județean Mureș!



Șuncă presată din piept de curcan de 20.000-40.000 de euro, pentru Spitalul clinic județean Mureș!

Spitalul clinic județean Mureș are pe licitația publică o afacere de multe zeci de mii de euro. Minimum 20.000 și maximum 40.000 de euro, pentru șuncă din piept de curcan! Practic ăștia vor să dea pe șunca respectivă 54 de euro pe zi calendaristică, minimum, până la 100 de euro pe zi calendaristică, din moment ce se laudă că au un contract pentru un an. Pentru cine e respectiva șuncă?! Verifică cineva afacerea din fonduri bugetare?!
Acord cadru furnizare alimente - sunca presata din piept de curcan
« cerere de oferta »
                              Salveaza Licitatia   Salveaza Licitatia             Listeaza           Listeaza        
          Domenii

    Salamuri (CPV: 15131120)

          Detalii
Organizator:          SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Localizare:   Romania (Mures)
Sursa:          S.E.A.P.
Data licitatie:         27-03-2013   (9 zile ramase)
Termen limita:       27-03-2013
Data aparitiei:        18-03-2013
          Documentatie

    doc.zip

          » Vizualizeaza licitatii asemanatoare   Dimensiune Text: Dimensiune Font Mica Dimensiune Font Medie Dimensiune Font Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 343961




Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 343961 / 18.03.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare alimente - sunca presata din piept de curcan
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Cod fiscal: 24014380, Adresa: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Telefon: 0265-230000, Fax: 0265-230001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon:+40 365882554, fax:+40 265230002, persoana de contact:NICOLETA SANDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernády György Nr.6, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Acord cadru furnizare alimente - sunca presata din piept de curcan
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului:
sunca presata din piept de curcan
II.1.6) CPV: 15131120-2 - Salamuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84,000 - 168,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantum:2520 lei. Perioada de valabilit:90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor•Garantia de particip se poate constitui prin : •instrum de garantare emis in cond. legii de o societ bancara sau de o societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz • -virament bancar (OP, vizat de banca) in contul RO27TREZ4765006XXX011770 •Cod Fiscal 24014380 •Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. •In cazul in care Garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare - ANEXA 8. Data pentru care se determina echivalenta lei/euro : data publicarii invitatie de participare. Banca pt echivalenta leu/euro:B.N.R.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii pe fond a acesteia de catre CNSC se vor aplica prev. art.278indice 1 din OUG 34/2006. Prevederile alin.1 art.278indice 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie..Suma retinuta de A.C.in astfel de situatie:1680


III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA 2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.); 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat ANEXA 3; 4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant - daca este cazul ) Conf. Ordin 170/2012: PRESEDINTE Consiliul Judetean Mures: DOBRE CIPRIAN DIRECTOR ECONOMIC Consiliul Judetean Mures: BARTHA IOSIF Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Konrád Judith DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Domokos Attila DIRECTOR MEDICAL: Dr. Schwartz Ladislau DIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita Lates Consiliul de administratie: Presedinte: Nemes Genica Membrii: Dr. Muresan Adrian Bolos Bradut-Vasile Ec. Bartha Iosif Prof.Dr. Nagy Örs); Serviciul achizitii publice - contractare: Kovacs Angela, Sandor Nicoleta, Mirestean Niculina As. dietetician Popsor Ioan, Demeter Ana, Sef Serv.aprov-transp:Lengyel Stefan 5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL - eliberat de PRIMARIE care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul ". 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie " conform cu originalul " semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2.Se va prezenta dovada autorizarii pt. receptie, depozitare si livrare de produse alimentare sub forma DOCUMENTULUI de inregistrare sanitara veterinara si pt.siguranta alimentelor pt. activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul - emis de Autoritatea nationala Sanitara Veterninara si pt.siguranta alimentelor - Drectia sanitara veterinara si pt.siguranta alimentelor.- copie "conform cu originalul " semnata si stampilata de reprezentantul legal. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: H.G. 573/2002 - Anexa 3 3.Se va prezenta dovada autorizarii sanitar veterinare sub forma AUTORIZATIEI SANITARE DE FUNCTIONARE - emisa de MINISTERUL SANATATII - DIRECTIA GENERALA A MEDICINEI PREVENTIVE SI PROMOVAREA SANATATII - DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: H.G. 573/2002 - Anexa 2
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resort - se va prezenta copie dupa Bilantul contabil.,Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - se va completa formularul atasat - ANEXA 7. Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu : 2012=4.4560; 2011=4,2379; 2010 =4,2099. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani - se va completa ANEXA 9,Mostre de produs - Operatorul economic va prezenta mostre de produs, pana la data limita de depunere a ofertelor.(neprezentarea de mostre va duce la descalificarea ofertantului). Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date



SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 14:04

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.