Șuncă
presată din piept de curcan de 20.000-40.000 de euro, pentru Spitalul clinic
județean Mureș!
Spitalul
clinic județean Mureș are pe licitația publică o afacere de multe zeci de mii
de euro. Minimum 20.000 și maximum 40.000 de euro, pentru șuncă din piept de
curcan! Practic ăștia vor să dea pe șunca respectivă 54 de euro pe zi
calendaristică, minimum, până la 100 de euro pe zi calendaristică, din moment ce
se laudă că au un contract pentru un an. Pentru cine e respectiva șuncă?!
Verifică cineva afacerea din fonduri bugetare?!
Acord cadru furnizare
alimente - sunca presata din piept de curcan
« cerere de oferta »
Salveaza
Licitatia Salveaza Licitatia Listeaza Listeaza
Domenii
Salamuri (CPV: 15131120)
Detalii
Organizator: SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Localizare: Romania (Mures)
Sursa: S.E.A.P.
Data licitatie: 27-03-2013 (9 zile ramase)
Termen limita: 27-03-2013
Data aparitiei: 18-03-2013
Documentatie
doc.zip
»
Vizualizeaza licitatii asemanatoare Dimensiune
Text: Dimensiune Font Mica Dimensiune
Font Medie Dimensiune Font Mare
Detaliu pentru
invitatia numarul 343961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 343961
/ 18.03.2013
Denumire
contract: Acord cadru furnizare alimente - sunca presata din piept de curcan
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SPITALUL CLINIC
JUDETEAN MURES
Cod fiscal: 24014380,
Adresa: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Telefon: 0265-230000, Fax:
0265-230001
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
P-ta BERNADY GYORGY NR.
6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon:+40 365882554, fax:+40
265230002, persoana de contact:NICOLETA SANDOR
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Spitalul Clinic
Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernády György Nr.6, Biroul
Achizitii
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Acord
cadru furnizare alimente - sunca presata din piept de curcan
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii
acord-cadru
Contractele subsecvente
urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se
va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata
pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza
sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul
contractului:
sunca presata din piept
de curcan
II.1.6) CPV: 15131120-2
- Salamuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1)
Valoare estimata: 84,000 - 168,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Cuantum:2520 lei. Perioada de valabilit:90 de zile calendaristice de la
termenul limita de primire a ofertelor•Garantia de particip se poate constitui
prin : •instrum de garantare emis in cond. legii de o societ bancara sau de o
societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz •
-virament bancar (OP, vizat de banca) in contul RO27TREZ4765006XXX011770 •Cod
Fiscal 24014380 •Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat,
marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru
deschiderea ofertelor. •In cazul in care Garantia de particip se constituie
prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect
formulare - ANEXA 8. Data pentru care se determina echivalenta lei/euro : data
publicarii invitatie de participare. Banca pt echivalenta leu/euro:B.N.R.In
eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii pe fond a
acesteia de catre CNSC se vor aplica prev. art.278indice 1 din OUG 34/2006.
Prevederile alin.1 art.278indice 1 se aplica si in cazul in care contestatorul
renunta la contestatie..Suma retinuta de A.C.in astfel de situatie:1680
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie
privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1; 2.Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr.
34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA
2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in
situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu
modif. si compl. ulterioare.); 3.Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare
a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Completarea formularului anexat ANEXA 3; 4.Declaratie pe proprie raspundere
privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu
modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP
nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie
sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006
cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in
prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.
ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 -
va fi prezentata si de catre subcontractant - daca este cazul ) Conf. Ordin
170/2012: PRESEDINTE Consiliul Judetean Mures: DOBRE CIPRIAN DIRECTOR ECONOMIC
Consiliul Judetean Mures: BARTHA IOSIF Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr.
Konrád Judith DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Domokos Attila DIRECTOR MEDICAL:
Dr. Schwartz Ladislau DIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita Lates Consiliul de administratie:
Presedinte: Nemes Genica Membrii: Dr. Muresan Adrian Bolos Bradut-Vasile Ec.
Bartha Iosif Prof.Dr. Nagy Örs); Serviciul achizitii publice - contractare:
Kovacs Angela, Sandor Nicoleta, Mirestean Niculina As. dietetician Popsor Ioan,
Demeter Ana, Sef Serv.aprov-transp:Lengyel Stefan 5.Certificat de Atestare
Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul
nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip
emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata
scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 6. CERTIFICAT DE
ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI
ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL - eliberat de PRIMARIE care sa stipulezeca
Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun
ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea
formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea
obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune
oferta. NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi
prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila
cu mentiunea " conform cu originalul ". 1. Certificat Constatator
emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in
oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie " conform cu
originalul " semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea
contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator
in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a
prezentat acest document in copie. Informatiile din certificatul ORC trebuie sa
fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2.Se va prezenta
dovada autorizarii pt. receptie, depozitare si livrare de produse alimentare
sub forma DOCUMENTULUI de inregistrare sanitara veterinara si pt.siguranta
alimentelor pt. activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul - emis de
Autoritatea nationala Sanitara Veterninara si pt.siguranta alimentelor -
Drectia sanitara veterinara si pt.siguranta alimentelor.- copie "conform
cu originalul " semnata si stampilata de reprezentantul legal. Actul
normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: H.G. 573/2002 - Anexa
3 3.Se va prezenta dovada autorizarii sanitar veterinare sub forma AUTORIZATIEI
SANITARE DE FUNCTIONARE - emisa de MINISTERUL SANATATII - DIRECTIA GENERALA A
MEDICINEI PREVENTIVE SI PROMOVAREA SANATATII - DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA.
Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: H.G. 573/2002 -
Anexa 2
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Bilantul
contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resort - se va prezenta copie dupa
Bilantul contabil.,Informatii generale - date de identificare ale ofertantului
precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - se va completa
formularul atasat - ANEXA 7. Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO -
mediu : 2012=4.4560; 2011=4,2379; 2010 =4,2099. Pentru informatii suplimentare
privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru
evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani - se va completa
ANEXA 9,Mostre de produs - Operatorul economic va prezenta mostre de produs,
pana la data limita de depunere a ofertelor.(neprezentarea de mostre va duce la
descalificarea ofertantului). Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original
al producatorului Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de
indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii
cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 27.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 27.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 15.03.2013 14:04
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.