Mircea
Munteanu a luat-o peste bot de la Curtea de Apel Târgu-Mureș. Instituția șefului
lui de partid i-a făcut cadou 4900 de euro pentru sondaje. Ca între pedeliști,
fără jenă, prin primăria bandiților cunoscuți. Munca portocalie te face om!
Doar
cu mențiunea că acolo unde scuipă CNCD și sancționează Curtea de apel pupă șmecherașul de pedelist, una rece, alta caldă.
Mircea Munteanu, bugetarul cu familionul cu 800.000 de lei pe declarație de
avere, grosul fiind asigurat, desigur, de nevastă, avea anul trecut pe firma
înființată de el vreo 5000 de euro de la primăria Târgu-Mureș. Primărie condusă
de șeful ăstuia de partid, adică de amicul Florea. Bani de la instituția cu
pedelist la subordonat pedelist! Să mai menționăm că anul trecut, la locale,
firma ăstuia făcea sondaj de opinie la ieșirea de la urne? Curtea de conturi,
ce bani au decontat și pentru ce sondaje leprele PDL Mureș și verificați dacă
ăia nu au folosit banii publici pe sondaje de partid!
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa:
Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon:
+40 0265268330
Fax:
+04 0365801856
Ofertant:
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa:
str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
Telefon:
0744298194
Fax:
0265233416
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV:
79320000-3 -
Servicii
de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj
de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de
locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe
tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2676066]
servicii
de sondaje de opinie
Cantitate:
3.00
(bucata)
Data
initiere: 27.02.2012 10:18
Data
limita etapa: 03.03.2012 17:00
(
Deliberare )
Pret
maximal: 21,333 RON
(4,900.2
EUR)
Descriere:
Servicii
de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea
instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei
publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a
chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de
cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor
administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de
interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de
opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului
Se
va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a
sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in
lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.
Citeste
mai mult: În caz că ați uitat, primăria lui Florea cumpără sondaje de la
pedelistul și consilierul de prefectură Munteanu, de maximum 4900 euro!
Citeste
mai mult: Exit-poll pe firma pedelistului Munteanu, care mai primește anul
acesta 4.900 de euro de la primăria șefului de partid Florea! Verifică cineva
dacă nu se cheltuiesc banii publici pe sondaje PDL?!
Autoritate
contractanta: Municipiul Slatina
Cod
de identificare fiscala: 4394811
Adresa:
Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina
Telefon:
+40 249439377/ +40 249407002
Fax:
+40 249431708/ +40 249439336
Ofertant:
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa:
str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
Telefon:
0744298194
Fax:
0265233416
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV:
79320000-3 -
Servicii
de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 20.02.2012 11:06
Descriere:
Sondaj
de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de
locuitori, pe un esantion de 850 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3,5 %,
pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA3228646]
Sondaj
de opinie
Cantitate:
2.00
(bucata)
Data
initiere: 29.08.2012 16:21
Data
limita etapa: 03.09.2012 17:00
(
Ofertare )
Pret
maximal: 16,000 RON
(3,589.78
EUR)
Descriere:
Primaria
Municipiului Slatina doreste realizarea unui sondaj de opinie general privind
opiniile si atitudinile slatinenilor pentru a oferi un grad maxim de de
relevanta si acuratete, astfel încât informatiile obtinute sa fie folosite în
scopul identificarii obiectivelor prioritare de actiuni ale Primariei
municipiului Slatina.Scopul acestui sondaj îl reprezinta îmbunatatirea
nivelului de trai ce vizeaza locuitorii municipiului, stabilind prioritatile de
activitate a Primariei cât si a Consiliului Local, colectarea propunerilor si
necesitatilor cetatenilor privind stabilirea agendei de necesitati a
cetatenilor, precum si a obiectivelor prioritare de actiuni care urmeaza a se
demara de Primaria municipiului Slatina, obiective care sa vina în sprijinul
cetatenilor municipiului.
Citeste
mai mult: Firma pedelistului Munteanu, beneficiară de afacere pe primăria lui
Florea, ia mii de euro și de la Slatina. Afacerea pe primăria soțului Laviniei Șandru
Gândul.ro dixit:
Curtea de Apel Mureş a
decis într-un proces privind o contestaţie la o decizie a Consiliului Naţional
pentru Combaterea Discriminării că pagina de Facebook este spaţiu public şi
comportamentul din acest spaţiu este supus rigorilor legale. Decizia Curţii de
Apel Mureş a fost luată după ce Mircea Munteanu, directorul de cabinet al
Prefecturii Mureş, a fost sancţionat de CNCD pentru că a postat pe wall-ul său
un slogan nazist. Instanţa a reţinut că profilul personal de Facebook este
spaţiu public.
În februarie 2012, CNCD
l-a sancţionat pe Mircea Munteanu, director de cabinet al prefectului de Mureş,
cu 1.000 de lei pentru că în timpul protestelor împotriva guvernului Boc a
postat pe contul său de Facebook mesajul: „Arbeit macht frei - asta să
înţeleagă protestatarii”. Acest fiind unul din sloganele folosite de naziştii
lui Adolf Hitler. Arbeit macht frei este şi mesajul care apare la intrarea pe
poarta lagărului de la Auschwitz, utilizat de nazişti pentru exterminarea
evreilor.
CNCD a considerat că
acest mesaj este unul discriminatoriu şi a decis să-l sancţioneze pe Mircea
Munteanu. În apărarea sa, funcţionarul a argumentat că mesajul său a fost
postat în timpul liber şi că pagina sa de Facebook este un spaţiu privat care
nu are legătură cu activitatea sa din cadrul prefecturii. “Astfel, cu privire
la acest aspect, recurentul arată că trebuie ţinut cont de următoarele aspecte:
mesajul său a fost exprimat pe pagina sa personală înregistrată pe site-ul de
socializare Facebook şi accesibil exclusiv persoanelor acceptate de el, fiind,
aşadar, un mesaj privat”, a susţinut funcţionarul în apărarea sa
VEZI AICI HOTĂRÂREA
INSTANŢEI
Curtea de Apel a decis
însă că profilul de Facebook este un spaţiu public şi că un mesaj postat pe
wall nu poate fi asimilat unui mail privat. “Astfel, reţeaua de socializare Facebook nu poate echivala, sub
aspectul controlului mesajelor difuzate, cu o căsuţă poştală electronică.
Profilul său personal pe Facebook, chiar dacă este accesibil doar prietenilor,
adică unui grup restrâns de persoane, tot public este, oricare dintre „prieteni”
putând distribui informaţiile postate de titularul paginii” , a reţinut
instanţa
Fucţionarul a mai
încercat să se apere, argumentând că,de fapt, el nu a dorit să utilize sloganul
„Arbeit macht frei” în sensul utilizat de nazişti şi că, de fapt, acest mesaj
are alte rădăcini. Instanţa a respins această argumentaţie, explicând că acest
slogan este asociat naziştilor şi ororilor comise de aceştia. “Utilizarea în
sine a afirmaţiei „Arbeit macht frei” într-un cadru public sau accesibil
publicului, cu ocazia exprimării unei opinii referitoare la o anumită categorie
de persoane (protestatarii), provoacă fără nici un dubiu asocierea
acesteia cu sentimente de dispreţ,
repudiere, intoleranţă, aşa încât, reclamantul nu poate susţine că a acţionat
fără vinovăţie. Pe de altă parte, nu pot fi reţinute nici susţinerile potrivit
cărora prin postarea mesajului nu a urmărit lezarea demnităţii umane câtă
vreme, aşa cum s-a arătat mai sus, utilizarea acestui slogan, asociat în
conştiinţa populară cu ororile nazismului, dovedeşte intoleranţa acestuia faţă
de drepturile civile ale protestatarilor, consecinţa fiind lezarea demnităţii
acestora”, a mai motivat instanţa.
I
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.