sâmbătă, 9 martie 2013

Mircea Munteanu a luat-o peste bot de la Curtea de Apel Târgu-Mureș. Instituția șefului lui de partid i-a făcut cadou 4900 de euro pentru sondaje. Ca între pedeliști, fără jenă, prin primăria bandiților cunoscuți. Munca portocalie te face om!



Mircea Munteanu a luat-o peste bot de la Curtea de Apel Târgu-Mureș. Instituția șefului lui de partid i-a făcut cadou 4900 de euro pentru sondaje. Ca între pedeliști, fără jenă, prin primăria bandiților cunoscuți. Munca portocalie te face om!

Doar cu mențiunea că acolo unde scuipă CNCD și sancționează Curtea de apel pupă  șmecherașul de pedelist, una rece, alta caldă. Mircea Munteanu, bugetarul cu familionul cu 800.000 de lei pe declarație de avere, grosul fiind asigurat, desigur, de nevastă, avea anul trecut pe firma înființată de el vreo 5000 de euro de la primăria Târgu-Mureș. Primărie condusă de șeful ăstuia de partid, adică de amicul Florea. Bani de la instituția cu pedelist la subordonat pedelist! Să mai menționăm că anul trecut, la locale, firma ăstuia făcea sondaj de opinie la ieșirea de la urne? Curtea de conturi, ce bani au decontat și pentru ce sondaje leprele PDL Mureș și verificați dacă ăia nu au folosit banii publici pe sondaje de partid!
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures



Cod de identificare fiscala: 4322823







Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures







Telefon: +40 0265268330







Fax: +04 0365801856























Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.















Cod de identificare fiscala: RO 19060640







Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures







Telefon: 0744298194







Fax: 0265233416























Detaliu produs / serviciu / lucrare















Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica



CPV: 79320000-3 -

Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)



Unitate de masura: bucata



Data publicare: 20.02.2012 11:23

Descriere:



Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.



Detaliu achizitie

Denumire: [DA2676066]



servicii de sondaje de opinie



Cantitate: 3.00







(bucata)















Data initiere: 27.02.2012 10:18



Data limita etapa: 03.03.2012 17:00



( Deliberare )

Pret maximal: 21,333 RON



(4,900.2 EUR)

Descriere:







Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului



Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.







Citeste mai mult: În caz că ați uitat, primăria lui Florea cumpără sondaje de la pedelistul și consilierul de prefectură Munteanu, de maximum 4900 euro!



Citeste mai mult: Exit-poll pe firma pedelistului Munteanu, care mai primește anul acesta 4.900 de euro de la primăria șefului de partid Florea! Verifică cineva dacă nu se cheltuiesc banii publici pe sondaje PDL?!







Autoritate contractanta: Municipiul Slatina



Cod de identificare fiscala: 4394811

Adresa: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina

Telefon: +40 249439377/ +40 249407002

Fax: +40 249431708/ +40 249439336





Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.



Cod de identificare fiscala: RO 19060640

Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures

Telefon: 0744298194

Fax: 0265233416





Detaliu produs / serviciu / lucrare



Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica



CPV: 79320000-3 -

Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)



Unitate de masura: bucata



Data publicare: 20.02.2012 11:06



Descriere:

Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 850 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3,5 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.





Detaliu achizitie



Denumire: [DA3228646]

Sondaj de opinie



Cantitate: 2.00

(bucata)



Data initiere: 29.08.2012 16:21



Data limita etapa: 03.09.2012 17:00

( Ofertare )



Pret maximal: 16,000 RON

(3,589.78 EUR)



Descriere:

Primaria Municipiului Slatina doreste realizarea unui sondaj de opinie general privind opiniile si atitudinile slatinenilor pentru a oferi un grad maxim de de relevanta si acuratete, astfel încât informatiile obtinute sa fie folosite în scopul identificarii obiectivelor prioritare de actiuni ale Primariei municipiului Slatina.Scopul acestui sondaj îl reprezinta îmbunatatirea nivelului de trai ce vizeaza locuitorii municipiului, stabilind prioritatile de activitate a Primariei cât si a Consiliului Local, colectarea propunerilor si necesitatilor cetatenilor privind stabilirea agendei de necesitati a cetatenilor, precum si a obiectivelor prioritare de actiuni care urmeaza a se demara de Primaria municipiului Slatina, obiective care sa vina în sprijinul cetatenilor municipiului.

Citeste mai mult: Firma pedelistului Munteanu, beneficiară de afacere pe primăria lui Florea, ia mii de euro și de la Slatina. Afacerea pe primăria soțului Laviniei Șandru

Gândul.ro dixit:
Curtea de Apel Mureş a decis într-un proces privind o contestaţie la o decizie a Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării că pagina de Facebook este spaţiu public şi comportamentul din acest spaţiu este supus rigorilor legale. Decizia Curţii de Apel Mureş a fost luată după ce Mircea Munteanu, directorul de cabinet al Prefecturii Mureş, a fost sancţionat de CNCD pentru că a postat pe wall-ul său un slogan nazist. Instanţa a reţinut că profilul personal de Facebook este spaţiu public.

În februarie 2012, CNCD l-a sancţionat pe Mircea Munteanu, director de cabinet al prefectului de Mureş, cu 1.000 de lei pentru că în timpul protestelor împotriva guvernului Boc a postat pe contul său de Facebook mesajul: „Arbeit macht frei - asta să înţeleagă protestatarii”. Acest fiind unul din sloganele folosite de naziştii lui Adolf Hitler. Arbeit macht frei este şi mesajul care apare la intrarea pe poarta lagărului de la Auschwitz, utilizat de nazişti pentru exterminarea evreilor.

CNCD a considerat că acest mesaj este unul discriminatoriu şi a decis să-l sancţioneze pe Mircea Munteanu. În apărarea sa, funcţionarul a argumentat că mesajul său a fost postat în timpul liber şi că pagina sa de Facebook este un spaţiu privat care nu are legătură cu activitatea sa din cadrul prefecturii. “Astfel, cu privire la acest aspect, recurentul arată că trebuie ţinut cont de următoarele aspecte: mesajul său a fost exprimat pe pagina sa personală înregistrată pe site-ul de socializare Facebook şi accesibil exclusiv persoanelor acceptate de el, fiind, aşadar, un mesaj privat”, a susţinut funcţionarul în apărarea sa

VEZI AICI HOTĂRÂREA INSTANŢEI

Curtea de Apel a decis însă că profilul de Facebook este un spaţiu public şi că un mesaj postat pe wall nu poate fi asimilat unui mail privat. “Astfel, reţeaua de  socializare Facebook nu poate echivala, sub aspectul controlului mesajelor difuzate, cu o căsuţă poştală electronică. Profilul său personal pe Facebook, chiar dacă este accesibil doar prietenilor, adică unui grup restrâns de persoane, tot public este, oricare dintre „prieteni” putând distribui informaţiile postate de titularul paginii” , a reţinut instanţa

Fucţionarul a mai încercat să se apere, argumentând că,de fapt, el nu a dorit să utilize sloganul „Arbeit macht frei” în sensul utilizat de nazişti şi că, de fapt, acest mesaj are alte rădăcini. Instanţa a respins această argumentaţie, explicând că acest slogan este asociat naziştilor şi ororilor comise de aceştia. “Utilizarea în sine a afirmaţiei „Arbeit macht frei” într-un cadru public sau accesibil publicului, cu ocazia exprimării unei opinii referitoare la o anumită categorie de persoane (protestatarii), provoacă fără nici un dubiu asocierea acesteia  cu sentimente de dispreţ, repudiere, intoleranţă, aşa încât, reclamantul nu poate susţine că a acţionat fără vinovăţie. Pe de altă parte, nu pot fi reţinute nici susţinerile potrivit cărora prin postarea mesajului nu a urmărit lezarea demnităţii umane câtă vreme, aşa cum s-a arătat mai sus, utilizarea acestui slogan, asociat în conştiinţa populară cu ororile nazismului, dovedeşte intoleranţa acestuia faţă de drepturile civile ale protestatarilor, consecinţa fiind lezarea demnităţii acestora”, a mai motivat instanţa.
I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.