Servicii
de telefonie mobilă de 30.000-50.000 de euro pentru Aquaserv!
Cum
la Aquaserv nu mai sunt probleme de genul: cât câștigă managerul maghiar
Daraban, cum sparg ăia trotuarele și ce licitații se organizează la societatea
conduse pus de oamenii puși de javrele portocalii ale lui Florea(apropo,
bandiții din primărie se bucură de spargeri, doar pe vremea maghiarului era o
problemă!), doar ca idee pe ce dau ăștia minimum 30.000 de euro și maximum
50.000 de euro: servicii de telefonie mobilă. Dacă ne aducem bine aminte
societatea asta are doar vreo 500 de angajați și costul apei la Târgu-Mureș era
mai mare ca acela din alte orașe, pe motiv de cheltuieli de… exploatare și
tratare. Și ce să vezi, cei care repară după spargerile de urgență sunt abonații
primăriei lui Florea: Astor și Citadin și cu una dintre firme implicată în
denunțul la DNA care îl viza pe Florea.
Sursa:http://www.ziaruldemures.ro/pagini/detalii-stire/inapoi/dartz-cu-pioneze/articol/muresul-dezapezirilor-noastre.html
Anunt
de atribuire numarul 159824/10.10.2012
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANT
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Adresa:
Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures ,
Romania , Email: licitatie@tirgumures.ro , Tel.: +40 0265268330 , Fax: +04
0365801856
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1)
Denumire contract Lucrari de “Refacere a carosabilului, trotuarelor, zonelor
verzi in urma spargerilor de urgenta”
II.2)
Obiectul contractului Lucrari de “Refacere a carosabilului, trotuarelor,
zonelor verzi in urma spargerilor de urgenta”
II.3)
Tip contract Lucrari
II.4)
CPV 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.5)
Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6)
Invitatie de participare 332531/27.07.2012 09:27
Sectiunea
III: ATRIBUIRE
III.1)
Numar de oferte primite 1
Valoare
estimata totala 2,528,375 RON
III.2)
Lista contracte
317
/ 04.10.2012 2,528,375 RON
Castigator:
S.C.
ASTOR COM S.R.L. lider al asocierii dintre S.C. ASTOR COM S.R.L. si S.C.
CITADIN PREST S.A. RO 3445623 Strada Depozitelor, nr. 4, Targu-Mures, 540198,
Mures
Total
(fara TVA): 2,528,375 RON
Servicii de telefonie mobila (CPV:
64212000)
Detalii
Organizator: CMPANIA AQUASERV S.A
Localizare: Romania (Mures)
Sursa: S.E.A.P.
Data licitatie: 28-03-2013 (10 zile ramase)
Termen limita: 28-03-2013
Data aparitiei: 14-03-2013
Documentatie
doc.zip
»
Vizualizeaza licitatii asemanatoare Dimensiune
Text: Dimensiune Font Mica
Dimensiune Font Medie Dimensiune Font Mare
Detaliu pentru
invitatia numarul 343829
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate contractanta:
COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 343829
/ 14.03.2013
Denumire contract:
Servicii de telefonie mobila
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA AQUASERV S.A
Cod fiscal: 10755074,
Adresa: str.Kós Károly, nr.1, Targu Mures, Telefon: 0265-208846, Fax:
0265-208881
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
str.Kós Károly, nr.1,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208846, fax:+40
265208881, persoana de contact:Ferenc Fekete
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
str.Kós Károly, nr.1,
Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate:
Apa
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Servicii de telefonie
mobila
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii
acord-cadru
Contractele subsecvente
urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se
va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata
pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza
sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul
contractului:
Servicii de telefonie
mobila
II.1.6) CPV: 64212000-5
- Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 156,000 - 202,800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.000,00 lei Perioada de valabilitate a
garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a
ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de
garantie bancara, in original (Formularul nr. 2 - Scrisoare de garantie bancara
); - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de
asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul
pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING
BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. Mures Garantia de participare In oricare forma
va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este
conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.
Garantia de participare va fi prezentata doar in original.In cazul unei
asocieri, Garantia de participare va fi constituita de Liderul Asocierii.
Pentru garantia de participare constituita in Euro, echivalenta se va face la
cursul BNR din data 12.03.2013
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari:
1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre
membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Persoanele juridice straine
vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii -
eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare,
alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de
stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. 3.
In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul
economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile
atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei
autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care
are competente in acest sens. 4. Documentele emise in alta limba decat limba
romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul
nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2. Formularul nr. 5- Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006,
3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
4. Formularul nr. 7 - Certificat de participare la licitatie 5. Formularul nr.
8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Lista persoanelor care detin
functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia
Ocupata Karacsony Erdei Etel Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Pop
Claudiu Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Padurean Mihai Membru al
Adunarii Generale a Actionarilor Tripon Sorinel Membru al Adunarii Generale a
Actionarilor Piaskovski Stanislav Membru al Adunarii Generale a Actionarilor
Pantea Constantin Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Suciu Calin Membru
al Adunarii Generale a Actionarilor Kolumban Sandor Gabor Membru al Adunarii
Generale a Actionarilor Racz Ernest Lucian Presedintele Consiliului de
Administratie Pajint Emilia Marcela Membru al Consiliului de Administratie Nagy
Istvan Membru al Consiliului de Administratie Puscas Andrei Constantin Membru
al Consiliului de Administratie Moldovan Nicolae Sorin Membru al Consiliului de
Administratie Horobet Sergiu Director General Lazar Sorin Director Economic
Pora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale Sirb Cristina
Manager Finante Ciupe Aurel Manager Apa Potabila Bauer Csaba Manager Apa Uzata
Turcu Gheorghe Manager mentenanta Fekete Ferenc Sef Departament Achizitii
Publice/Presedinte Comisia de Evaluare Tacsa Horatiu Membru Comisia de Evaluare
Koncz Kalman Membru Comisia de Evaluare 6. Certificat de atestare fiscala
eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ
teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata
obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, din care sa rezulte
situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta
oferta, 7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa
rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se
prezinta oferta Nota 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute
la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa
si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz). Nota 2:
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia
care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.
180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Nota 3 :
Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele
solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota
4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia
personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita
detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza
cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest
sens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre
fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Documentele
emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea
autorizata in limba romana 3. Documentele din aceasta sectiune vor fi
prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul" cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.
Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Persoane
juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei -
Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele
complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate
al respectivului operator economic.. 2. Persoane juridice straine: documente
care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care
ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc). Certificat tip ANCOM-
Ofertantul va prezenta licenta de operare in sistemul GSM si 3G/4G emisa de
ANCOM Autoritatea contractanta solicita prezentarea unui Cerificat ANCOM ,
deoarece acesta atesta ca operatorul economic este autorizat de Agentia
Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii pentru furnizarea
de servicii de telefonie mobila. Cadru legislativ WWW.ANCOM.ORG.RO Nota 1 :
Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va
conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 2 : Daca exista
incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui
operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari
sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la
autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Nota 3:
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul
clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a
documentelor mentionate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: 1.
Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara- cifra
de afaceri globala pe ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind
modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: 1.
Experienta similara a operatorului economic Autoritatea contractanta solicita
lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani,continand
valori,perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati
contractante sau clienti privati.Se va completa declaratia privind lista
principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Formular nr.13. Se vor
prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa prestarea
de servicii similare in valoare de minim 100.000,00 lei. Pentru informatii
suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e)
necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de
date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire poate fi descarcata direct si nerestrictionat de catre operatorii
economici interesati, din sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 28.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 28.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Alte fonduri
Data expedierii
prezentei invitatii: 13.03.2013 13:06
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.