Invitație
la cultură, prin intermediul păcălicilor
de la revista presei sau de la emisiuni de scandal. La tembelizor, desigur!
Pentru o editură
serioasă reclama potrivită ar trebui să fie o regulă. Asta ar putea-o învăța și
editurile noastre. Dar cum să crezi în așa ceva când vezi unde ajung să își
facă unii reclame?! Mai nou, reclama la cărți se face la…TV. Nu într-o pauză
publicitară, ci în timpul emisiunii și, mai ales, în producții care nu au nimic
comun cu actul de cultură!
Luați un Capatos, să zicem, un Banciu, un
Badea. Între niște înjurături la adresa USD sau PDL, de la caz la caz, cu
opinii personale acoperite de așa-zisele reviste ale presei (în fapt doar
cadrul pentru a înjura trustul concurent sau partidul oponent!) sau, în cazul
lui Capatos, cu nebunii lui preferați, cu pițipoancele și alte creaturi
analfabete și stupide, realizatorii mai fac reclamă la… carte. Ca și cum vă
spun: gata divertismentul, aici e ceva serios, citește o carte! Și de regulă
cartea respectivă e fie o enciclopedie cunoscută, fie vreo colecție cu premianți
Nobel sau altceva, adică cărți considerate valoroase! Cum se împacă
divertismentul facil, zoaiele aruncate peste oponentul politic, scatologia,
pupincurismul la adresa șefilor de partid/TV cu actul de cultură promovat,
publicitar, ca o plasare de produse, de către realizator? Poate știu cei de la
editurile respective.
P.S. Luni seara, în
emisiunea sa, Banciu cataloga România: țară de căcat. Așteptăm editura din țara
zisă de căcat, care are curaj să mai investească în reclamă în emisiunea
individului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.