marți, 5 martie 2013

Invitație la cultură, prin intermediul păcălicilor de la revista presei sau de la emisiuni de scandal. La tembelizor, desigur!



Invitație la cultură,  prin intermediul păcălicilor de la revista presei sau de la emisiuni de scandal. La tembelizor, desigur!
Pentru o editură serioasă reclama potrivită ar trebui să fie o regulă. Asta ar putea-o învăța și editurile noastre. Dar cum să crezi în așa ceva când vezi unde ajung să își facă unii reclame?! Mai nou, reclama la cărți se face la…TV. Nu într-o pauză publicitară, ci în timpul emisiunii și, mai ales, în producții care nu au nimic comun cu actul de cultură!
 Luați un Capatos, să zicem, un Banciu, un Badea. Între niște înjurături la adresa USD sau PDL, de la caz la caz, cu opinii personale acoperite de așa-zisele reviste ale presei (în fapt doar cadrul pentru a înjura trustul concurent sau partidul oponent!) sau, în cazul lui Capatos, cu nebunii lui preferați, cu pițipoancele și alte creaturi analfabete și stupide, realizatorii mai fac reclamă la… carte. Ca și cum vă spun: gata divertismentul, aici e ceva serios, citește o carte! Și de regulă cartea respectivă e fie o enciclopedie cunoscută, fie vreo colecție cu premianți Nobel sau altceva, adică cărți considerate valoroase! Cum se împacă divertismentul facil, zoaiele aruncate peste oponentul politic, scatologia, pupincurismul la adresa șefilor de partid/TV cu actul de cultură promovat, publicitar, ca o plasare de produse, de către realizator? Poate știu cei de la editurile respective.
P.S. Luni seara, în emisiunea sa, Banciu cataloga România: țară de căcat. Așteptăm editura din țara zisă de căcat, care are curaj să mai investească în reclamă în emisiunea individului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.