duminică, 10 martie 2013

Gigi optimistul și Gheorghe fricosul



Gigi optimistul și Gheorghe fricosul
Avem un personaj aparte. Nu suntem psihiatri sau psihologi, așa că ne abținem să îi punem vreun calificativ. E vorba de aromânul Gheorghe Becali. Oficial așa îl cheamă, Gheorghe, dar e alintat de popor, căruia îi plac inșii care îl fac să râdă și unii minoritari, cu…Gigi. Între Gheorghe și Gigi e o distanță enormă, unul fiind insul cu probleme în justiție și celălalt șmecherul de la Steaua. Unul e fricos, altul e mega-optimist, practic e ca și cum ai avea două personalități într-un balot de 70 kg. Dar să vedem cum trăiesc în pielea aromânului cele două personalități.
Gigi optimistul: Ajaxul nu este Valencia. Dacă marcăm repede un gol, în primele 20 de minute, se poate întâmpla orice. Putem să marcăm încă 4-5 goluri, Ajax se apără foarte slab. Putem să avem şi 2 sau 3-0 la pauză şi nu zice nimeni nimic. Ajax nu este o echipă atât de puternică"; "De fiecare dată cînd au fost greutăţi şi atacuri împotriva mea, Dumnezeu m-a ajutat, mi-a dat biruinţă. Sînt nişte semne, cred că vom scoate un rezultat bun.Un 2-0 pentru Steaua m-ar alina complet, aş vrea să cîştigăm în Olanda. Vreau să cînt pe aeroport, să cînt Oda Bucuriei"; Steaua e acum cu adevărat invincibilă. Arbitrul nu poate face praf meciul. Faci praf un meci când ambele echipe joacă fotbal, nu când una atacă și cealaltă se apără”;
Gheorghe fricosul, pesimistul și insul care nu dă 2 bani pe justiție:
Familia mea vreau sa fie intr-un loc sigur. Romania nu este un loc sigur. Mi-e jena sa revin in tara, mi-e rusine. Astea sunt sentimentele din momentul asta. O sa vin s-o vad pe mama saptamanal, dar fara sa stiti voi. Mi-e rusine sa mai vin in tara aia;Oricum, daca sunt condamnat, cer azil politic. Eu nu cred ca e vreun aranjament. Dosarul asta nu are nicio legatura cu vreo influenta la Curtea Suprema de Justitie. Asta spun eu, din experienta mea. Judecatorii aia nu îsi permit sa faca asa ceva”
Inutil să mai precizăm că fiecare popor are oamenii pe care îi merită și că presa este de vină că a creat astfel de oameni, din oieri cu maximum liceul, luându-i banii pentru publicitate, iar unii dintre români au fost și mai de vină pentru că au votat așa ceva?
P.S. Dacă Becali era alt minoritar, să spunem maghiar, tot așa se îmbulzeau românii ca să îl promoveze și să își umple ziarele și emisiunile cu prostiile respective?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.