luni, 25 martie 2013

Țara lui Becali. Care e a lui Becali când vrea mușchiul și interesul lui!

Țara lui Becali. Care e a lui Becali când vrea mușchiul și interesul lui!


Doar în câteva minute, Becali, aromânul care se dă mai român decât îi permite minoritatea din care face parte, clamează la TV, atunci când e zgândărit cu procesul cu mita pentru fotbaliștii U.Cluj: Țara mea, țara mea! Desigur, fostul cioban are un altfel de sens pentru țara mea, în sensul locul în care el  e un Dumnezeu și nu un amărât cercetat pentru mită pentru jucătorii pe bani publici ai Clujului și pentru banditismul cu mafioții lui care sechestrează oameni și se substituie legii. Țara mea, țara mea, dar parcă acum nici două luni individul, aflat în pericol să facă pușcărie pe bune, nu gluma aia perversă cu suspendare, clama că nu mai vine în România! Atunci România nu mai era țara lui?! Mi-e rusine sa mai vin in tara aia", a spus Becali la RomaniaTV. Țara care l-a făcut pe acesta om, care i-a permis afacerile cu terenuri și cu angajați ai statului din armată era țara aia, atunci când organele statului vroiau să ia măsuri împotriva pungașilor nu mai era țara…lui! Acum, când Becali s-a întors la sentimente mai bune și miroase că va fi scos basma curată și discursul a devenit, iar, țara lui?! Păi, domnule aromân, țara ta e și țara mea și nu fac atâta caz de asta! Ia mai stai, dracului, în banca ta și așteaptă-ți sentința de la țara…ta!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.