sâmbătă, 1 martie 2014

Un produs TVR zice că dă în judecată TVR! Zâna se dă... balaur!



Un produs TVR zice că dă în judecată TVR! Zâna  se dă... balaur!

Un produs exclusiv TVR susține că dă în judecată TVR! Adică pe mama și pe tata, profesional vorbind, iar dacă nu vă mai amintiți, zâna a început de la TVR Iași, pe la Țara lui Piticot, pe când era încă nemăritată cu inginerul respectiv, parcă tot de la TVR.  TVR îi pătează…imaginea, de parcă TVR e vinovat de căsniciile destrămate și de scandalurile cu amante reale sau nu ale lui Bănică, care au tras în jos imaginea produsului TVR!
http://www.gandul.info/magazin/andreea-marin-da-in-judecata-tvr-sunt-tot-felul-de-neadevaruri-12150360
Pe de altă parte, Andreea Marin susţine că va da în judecată TVR, pentru că îi pătează imaginea. ''Mă deranjează că se vehiculează, prin anumite persoane sau surse, tot felul de neadevăruri privind bugetul 'uriaş' de care ar fi beneficiat emisiunea 'Preţuieşte viaţa' sau eu personal. Am avut exact bugetul necesar realizării unei asemenea emisiuni. Astfel de insinuări sunt tendenţioase şi mă miră ca Stelian Tănase să fi făcut astfel de afirmaţii, care nu au nicio bază reală. Ele sunt menite să îmi afecteze reputaţia, clădită cu atâta muncă, studiu şi seriozitate în ultimii 20 de ani. Nu pot spune mai multe acum, dar o voi face pe cale legală'', a declarat Andreea Marin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.