Bandiții
PDL Mureș, o nouă afacere dedicată pe Sztan și magazinul FCM, pentru plasarea
pachețelor cu dulciuri?! 1250 de pachețele în doi ani pentru copiii angajaților
din primărie, din banii publici!
Cu prilejul sfintei
sărbători a Crăciunului, Primăria municipiului Tîrgu-Mureş aşteaptă şi în acest
an colindătorii, în zilele de 17 şi 18 decembrie 2012, la sediul din Piaţa
Victoriei nr. 3.
Înscrierile pentru
această manifestare tradiţională se pot face în perioada 5 - 14 decembrie 2012,
la sediul Primăriei Tîrgu-Mureş, Serviciul relaţii publice interne şi
internaţionale, camera 36, etajul I.
Persoană de contact:
Veronica Doda. Telefon: 0265-268.330 – int. 144 sau 0265-266.963, e-mail: comunicate@tirgumures.ro
Pentru că bandiții PDL
Mureș fac dedicație nu numai colindătorilor care vin să pupe în dos politrucul
etnic mult iubit, ci și copiii angajaților! Curtea de conturi, verifici ce
decontează javrele PDL Mureș din bani publici pentru copiii angajaților, în
parte rude sau pupincuriști ai ratatului pedelist?!
Bandiții din Primăria
Târgu-Mureș au făcut 600 de pachete pentru copiii angajaților și pentru firma
cu magazin FCM. Din banii publici. Iar în 2011 apar alte 650 de pachete,
probabil tot pentru copii angajaților!
Bandiții din Primăria
Târgu-Mureș au făcut 600 de pachete pentru copiii angajaților și pentru firma
cu magazin FCM. Din banii publici. Iar în 2011 apar alte 650 de pachete,
probabil tot pentru copii angajaților!
Bandiții de partid din
Primăria Târgu-Mureș au anunțat la sfârșit de an licitație pentru dulciuri
destinate colindătorilor. Orice prostovan care a vrut să îl pupe în fund pe
Florea(pentru că nu se poate vorbi de colind în sensul românesc, acela se face
la gospodar acasă și acela dă colindătorului din bunurile lui, nu din bani
publici de la șmecherașul de primar, chestie valabilă pentru orice mafiot al
politicii românești care se crede pe moșia/ulița/ bulevardul/șatra mă-sii!)
și-a primit pachețelul cumpărat de bandiții lui Florea de la firmă cu magazin FCM.
Totodată, bandiții au mai cumpărat din banii publici 600 de pachete pentru
copii angajaților. Găinarii lui Florea au comis-o se pare și în 2011, când
trepădușii aveau în licitație, separat, alte 650 de pachete, de cumpărat.
Curtea de conturi, DNA, poate verificați cum au decontat bandiții 1250 de
pachete de cel puțin 10 lei bucata, din banii proștilor de târgumureșeni, cu
scopul cadouri/mită! Atenție, vorbim de
bandiții care au oferit prin 2009 tichete Greenwatch nominale, pentru fiecare
angajat, pentru ca subordonații să își
cumpere de la Mureș Mall (acolo unde banditul din PDL își făcea campanie pe
frontispiciu!) ceasuri și bijuterii de argint! Ce afaceri au mai decontat
bandiții din PDL și primărie pentru subordonați?!
Documentaţia necesară
pentru elaborarea şi prezentarea ofertei privind achiziţia de dulciuri pentru
Pachetele de Craciun
FIŞA DE DATE A
ACHIZIŢIEI
I.1 . AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
Denumire : Municipiul
Tg. Mureş
Adresa : P- ţa
Victoriei nr. 3 , Tg. Mureş , jud. Mureş
Telefon/fax – 0265-268330,
fax 0365-801856
E-mail :
licitatie@tirgumures.ro
I.2 Principala activitate sau activităţi ale
autorităţii contractante – autoritate publică locală şi achiziţionează în
nume propriu
Alte informaţii şi sau
clarificări pot fi obţinute la adresa mai sus menţionată şi prin fax la
nr.0365-801856
Data limită de primire
a solicitărilor de clarificări
25.11.2009
Data limită de
transmitere a răspunsului la clarificări 27.11.2009
Instituţia responsabilă
pentru soluţionarea contestaţiilor :
Consiliul Naţional de
Soluţionare a Contestaţiilor , str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucureşti,cod
postal 030084 telefon 021-3104641, fax 021-3104642, E-mail office@cnsc.ro.
I.3.Sursa de finanţare
: Bugetul Consiliului Local al Municipiului Tg. Mureş
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II .1 ) Descrierea produselor –dulciuri pentru pachetele de Craciun, cod
C.P.V 15842300-5
- Locul de livrare al
produselor : Primaria Municipiului Tg.Mures
- Procedura se
finalizează prin – contract de achiziţie
publică
- Termen de livrare
– 7 de zile de la semnarea contractului,
pe baza de comandă în funcţie de solicitările achizitorului
- Contractul nu este
divizat pe loturi
- Nu se acceptă oferte
alternative
III: PROCEDURA
III.1 ) Procedura selectată – cerere de oferta
III.2) Etapa finală de licitaţie electronică – Nu
III.3 ) Legislaţie aplicată :
1. O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea
contractelor de achiziţie publică , a contractelor de concesiune de lucrări
publice şi a contractelor de concesiune de servicii , publicată în M. Of. nr.
418/15.05.2006
2. H.G.R. nr. 925/19.07.2006 privind aprobarea
normelor de aplicare a O.U.G. nr.
34/2006 publicată în M.Of. nr. 925/19.07.2006
IV. CRITERII DE
CALIFICARE
IV .1 ) Situaţia
personală a ofertantului
- Declaraţie privind
eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertelor, conform
Formularului 8 din Secţiunea III Formulare
- Declaraţie
referitoare la falimentul societăţii conform Formularului 17 din Secţiunea III
Formulare
- Să aibă îndeplinite
obligaţiile exigibile de plată către Bugetul consolidat de Stat şi către
Bugetul Local de la sediul ofertantului, prezentând în acest sens certificate
constatatoare eliberate de instituţiile abilitate, eliberate cu cel mult 30 de
zile înainte de data deschiderii ofertelor.
IV. 2 ) Capacitatea de
exercitare a activităţii profesionale :
Pentru persoanele
juridice române : – autoritatea contractantă stabileşte ca cerinţă minimă
obligativitatea prezentării Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comerţului de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie de la sediul
ofertantului.
Pentru persoanele
juridice străine - autoritatea
contractantă stabileşte ca cerinţă minimă obligativitatea prezentării a
oricăror documente care dovedesc o formă de înregistrare /atestare sau
apartenenţă din punct de vedere profesional , în conformitate cu prevederile
legale din ţara în care ofertantul este rezident.
IV.3). Documente care
dovedesc capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara:
1. Fisa de informatii generale
(Formularul 5 din sectiunea III)
2. Proiect de contract
semnat si stampilat.
V. PREZENTAREA OFERTEI
V.1 ) Limba de
redactare a ofertei – limba română
V.2) Perioada de
valabilitate a ofertei – 60 zile
V.3 ) Cuantumul
garanţiei de participare – 900 lei
V.4) Perioada de valabilitate a garanţiei de
participare - 60 de zile
V.5 ) Modul de
constituire a garanţiei de participare – prin ordin de plată în contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mureş sau prin achitare
directă la caseria autorităţii contractante, camera 22 din sediul instituţiei.
V.6 ) Modul de
prezentare a propunerii tehnice – oferta tehnică trebuie să conţină:
1. Fisa de informatii
generale (Formularul 5 din sectiunea III)
2.Lista cuprinzand
subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare; subcontractantii
care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din
contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date
Formularul B2 din sectiunea III.
3. Contract cadru
semnat şi stampilat.
Notă: În vederea analizarii si compararii preturilor ofertate, se vor lua in
considerare doar ofertele care contin preturi pentru toate categoriile de
produse solicitate, adjudecarea facandu-se pe oferta totala.
V.7 ) Modul de
prezentare a propunerii financiare – ofertantul va completa formularul de
ofertă prezentat în Formularul 2 din Secţiunea III Formulare,
V.8) Data pentru care
se determină echivalenţa leu-euro – cursul oficial comunicat de B.N.R. din 23.11.2009
V. 9 ) Prezentarea
ofertei :
a) adresa la care se
depune oferta – Primăria Municipiului Tg. Mureş , P-ţa Victoriei nr. 3 , cam 12
registratura instituţiei
b) Data limită pentru
depunerea ofertei -03.12.2009 ora 10
c) Numărul de exemplare
în copie – 1
d Modul de prezentare a
ofertelor – Originalul (conţinând
documentele în original sau copie legalizată) cât şi copia vor fi sigilate în
plicuri separate, însoţite de scrisoarea de înaintare ( Formularul I din
Secţiunea III Formulare) şi de dovada achitării garanţiei de participare.
Plicurile vor fi marcate corespunzător cu menţiunea COPIE şi ORIGINAL. Atât
copia cât şi originalul vor fi îndosariate (sau spiralate), numerotate,
ştampilate şi semnate pe fiecare pagină. Plicurile se vor introduce intr-un plic
exterior, inchis corespunzator si netransparent. Plicul exterior trebuie sa fie
marcat cu adresa autoritatii contractante si cu inscriptia ”A NU SE DESCHIDE
INAINTE DE DATA DE 03.12.2009 ORA 11”
e) Modificarea şi
retragerea ofertei – ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau de şi
modifica oferta după expirarea datei limită de depunere a ofertelor sub
sancţiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului
de achiziţie publică şi a pierderii garanţiei pentru participare la licitaţie.
f) Oferte întârziate –
nu se acceptă oferte întârziate
g) Oferta comună – mai
multe persoane juridice au dreptul de a se asocia şi de a depune oferta comună
: acestea vor completa Formularul 13 din Secţiunea III Formulare.
V.10) Ofertele se vor
deschide la – sediul primăriei Municipiului Tg. Mureş, P-ţa Victoriei nr.3 ,
cam 45 , la data de 03.12.2009 , ora 11
VI. CRITERII DE
ATRIBUIRE
Criteriul de atribuire
a contractului – preţul cel mai scăzut
VII. ATRIBUIREA
CONTRACTULUI
VII.1 Ajustarea
preţului contractului – nu se accepta ajustarea preţului contractului
VII.3. – Cuantumul
garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5 % din valoarea
contractului de furnizare fara TVA, şi se va constitui în termen de 3 zile de
la semnarea contractului.
- Garanţia de bună execuţie se va restitui în
termen de 14 zile de la semnarea P.V de receptie pentru livrarea produselor,
dacă achizitorul nu a ridicat pretenţii asupra ei şi daca riscul pentru vicii
ascunse este minim.
Atentie!!!
Este obligatoriu ca
fiecare pagină a ofertei să fie numerotată, semnată şi ştampilată de către
persoanele autorizate să semneze oferta, precum şi de a prezenta un opis al
documentelor prezentate.
Pachete cu dulciuri
1800 de pachete de
dulciuri conţinând
1. Ciocolată
lapte – 100 g
2. Ciocolată lapte- 30 g
3. Napolitane cu diferite creme- 40 g
4. Biscuiţi cu cremă de cacao- 72 g
5. Ciocolată
lapte cu crema – 30 g
6. Chipsuri- 72g
7. Snacks- 57g
8. Chec diferite arome- 60g
4000 de pachete de
dulciuri conţinând
1. Ciocolată
lapte cu cremă tiramisu- 100 g
2. Ciocolată cu lapte- 100 g
3. Napolitane cu aromă diferite arome- 33 g
4. Napolitane cu cremă de vanilie- 40 g
5. Biscuiţi cu cremă de cacao – 72 g
6. Bomboane cu fructe- 80 g
7. Snacksuri- 57 g
8. Baton de ciocolată- 30 g
9. Ciocolată cu lapte- 30
10. Mini croasant-65 g
11. Chec diferite arome-35g
12. Cipsuri – 72 g
650 de pachete de
dulciuri conţinând
1. Ciocolată
lapte cu cremă tiramisu- 100 g
2. Baton de cocos acoperit cu ciocolată cu
lapte- 44 g
3. Ciocolată cu lapte-100g
4. Snacks- 57g
5. Ciocolată
lapte cu caramel şi nugat – 40 g
6. Biscuiţi cu cremă- 72g
7. Suc de portocale- 1 l
8. Mini croasant- 200g
9. Cipsuri- 75 g
NOTĂ: Prestatorul va
asigura furnizarea produselor în pachete (pungi ) care vor conţine fiecare
dintre ele numărul şi natura produselor conform celor mai sus menţionate.
O mică afacere în 2009
de 6.000 de pachețele pentru colindători și motiv de a se plăti multe zeci de
mii de lei date pentru vreo firmă cu nevoi. De demnitate nu mai vorbim, pentru
că să își bați joc de tine colindând un ins care nu e gospodar și care își
oferă cadou din banii tăi din taxe și impozite. Colindul are altă semnificație,
pentru că se colindă cel care a adunat pentru familia lui și care oferă din
preaplinul său, nu politrucul de partid. Dar suntem prea aproape de comunism ca
să nu pupe unii ceva, pentru ca
tovarășul să fie mai îngăduitor. Să ne trăiți, conducători iubiți!
Citeste mai mult:
Sorcoviți pe banii voștri politrucul mult iubit
Zidezi.ro dixit:
Potrivit portalului
licitatiapublica.ro, la licitație au participat două oferte, iar valoarea
contractului câștigător este de 43.518 lei, fără TVA. Conform site-ului
listafirme.ro, SC Media Factory International SRL Sângeorgiu de Mureș datează
din 2011, are ca obiect de activitate comerţul cu amănuntul al echipamentelor
sportive, în magazine specializate, şi are un asociat – administrator, Sztan
Antonela Andreea. În 2011, firma a avut un salariat, a derulat afaceri de
106.661 lei şi a obţinut profit de 62.215 lei.
Potrivit caietului de
sarcini, vor fi cumpărate 2.500 de pachete pentru colindătorii de la Primărie
(ciocolată lapte cu cremă tiramisu – 100 g, ciocolată cu lapte – 100 g,
bomboane cu fructe – 80 g, baton de ciocolată – 30 g, ciocolată cu lapte – 30
g, napolitane cu diferite arome – 33 g, napolitane cu cremă de vanilie – 40 g,
biscuiţi cu cremă de cacao – 72 g, snacksuri – 57 g, mini croasant – 65 g, chec
diferite arome – 35g, cipsuri – 72 g) şi 600 de pachete pentru copii
angajaţilor din Primărie (ciocolată
lapte cu cremă tiramisu – 100 g, baton de cocos acoperit cu ciocolată cu
lapte- 44 g, ciocolată cu lapte – 100g,
ciocolată lapte cu caramel şi nugat – 40
g, suc de portocale – 1 l, snacks – 57g, biscuiţi cu cremă – 72g , suc de
portocale – 1 l, mini croasant – 200g, cipsuri – 7
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.