duminică, 10 noiembrie 2013

Craiova nu a fost în stare să se răzbune pe beneficiarul găinăriei lui Țerbea



Craiova nu a fost în stare să se răzbune pe beneficiarul găinăriei lui Țerbea
Un fost pușcăriaș numit Țerbea, un gunoi ținut în brațe de porcii lui din PDL Mureș, a scăpat de anchete și de pedeapsa terestră după ce a crăpat  cu stil și mare bum într-un elicopter. Pentru cei care au uitat, găinarul acela a votat pentru dezafilierea Craiovei și era și în interceptări asigurându-l pe Claudiu Maior, alt întreținut al banditului PDL Mureș, că pune mâna pe Subotici, elementul pentru care banditul de Țerbea dezafiliase Craiova! Din păcate, Craiova nu a fost în stare astăzi să se răzbune pe FCM, botezată tot de porcul Țerbea ASA Târgu-Mureș, pentru că a beneficiat de găinăria fostului pușcăriaș și întreținut de banditul din PDL Mureș cu 700.000 de euro pomana la propriu a porcului porticaliu!

Ţerbea intervine pe lângă Mircea Sandu pentru ca atacantul Danijel Subotici să primească mai repede drept de joc. Fotbalistul Danijel Subotici a ajuns la echipa din Târgu, Mures din postura de jucător liber de contract, după ce angajamentul său cu Universitatea Craiova a fost reziliat automat odată cu dezafilierea grupării din Bănie. După doar 15 zile de la această discuţie, Subotici a jucat pentru Tg. Mureş în meciul cu Universitatea Cluj. 4 septembrie 2011, ora 19.18 Claudiu Maior: Vezi un pic la...pe Subotici, care l-am adus... Sorin Ţerbea: Da! Claudiu Maior: Comisia mi-a programat cu el să îi dea liber, la Federaţie, în data de 15. Deci el vineri nu va juca. L-am adus... am meciul cu Astra. S.Ţ.: Păi stai puţin, ce comisie? Că mă duc la Bucureşti mâine, Claudiu? C.M.: Comisia de la Federaţia Română de Fotbal, de la Soluţionarea Litigiilor. S.Ţ.: Ce-ai zis că... C.M.: Deci nu-i de la Mitică (Dumitru Dragomir, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal - n.r.) că-i de la Mircea Sandu (preşedintele FRF - n.r.). S.Ţ.: Păi, nu măi...Mă duc eu mâine la Mircea Sandu şi-i spun să-i dea drumu'. Nu mai discutăm! C.M: Deci să...Nu....Să facă Comisie până joi (n.r. - 8 septemebrie 2011), până miercuri (n.r. - 7 septembrie)...Înţelegi? S.Ţ.: Să facă Comisia mâine, mă! Nu mă interesează! Mă duc eu mâine şi ţi-o rezolv! Viceprimarul Claudiu Maior a precizat că nu are nici o legătură cu acest dosar. "Nu am văzut să apară numele meu în dosar. Aş fi informat şi eu, şi cineva din rândul organelor m-ar fi anunţat. Dacă voi fi chemat, voi da declaraţii", a precizat viceprimarul Claudiu Maior, în cadrul unei conferinţe de presă. Recursul afaceristului Sorin Ţerbea şi a fostului şef a arbitrilor, Vasile Avram se va judeca astăzi la Curtea de Apel Bucureşti.

Citeste mai mult: adevarul.ro/locale/targu-mures/convorbirile-viceprimarului-claudiu-maior-interceptate-dosarul-mita-arbitri-1_50aeda107c42d5a663a14134/index.html




Gsp.ro dixit:

Universitatea Craiova a ratat şansa de a ajunge din nou pe podium după ce a remizat pe teren propriu, la Severin, cu ASA Tîrgu Mureş, scor 0-0.

Cu două bare, dar şi un gol anulat al lui Stoianof în minutul 68, Ştiinţa s-a îndepărtat de prima poziţie, ocupată în prezent de CS U Craiova, care are 24 de puncte.

"Juveţii" ocupă locul 6, ultimul care asigură prezenţa în play-off. ASA are şi ea 17 puncte şi se află pe poziţia a 5-a.

Adrian Mititelu a comentat rezultatul la Radio GSP: "Am suferit, joc încîlcit, n-am avut prospeţime. Totuşi, nu e un rezultat rău. M-am temut mult de acest meci. Trebuie să schimbăm ceva la echipă".

Echipele de start:

FC Universitatea: Hotoboc – Mitici, Acka, Ciucă, Buşu – Săceanu, Mîrzeanu, Frăsineanu, Jackie Nicolae – Bălan, Baird

Rezerve: Preda, Jorginho, Goge, Cruceru, Căle, Mititelu Jr., Stoianof

Antrenor: Nicolo Napoli

ASA Tîrgu-Mureş: Botoşer – Hanca, Szilagyi, Miclea, Stoica Alin, Dan Angelo, Virtic, Huiban, Heil, Buhusi, Buhaescu

Rezerve: Caparco, Petriş, Patriche, Danquah, Bold, Roman, Halem

Antrenor: Ovidiu Sabau


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.