marți, 15 octombrie 2013

De la vandalii imaginari ai foștilor sereiști în campania banditului PDL Mureș la eco-anarhiștii sereiștilor din București. Involuție sau evoluție?!



De la vandalii imaginari ai foștilor sereiști în campania banditului PDL Mureș la eco-anarhiștii sereiștilor din București. Involuție sau evoluție?!
Dacă DNA și Parchetul s-au spălat pe mâini în afacerea 3000 de  autocolante pe magazinul FCM, nu pe Oracler Advertising, cum susțin porcii mincinoși și ratații din primărie,  cu pericolul imaginat de sereiștii ratați în campania porcului PDL Mureș, actualii sereiști sunt mai greu de controlat decât foștii sereiști și securiști care și-au luat șutul în fund din sistem. Dacă ei spun de eco-anarhiști noi trebuie să îi credem ?! Desigur, în Târgu-Mureș se pune problema etnică sau eco-anarhistă, astfel că nici un derbedeu de român nu a fost condamnat pentru fals, abuz, folosirea banilor publici în campania gunoiului pedelist.
UPDATE 14 octombrie 2013: Serviciul Român de Informații ne-a comunicat următorul răspuns la solicitarea anterioară:

ROMANIA
SERVICIUL ROMAN DE INFORMATII
SECTORUL RELATII CU CETATENII
Nr. 60.713 din 14.10.2013


Catre
ASOCIATIA AGENTIA DE MONITORIZARE A PRESEI
- Domnului Presedinte Mircea Toma -


Ca urmare a "solicitarii de interes public" adresata institutiei noastre (cu adresa dumneavoastra nr. 1308 din 03.10.2013, prin care ati solicitat clarificari cu privire la unele aspecte incluse in declaratia publica din 30 septembrie a.c. a directorului SRI pe subiectul Rosia Montana), va comunicam urmatoarele:
o
o Sintagma "structuri extremiste, eco-anarhiste" din declaratia citata desemneaza, la nivelul comunitatii serviciilor de informatii din spatiul euro-atlantic, in mod sintetic, structuri care au ca metode de actiune comiterea de acte violente in urmarirea unor obiective, permanente ori conjuncturale, legate de protectia mediului. Declaratiile directorului SRI pe acest subiect trebuie analizate prin raportare la contextul larg la care se refera;
o
o
o Interesul institutiei noastre fata de astfel de structuri nu este legat de obiectul revendicarilor, fie acestea referitoare la protectia mediului sau de alta natura, ci de modalitatile violente de actiune avute in vedere.


Intra astfel in responsabilitatea SRI prevenirea materializarii unor acte violente care pot rezulta in urma "contaminarii" unor manifestari pasnice cu elemente de natura extremista sau anarhista. Din aceasta perspectiva, in conformitate cu misiunile ce i-au fost incredintate, pentru SRI constituie o prioritate cunoasterea preventiva a situatiilor cu potential de degenerare in acte violente (ce pot aduce atingere sigurantei cetateanului si securitatii nationale).

Eventuale astfel de date obtinute de SRI sunt puse cu celeritate la dispozitia institutiilor statului abilitate sa adopte masuri in consecinta;
o
o Informatiile privind activitatile derulate de SRI pentru prevenirea riscurilor si amenintarilor la adresa securitatii nationale inclusiv cele generate de activitati ale unor grupari extremiste sau anarhiste, au caracter clasificat, situatie care restrange posibilitatea institutiei noastre de a oferi detalii suplimentare la intrebarile dumneavoastra. Articolul 11 din Legea sigurantei nationale reglementeaza strict beneficiarii informatiilor din acest domeniu si conditiile comunicarii acestora.


Din aceeasi perspectiva, facem trimitere la prevederile art. 10, art. 12 si art. 23 din Legea nr. 51/1991, ale art. 3 alin. (1) din Legea nr. 14/1992, respectiv ale art. 17 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 182/2002, care evidentiaza ca atat activitatea desfasurata de structurile de informatii, cat si informatiile cu care opereaza acestea au caracter secret de stat;
o
o Institutia noastra nu a avut si nu are in vedere punerea sub semnul intrebarii, in vreun fel, a exercitarii drepturilor fundamentale si garantate constitutional la libera exprimare si libertatea intrunirilor. Mai mult, prin atributiile conferite de Legea nr. 51/1991 privind siguranta nationala, SRI contribuie la asigurarea exercitarii neingradite a tuturor drepturilor si libertatilor constitutionale ale cetatenilor.
Va multumim pentru interesul acordat modalitatilor in care, in indeplinirea atributiilor sale legale, institutia noastra contribuie la prezervarea caracterului legitim al exprimarii publice sub toate aspectele, in limitele Constitutiei si ale cadrului normativ in vigoare.


Cu stima,
SEFUL SECTORULUI


SERVICIUL ROMAN DE INFORMATII
B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, 050706 - Bucuresti - Romania; www.sri.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.