În
caz să ați uitat, bandiții din primăria Târgu-Mureș aveau nevoie de pixuri de
30.000 de euro! Pentru ce alt borfaș din PDL Mureș se inventa achiziția?!
În
orașul în care porcul din PDL Mureș fură pe porc din PDL Mureș doar afacerea
pixuri de 30.000 de euro mai lipsea! Ce pixuri cumpără borfașii lui Florea care
au dat 50.000 de lei pe un fax?! Curtea de conturi, verifici leprele de români
care umflă banul, etnic, prin porcii din primărie?!
Băieți deștepți și de
partid nu au somn: rechizite(pixuri) de 30.000 de euro pentru Primăria
Târgu-Mureș!
Șmecherașii cu afaceri
și interese externe din primăria Târgu-Mureș au pus la cale o altă afacere care
probabil se va dovedi și ea pe vreo firmă dedicată, după modelul aranjamentelor
pentru firme de pedeliști și camarilă. 30.000 de euro pentru rechizite din bani
publici, iar vocabularul comun al achizițiilor publice clasifică afacerea ca...pixuri! Vorbim de inșii cărora le-a fătat
mintea iarna la achiziții sandale
pentru polițiste comunitare și vaporizatoare de apă pentru alei, așa că ne
putem aștepta la orice minune în luna cadourilor...pentru firmele abonate !
Detaliu pentru
invitatia numarul 340965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 340965
/ 13.12.2012
Denumire contract:
Furnizare rechizite de birou
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:OROSAN CLAUDIA
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
cam.45, Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Furnizare rechizite de
birou
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizare rechizite de
birou
II.1.6) CPV: 30192121-5
- Pixuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 139,649 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2.500 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare
este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor
H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile
de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac
obiectulcontractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea
contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in
care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din
Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.
34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Orosan Claudia, Radu
Lenuta, Onac Anamaria, Iernutan Oana, ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Pascan Lucian, Sagau
Zenovia, Barabas Piroska, Fagaras Dorin, Circu Ioan - Certificat de participare
la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare.
Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile
de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
cel putin unul dintre asociati. - Certificate constatatoare privind
indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat
de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte
indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se
depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor
fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu
mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele
vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot
prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe
care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre
asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale la data limita
de depunere a ofertelor Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente
care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de
vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care
ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei
traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie
depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul
loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si
inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire,
certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care
dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare de cel putin 250.000 lei. (Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: - Lista
principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de
furnizare produse similare cu valoare cel putin egala cu 130.000 lei , la care
se adaugaTVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.,Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Doc de atribuire este
atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 07.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 12.12.2012 15:48
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.