miercuri, 24 aprilie 2013

Gunoiul numit FRF și LPF apare în splendoarea jegului uman, condamnat de justiție, pușcăriaș sau doar anchetat de DNA. Degeaba mă indignam că bandiții lui Florea - care țineau pe bani publici FCM, cumpărând în campanie electorală pentru trepădușul cunoscut loc de divizie de la primarul PDL de Sânnicolau Mare, așa cum se lăuda întreținutul Maior – primesc drept de a juca în prima divizie, pe motivul pueril că se continuă activitatea lui AS Sânnicolau Mare, în loc să se respecte norma care spune că gunoaiele care cumpără loc de divizie nu au ce să caute în prima divizie 3 ani!




Gunoiul numit FRF  și LPF apare în splendoarea jegului uman, condamnat de justiție, pușcăriaș sau doar anchetat de DNA. Degeaba mă indignam că bandiții lui Florea - care țineau pe bani publici FCM, cumpărând în campanie electorală pentru trepădușul cunoscut loc de divizie de la primarul PDL de Sânnicolau Mare, așa cum se lăuda întreținutul Maior – primesc drept de a juca în prima divizie, pe motivul pueril că se continuă activitatea lui AS Sânnicolau Mare, în loc să se respecte  norma care spune că gunoaiele care cumpără loc de divizie nu au ce să caute în prima divizie 3 ani! Dacă ne mai amintim că ziarele de sport au mai și scris că borfașii aveau pe o licență două cluburi, la Mureș și Sânnicolau Mare, ce poate fi mai jegos în ceva ce se numește sport, care se desfășoară cu partid, nu cu partide?

„În legătură cu situaţia juridică a clubului FCM Târgu-Mureş vă precizăm următoarele: la data luării deciziei de refuzare a acordării licenţei pentru sezonul 2009/2010, respectiv pe 25 mai 2009, clubul nu a prezentat dovada că este continuatorul activităţii fotbalistice a secţiei de fotbal a clubului polisportiv AS Unirea Sânnicolau Mare. Ca urmare, clubul FCM Târgu-Mureş nu putea solicita licenţa, deoarece nu avea vechime ca membru afiliat de minim trei ani la data când începea sezonul competiţional pentru care solicita licenţa, respectiv 1 iulie 2009. Ulterior anunţului privind refuzarea acordării licenţei şi a motivării acesteia, clubul a prezentat la FRF documentaţia completă privind situaţia juridică, din care reiese că secţia de fotbal a AS Unirea Sânnicolau Mare s-a divizat de clubul polisportiv, şi-a schimbat denumirea în FCM Târgu-Mureş şi sediul social în Târgu-Mureş, consfiinţite prin Hotărâre judecătorească. Pentru a obţine Certificat de identitate sportivă, clubul FCM  a prezentat la MTS statutul asociaţiei, în care se preciza că este continuatorul activităţii secţiei de fotbal a AS Unirea Sânnicolau Mare. Pentru scopul acordării licenţei, văzând aceste acte juridice, clubul FCM poate solicita licenţa pentru sezonul 2010/2011”. Semnează Viorel Duru, director licenţe şi afilieri.


April 24th, 2013 | Fotbal intern

Întorcîndu-se cu 180 de grade, Dumitru Dragomir a anunțat deunăzi că toate echipele din primul eșalon vor căpăta licență pentru sezonul 2013-2014. Surprinzătoare siguranța de sine a șefului Ligii, ba chiar greu de înțeles în condițiile în care procesul respectiv se află în plină desfășu-rare: 8 dosare au fost discutate, celelalte 10 vor fi analizate pînă pe 10 mai în comisia condusă de avocata Magdalena Filip. După care, la cererea cluburilor ori a directorului federal de licențiere, Viorel Duru, al cărui rol seamănă cu al unui procuror, spețele vor ajunge la Comisia de Apel sau, ca instanță supremă, la Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne. Obligatoriu, operațiunea trebuie însă încheiată cel mai tîrziu la 31 mai 2013.

Momentan, Magdalena Filip și Viorel Duru tac mîlc. Nici cu forcepsul nu poți scoate un cuvînt de la ei! Și dacă ai reuși, informația n-ar trebui crezută întrucît e posibil ca ea să fie repede infirmată. Dincolo de interesul lui ca Liga 1 să continue cu 18 formații, ca să nu se supere televiziunile plătitoare, merită presupus că Dragomir n-avea cum ști ceva cert.  Ne vom lămuri în cu-rînd dacă Oracolul de la Bălcești a luat cuvîntul în special pentru a părea interesant, pentru a se afla în treabă.

De fapt, cheia problemei privește tratamentul aplicat cluburilor ce și-au declarat insolvența. Concret și prioritar, Rapidului, lui U Cluj, Gloriei Bistrița. Cînd același Dragomir avertiza că numărul acestora va crește vertiginos, “vom fi la anul o ligă a insolvenților europeni!”, s-au înmulțit vocile care pretind că echipele cu pricina nu trebuie puse pe picior de egalitate cu restul competitoarelor. Trebuie făcută o diferență între unele și altele fie și deoarece, restrîngînd lista exemplelor, jucătorii Rapidului au încasat din august 2012 pînă acum doar două salarii și jumătate, nici un leu în plus!

În consecință, nu-i deloc în regulă ca unii să se agite și, cu prețul unor eforturi lăudabile, să lichideze restanțele, iar alții să ridice din umeri, dar să iasă la liman pentru că îi va salva o reglementare conform căreia se vor împărți licențe tuturor! Fără număr, la grămadă! În măsura în care insolvența te apără de creditori, nu-i logic și nici moral ca ea să ofere protecție în raport cu licențierea. Aspectele ar trebui legate între ele, în opinia lui Viorel Duru ar fi, numai că lucrurile sînt încurcate. De pildă, nu se respectă termenele de plată din moment ce fotbaliștii giuleșteni au luat zilele trecute banii ce li se cuveneau pe ianuarie 2013! Exact din cauza necorelării invocate, cluburile sînt avantajate de legea insolvenței, iar jucătorii rămîn cu dreptatea ca să moară cu ea în brațe!

Conform unui banc citit pe site-ul Gazetei, n-ar strica să li se refuze licența grupărilor care nu-s în insolvență și n-au datorii! Lăsînd gluma, trebuie găsită o soluție pentru a împăca o lege adresată societăților comerciale cu regulamentul jocului de fotbal. Altminteri, vom trăi cu teama că, mai șmecher de-cît noi și mai inventiv, Copos ne-a tras în piept!

Anunt de participare numarul 120124/28.04.2011
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 120124 / 28.04.2011
Denumire contract: Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
Stare procedura: In desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau localaActivitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Caminului nr. 35 din Municipiul Tirgu Mures  - ceea ce apare ca fiind sediul INSTA GRUP, firmă care, dacă o căutaţi şi pe Google maps, o găsiţi cu punct de lucru în…miniprimărie:
30A Strada 22 Decembrie 1989, Punct de Lucru Primăria Târgu Mureş, Municipiul Targu Mures 540243 0265 253 997 ‎
Codul NUTS: RO125 – Mures-

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

34928520-9 – Stalpi de iluminat (Rev.2)

31527260-6 – Sisteme de iluminat (Rev.2)



II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Furnizare

Valoarea estimata fara TVA: 850,000 RON



II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare

30 zile incepand de la data atribuirii contractului



Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE



III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate

Cuantumul garantiei de participare este de 17.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Bugetul Local al Municipiului Tirgu Mures

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind inexistenta starii de faliment, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 1.700.000 lei

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Experienta similara: indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de furnizare de echipamente similare cu valoare egala sau mai mare de 850.000 lei. Se accepta cumularea din cel mult doua contracte.
ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu



III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu



SECTIUNEA IV: PROCEDURA



IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut







IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 12:00



Documente de plata: NU



IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

06.06.2011 10:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana



IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 06.06.2011 13:00

Locul: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Administratorii societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora.



SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE



VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642



Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Serviciul Juridic si Contencios Administrativ

Adresa postala: P-ta Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813

Pe vremea când Țerbea i se adresa lui Maior cu ...Clodu și ...tati!






http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/terbea-si-maior-l-au-presat-pe-mircea-sandu-in-cazul-subotici-terbea-mai-repede-de-marti-nu-poate-nici-mircea-sandu-tati-278210.html

În ziua de joi, 8 septembrie 2011, la ora 14:58:19, ŢERBEA SORIN IOAN, de la postul telefonic 0745.300XXX este contactat de un domn (n.n. CLAUDIU MAIOR) aflat la postul telefonic 0733.400XXX.

Cei doi poartă următoarea discuţuie:

ŢERBEA: Da.
DOMN: Sorine, nu ştii, nu...o rezolvat cu Subotici, sau...?
ŢERBEA: Nu. Nu. Nu. Deci mi-o dat Stîngaciu (juristul FRF) telefon, ă..., mobil, la 10 jumate astăzi, după ce mi-ai spus tu, am primit contractul în română, s-o dus la MIRCEA SANDU cu el, MIRCEA SANDU l-o trimis la şefu' de comisie, ăla care o zis...zice mă, mă abţin, nu pot. MAI REPEDE DE MARŢI NU POATE NICI MIRCEA SANDU, TATI. CREDE-MĂ!
DOMN: Am înţeles.
ŢERBEA: Na...Astăzi o primit într-adevăr contractul, sînt aici cu domnu' Bobuţan (n.r. Aurelian Băbuţan - preşedintele lui FCM Tîrgu Mureş), o trimis contractul în română, totul este în regulă. Mai repede de marţi nu se poate.
DOMN: Bine.
ŢERBEA: Na...Bine. Ciao!


Cu patru zile înainte, duminică, 4 septembrie 2011, la ora 19:18:45, ŢERBEA SORIN IOAN de la postul telefonic 0745.300XXX era contactat de acelaşi CLAUDIU MAIOR aflat la postul telefonic 0733.400XXX, în legătură cu acelaşi subiect, "cazul Subotici".

ŢERBEA: Da, Clodu...
CLAUDIU: Sorin...
ŢERBEA: Da, tati...
CLAUDIU: Vezi un pic la...pe Subotici ăsta, care l-am adus...
ŢERBEA: Da.
CLAUDIU: Comisia mi-o programat cu el ca să-l dea liber, la Federaţie în data de 15. De el vineri nu va juca. L-am adus...am meciul cu Astra...
ŢERBEA: Păi stai puţin, ce comisie? Că mă duc la Bucureşti mîine, Claudiu.
CLAUDIU: Comisia de la, de la Federaţia Română, de la Soluţionarea Litigiilor.
ŢERBEA: Ce-o zis că...
CLAUDIU: Deci nu-i de la Mitică că-i de la MIRCEA SANDU.
ŢERBEA: Păi nu mai... MĂ DUC EU MÎINE LA MIRCEA SANDU ŞI-I SPUN SĂ-I DEA DRUMU'. NU MAI DISCUTĂM!
CLAUDIU: Deci să... Nu. SĂ FACĂ COMISIE PÎNĂ JOI, PÎNĂ MIERCURI... ÎNţELEGI?
ŢERBEA: SĂ FACĂ COMISIE MÎINE, MĂ! NU MĂ INTERESEAZĂ! MĂ DUC EU MÎINE ŞI ŢI-O REZOLV!
CLAUDIU: Na... Bine...
ŢERBEA: Ai cumva un act, cu ce-ai trimis tu la Federaţie, Clodu?
CLAUDIU: Da cum să nu! ...Na auzi, mîine dimineaţă sună-l pe... Aurelian (n.r. Băbuţan - preşedintele lui FCM Tîrgu Mureş).
ŢERBEA: Între 10 şi... După 10... Pînă la 11 să ţină Bobuţan (n.r. Băbuţan) telefonul deschis că io ajung la Bucureşti, MĂ DUC GLONŢ LA FEDERAŢIE ŞI-L SUN ŞI-I SPUN LA DOM' PREŞEDINTE SĂ... SOLUŢIONEZE PROBLEMA.
CLAUDIU: Bine... Bine, hai că ne...
ŢERBEA: Bine. Pa!


GSP.ro: În cele din urmă, lucrurile s-au derulat conform celor spuse de Sorin Ţerbea în stenograma din 8 septembrie 2011, iar CNSL a FRF a decis JOI, 15 SEPTEMBRIE, ca atacantul Danijel Subotici să fie declarat liber de contractul care-l lega de Universitatea Craiova.
Clubul din Bănie a contestat hotărîrea precizînd că fotbalistul Danijel Subotic este singurul care are două decizii diferite din partea Comisiei Naţionale de Soluţionare a Litigiilor a FRF prin care se poate legitima la un alt club! Una din 15.09.2011 şi una din 27.09.2011


Iar în final, eternele întrebări adresate bandiților de la PDL, găștii nesimțite care profită de banul public, borfașilor foști sau viitori pușcăriași, cretinilor de funcționari publici care fac propagandă electorală și cu ajutorul sportului:

    1.    Cat a costat obtinerea locului de divizie a doua in campanie electorala prin sprijinul primarului PDL de Sannicolau Mare, asa cum se lauda Maior, consilierul de primar in momentul aranjarii echipei? 2 Care a fost destinatia exacta a banilor din drepturi TV, in jur de un milion de euro anual? 3.Unde este actul care atesta ca FCM poate juca in prima divizie pentru ca el continua activitatea sectiei de fotbal a lui AS Sannicolau Mare, asa cum mi-a declarat Viorel Duru, sef licentiere FRF? 4. Cum se deconteaza cele 10 abonamentele date sefilor de asociatii de proprietari si pe care acestia incearca sa le plaseze la locatari? 5. Care sunt sumele platite antrenorilor dati afara, ca si compensatii? 6. Cum este posibil sa platesti 200.000 de euro din bani publici pentru instalatie de iluminat teren de antrenamente, cand te lauzi ca primesti 600.000 de euro din… sponsorizari pentru iluminat teren principal? 7. Cine verifica situatia legala lui Subotici, care a ajuns la FCM cu motiv, la o luna dupa dezafilierea Craiovei la care a contribuit Terbea, verificabil si din stenogramele publicate? 8.Care sunt sumele platite fetelor care au fost campioane nationale si detinatoare de Cupa Romaniei ? 9. Cat de moral este sa platesti galeria cu abonamente de transport local si cu intrarea la Weekend gratuita, cam in jur de 1000 de lei per membru al galeriei? 10. Sponsorii clubului fiind si cei care primesc contracte pe bani publici de la primarie, judecand dupa reclamele de la stadion, cat de moral este sa iei bani de la o primarie, participand singur la licitatii, ca sa… sponsorizezi echipa acelei primarii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.