miercuri, 24 aprilie 2013

Mircea Sandu se face de cacao, Pițurcă e ultima opțiune. Chiar și după ce nașul mizeriei fotbalistice se dădea de ceasul morții acum 4 ani ca să îl concedieze pe Pițurcă fără să îi plătească drepturile din contract!



Mircea Sandu se face de cacao, Pițurcă e ultima opțiune. Chiar și după ce nașul mizeriei fotbalistice se dădea de ceasul morții acum 4 ani ca să îl concedieze pe Pițurcă fără să îi plătească drepturile din contract!
Gsp.ro lovește din nou: Pițurcă nu e omul lui Sandu, el fiind ultimul om la care s-a gândit ăsta! Interesant cum ultimul om a devenit om bun pentru șmecherașii fotbalului românesc, care au uitat cum îl înjurau pe Pițurcă că vrea bani după ce ei îi îndepărtau de Națională!(2008). Dar se pare că în mafia numită fotbal românesc și mai ales în mafia de la conducerea fotbalului românesc nu importă mizilicuri de genul acesta.
Sandu dă cărţile pe faţă: "Piţurcă a fost ultima opţiune" » Cine a fost prima şi cît a cerut Dan Petrescu salariu!
 Mircea Sandu a explicat astăzi de ce l-a numit selecţioner pe Victor Piţurcă şi a declarat că Dan Petrescu a cerut o sumă foarte mare pentru a veni la cîrma echipei naţionale.
Oficialul FRF a dezvăluit faptul că atunci când l-a numit pe Piţurcă în funcţie, acesta a fost ultima opţiune pe care o avea la acea dată: "Dan Petrescu a vrut un milion de euro. Ce ne ascundem? Eu am purtat discuţii cu Dan Petrescu, i-am spus că pot să-i ofer 400 de mii de euro, iar el mi-a spus «Domnul preşedinte, eu am un milion aici, daţi-mi şi mie 800 de mii».

Nu pot să-i dau 800 de mii că nu am de unde. Olăroiu a fost prima opţiune, dar avea oferta de câteva sute de mii în plus, Boloni, apoi Iordănescu şi Hagi, Dan Petrescu şi Piţurcă.

Pe cine iei? Îl dai afară pe Piţurcă azi, pe cine iei? Că toţi sînt sub angajament. Şi nu mai joacă pe patriotism, joacă pe bani. 360 de mii m-au costat acţiunile din Anglia, Franţa, Ungaria şi Olanda. Asta este. Trebuie să producem şi să ţinem echipele naţionale la acelaşi nivel cu ceilalţi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.