Atenție,
Acasă TV, la legislația care cere opere europene!
Cei
de la Acasă TV se laudă că scot programele proprii în limba română și se axează
pe telenovele latino-americane. Pentru păcălicii ăștia, CNA spune clar vă
radiodifuzorii sunt obligați să rezerve operelor europene 50 la sută din timpul
de difuzare! Cum vor reuși păcălicii cu serialele lor non-europene, columbiene
sau braziliene știe doar Dumnezeu.
Codul de reglementare a
coninutului audiovizual
ART. 84
Serviciile media audiovizuale trebuie să
reflecte diversitatea spaţiului cultural românesc şi european.
ART. 85
Radiodifuzorii aflaţi în jurisdicţia României
au obligaţia de a asigura în cadrul fiecărui
serviciu de programe de televiziune îndeplinirea următoarelor cerinţe:
a) să
rezerve operelor europene, astfel cum sunt definite la art. 1^1 din Legea
audiovizualului, minimum 50% din timpul de difuzare, cu excepţia timpului
consacrat informaţiilor, manifestărilor sportive, jocurilor, publicităţii,
precum şi serviciilor de teletext şi teleshopping;
b) să rezerve operelor europene create de
producători independenţi cel puţin 10% din timpul de difuzare, cu excepţia timpului
consacrat informaţiilor, manifestărilor sportive, jocurilor, publicităţii,
precum şi serviciilor de teletext şi teleshopping, sau cel puţin 10% din
bugetul lor de programe;
evz.ro zicere:
Acasă TV lansează o
nouă strategie concentrată pe producţii latino-americane de calitate,
consolidându-şi astfel poziţionarea tradiţională ca post TV de nişă, dedicat
publicului feminin.
Prin noua strategie,
care se va implementa sub sloganul „Viaţa e o telenovelă, Acasă e viaţa ta”,
Acasă TV îşi propune să răspundă aşteptărilor publicului feminin din România,
prin producţii romance de succes la nivel internaţional. Telespectatoarele sunt
invitate, astfel, să redescopere universul telenovelelor Acasă TV, pe care au
început să îl cunoască în urmă cu 16 ani, odată cu deschiderea staţiei pe piaţa
locală.
„Încă de la lansare, Acasă TV le-a cucerit pe
telespectatoare prin conţinut de calitate. Pentru dezvoltarea strategică a
postului, considerăm că este esenţial să ne concentrăm investiţiile în
achiziţia de producţii latino-americane de succes, prin care să le redăm
româncelor apetitul pentru telenovele autentice, cu poveşti captivante. Acasă
TV înseamnă producții de calitate pentru targetul feminin şi aici se va
concentra toată atenţia noastră”, a declarat Lucia Antal, PR & Marketing
Director PRO TV.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.