joi, 15 mai 2014

Atenție, Acasă TV, la legislația care cere opere europene!



Atenție, Acasă TV, la legislația care cere opere europene!
Cei de la Acasă TV se laudă că scot programele proprii în limba română și se axează pe telenovele latino-americane. Pentru păcălicii ăștia, CNA spune clar vă radiodifuzorii sunt obligați să rezerve operelor europene 50 la sută din timpul de difuzare! Cum vor reuși păcălicii cu serialele lor non-europene, columbiene sau braziliene știe doar Dumnezeu.


Codul de reglementare a coninutului audiovizual

ART. 84
 Serviciile media audiovizuale trebuie să reflecte diversitatea spaţiului cultural românesc şi european.
 ART. 85
 Radiodifuzorii aflaţi în jurisdicţia României au obligaţia de a asigura în cadrul fiecărui serviciu de programe de televiziune îndeplinirea următoarelor cerinţe:
 a) să rezerve operelor europene, astfel cum sunt definite la art. 1^1 din Legea audiovizualului, minimum 50% din timpul de difuzare, cu excepţia timpului consacrat informaţiilor, manifestărilor sportive, jocurilor, publicităţii, precum şi serviciilor de teletext şi teleshopping;
 b) să rezerve operelor europene create de producători independenţi cel puţin 10% din timpul de difuzare, cu excepţia timpului consacrat informaţiilor, manifestărilor sportive, jocurilor, publicităţii, precum şi serviciilor de teletext şi teleshopping, sau cel puţin 10% din bugetul lor de programe;
evz.ro zicere:
Acasă TV lansează o nouă strategie concentrată pe producţii latino-americane de calitate, consolidându-şi astfel poziţionarea tradiţională ca post TV de nişă, dedicat publicului feminin.

Prin noua strategie, care se va implementa sub sloganul „Viaţa e o telenovelă, Acasă e viaţa ta”, Acasă TV îşi propune să răspundă aşteptărilor publicului feminin din România, prin producţii romance de succes la nivel internaţional. Telespectatoarele sunt invitate, astfel, să redescopere universul telenovelelor Acasă TV, pe care au început să îl cunoască în urmă cu 16 ani, odată cu deschiderea staţiei pe piaţa locală.

 „Încă de la lansare, Acasă TV le-a cucerit pe telespectatoare prin conţinut de calitate. Pentru dezvoltarea strategică a postului, considerăm că este esenţial să ne concentrăm investiţiile în achiziţia de producţii latino-americane de succes, prin care să le redăm româncelor apetitul pentru telenovele autentice, cu poveşti captivante. Acasă TV înseamnă producții de calitate pentru targetul feminin şi aici se va concentra toată atenţia noastră”, a declarat Lucia Antal, PR & Marketing Director PRO TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.