joi, 1 mai 2014

Tupeu de handbalistă: salariul ei din banii publici trebuia să fie…confidențial!



Tupeu de handbalistă: salariul ei din banii publici trebuia să fie…confidențial!
Unii nu realizează că stau pe banii prostimii, a fraierilor cărora porcii politici le bagă mâna în buzunare/buget și oferă banii cu generozitate sportivilor, ca pe vremea comuniștilor. Oana Manea e la nivelul înțelegerii: voi sunteți oameni de rând (sic), eu trebuie să am salariul confidențial, dacă sunt pe banii publici! Pentru indivizi de gen, ia trimiteți sportivii ăștia plafonați la cluburile private, să nu îi mai întreținem și să mai fie și obraznici. Și poate verifică cineva ce statut au sportivii din bani publici, nu cumva de funcționari publici care trebuie să își prezinte declarațiile de avere? Nu de alta, dar și dobitocul de la Steaua a fost prins cu mită, exact la Cluj-Napoca, la o echipă ținută din banii publici, și se mira cum de el nu poate premia  niște jucători plătiți din banii publici!
P.S. Oana, oamenii de rând îți spun să te cari, dracului, la un club cu adevărat privat, de performanță, cum spui tu - peste locul 7 în campionat - și să lași aerele de prințesa semicercului !

”M-am intors acasa nu doar pentru a fi alaturi de familie, ci si pentru ca am fost atrasa de proiectul CSM, un proiect tentant si de mare viitor. Parerea mea ca se spun si se vor spune multe rautati pentru a ne dezbina.

Cine vrea cu adevarat sa discute despre aspectele financiare ale unei echipe de handbal cu pretentii trebuie sa se uite la cluburile de top din strainatate”, a spus Oana Manea.

”Din punctul meu de vedere, articolul publicat de Gazeta Sporturilor nu este ok. Este clar ca noi, sportivii de performanta, castigam mai bine decât oamenii de rând. Apoi, este vorba despre sume din contract care ar trebui sa fie confidentiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.