Cretinii
din poliția locală târgumureșeană au încălcat legea pentru că șeful lor zburat
din SRI și retardatul lui Florea aveau chef să colinde și să bea cu
prostimea!
Dacă
tot a adus un amic în discuție prevederile codului rutier, o nouă dovadă că
pupincuriștii porcului PDL Mureș - numiți poliția locală a zburatului din SRI,
Bretfelean, pentru încălcarea gravă a statutului SRI (ce o însemna asta) - au încălcat legea din pupincurism pentru
scula sereistă și pentru retardatul trimis de banditul mare din PDL pentru
imagine. Pentru prostovanii ăștia care vă dau amenzi când voi parcați aiurea -
un mare șut?!
Lichelele
lui Bretfelean - pe care porcul pedelist nu le-a mai trimis să lipească
autocolante în campania lui electorală cu bani publici pe magazinul FCM (1900 de euro, 3000 de autocolante, cum zice
licitatiapublica.ro) - au blocat strada pentru că bandiții din primărie și
leprele jegoase cu carnet de partid aveau chef să colinde pe strada George Coșbuc
și să bea cu prostimea și cu șefii de asociație pe care retardatul lui Florea
îi trimitea să facă rost de semnături pentru parcările Senin de 800 de euro și
pe care scula idioată a lui Florea îi obliga să plaseze câte 10 abonamente
fiecare la hoția din banii publici numită FCM! Gândiți-vă ce ar fi fost dacă un
maghiar îndrăznea să facă asta, un consilier UDMR , un retardat ținut pe bani
publici nu de PDL. Este că marii români îi rupea capul ăluia care bloca strada,
că SRI scria niște articole cu pseudonim, cum practică în presa scrisă, că
bandiții lui Florea râdeau de tenul ăluia, cum fac porcii rasiști ai lui
Florea?
Regulament de aplicare
a noului cod rutier (Ordonanta de urgenta nr. 195 / 2000 privind circulatia pe
drumurile publice)
Art.
175. - Se interzice stationarea voluntara a vehiculelor:
a) în toate cazurile în
care este interzisa oprirea voluntara;
b) în zona de actiune a
indicatorului cu semnificatia "Stationarea interzisa" si a marcajului
cu semnificatia de interzicere a stationarii;
c)
pe drumurile publice cu o latime mai mica de 6 m;
d) în dreptul cailor de
acces care deservesc proprietatile alaturate drumurilor publice;
e) pe partea carosabila
a drumurilor nationale. În cazul în care nu este posibila scoaterea vehiculelor
în afara partii carosabile, acestea vor stationa cât mai aproape de marginea
drumului;
Drumul public este
calea de comunicație terestră, cu excepția căilor ferate, special amenajată
pentru traficul pietonal și rutier, deschisă circulatiei publice. Drumurile
care sunt închise circulaţiei publice sunt semnalizate la intrare cu inscripţii
vizibile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.