duminică, 27 aprilie 2014

Fă sau mă, doar nu e prima porcărie debitată de un ins ales politic



Fă sau mă, doar nu e prima porcărie debitată de un ins ales politic
În ultimele zile a fost polemică mare cu fă-ul sau mă-ul lui Ponta Copy Paste. Că a zis sau nu a zis - nu e primul și nici ultimul care se comportă birjărește și care nu are altă calitate decât de a ajunge undeva cu carnet de partid și a considera restul oamenilor o specie inferioară. Din categoria ante-Ponta se numără și Dorin Florea, primar PNȚCD, independent (ha), dar ales de români după circul: să votăm, dracului, un primar român, ca să nu fure ungurul ce putem fura noi,  primar PDL și dependent de lucrături de campanie cu sereiști ratați și cu echipe de fotbal sau mită electorală pentru profesori și dependent de hrănirea cu banii publici bandiților subordonați de partid sau de camarilă. La o conferință, la capitolul întrebări după discursul gagiului, îi spun tipului că un ins, șef de asociație, a omorât o pisică cu găleata, pe motiv că i-a călcat grădina pentru care nu avea autorizație de la primărie și pe care banditul s-a împroprietărit din terenul public. Normal că Florea a răspuns ca un birjar: dar ce vrei, mă, să îmi trimit inspectorii să verifice autorizația?! La care i-am răspuns: țineți-i mai bine, în primărie, că poate sunt de zahăr și îi prinde ploaia afară!
Mitocănia poate că era motivată de lipsa educației de acasă, dar la mine nu e o scuză. Mai târziu, mitocanul avea să recunoască faptul că nu a dat vreo autorizație și păcăliciul Ioan Cucuiet ocupă domeniul fără autorizație și fără să plătească chirie pentru ocuparea domeniului public, printr-o scrisoare oficială în care banditul din primărie și retardatul de partid aferent au scris: Cucuiet are flori frumoase, cu asta sunt de acord locatarii! Așadar, prostul a tras o concluzie pe măsura ilegalității și a interesului pentru Cucuietul care fugea apoi după locatari ca să plaseze cele 10 abonamente FCM pe care porcul PDL trebuia să le deconteze din banii publici sau să îi facă retrardatului ilegal a lui Florea listă cu parcările Senin pe care le vroia banditul lui Florea și care costă 800 de euro pentru fiecare loc de mașină! Să te mai superi că banditul de la primărie ți-a spus mă?! Așa și cu Ponta, dacă mă sau fă ar fi singurul lui păcat ar fi meritat, dracului, hectare de text și sute de ore de emisiuni. 


Dorin Florea, un taranoi deghizat in primar

6:45 pm, 27 iulie 2009 • de • cu 6 Comentarii
Un ziarist a fost injurat ca pe mahala de primarul Dorin Florea, edilul de la Targu Mures, care a ajuns mare mester in folosirea unor expresii aflate in DEI (Dictionarul Explicativ de Injuraturi). Realitatea TV prezinta filmul. Celor nervosi si pudibonzi le recomand sa nu citeasca mai departe. Ma scuzati de citare. Aici aveti filmul: video Realitatea […]
Primarul FloreaUn ziarist a fost injurat ca pe mahala de primarul Dorin Florea, edilul de la Targu Mures, care a ajuns mare mester in folosirea unor expresii aflate in DEI (Dictionarul Explicativ de Injuraturi). Realitatea TV prezinta filmul. Celor nervosi si pudibonzi le recomand sa nu citeasca mai departe. Ma scuzati de citare.
Aici aveti filmul: video Realitatea tv si aici discursul lui Florea: “”Du-te-n pizda mă-tii! Fute-l pe Bakos! Spune-i că costă mult! Mă băiete, ascultă aici! Stai aici că îţi fut una ca dracu cu ăştia ai voştri cu tot! Închide uşa! M-am săturat deja! Veniţi la comandă? De câte ori s-au dus la oraşele înfrăţite? De câte ori? Plătesc ceva sau nu? Plătesc ceva sau nu?! În pizda mamelor voastre! Da’ ce e aici? Inchiziţie? Mă vezi pe mine că mă duc undeva?!”, aceasta a fost reactia primarului din Targu Mures cand jurnalistii s-au interesat de cheltuielile unei deplasari care a costat 20.000 lei.
 http://www.reportervirtual.ro/2009/07/dorin-florea-un-taranoi-deghizat-in-primar.html
P.S. Pentru unul ca Florea, o sursă gratis de înjurături, pentru a nu își zgâlțâi neuronii și să ajungă la  tratament, pe la Viena. 
Sursa: http://aforisme.ro/injuraturi-romanesti_10_131.htm
6501 
pisha-ma-sh pe chipul tau
(0)
Da  Nu
hai florea
6502 
caca-ma-s pe palma ta sh pe gatu tau sh pe ochii tai sa ma cac io dar azi sh maine!!
(5)
Da  Nu
hai florea
6503 
am auzit k ejti terminata dupa p*la cum sunt copiii dupa pokemon
(2)
Da  Nu
hai florea
6504 
bah,am auzit k ejti terminata dupa p*la cum sunt copii dupa pokemon
(-1)
Da  Nu

6505 
foaie verde os de peste uite prostu acum citeste
(-1)
Da  Nu
anca
6506 
tu esti dracu eu sunt dracula eu sug sange tu imi sugi p*la
(2)
Da  Nu
anca
6507 
eu sunt pom tu esti lamaie,eu fac fructe tu iei m*ie
(1)
Da  Nu
anca
6508 
mars la cacat ca mancare ti-am dat!!!!!!!!1
(-1)
Da  Nu
anca
6509 
esti facut din laba trista si adus de muste in pi*da!!!!!!!
(0)
Da  Nu
anca
6510 
ejti asa de f*tut in cur,k atunci cand iti bagi supozitoru,nu-ti dai seama dak e despachetat sau nu
(3)
Da  Nu
hai florea
6511 
sperma-ma-s in gatu matii pt ca atunci cand te pupa sa fii plin de slobozu meu pe fata
(3)
Da  Nu
hai florea
6512 
baga-mi-as p*la peste tine in casa k sa te violeze
(3)
Da  Nu
hai florea
6513 
bine ca ti-a dat dumnezooo cap ca dak nu,ma terminam direct in gatu tau de milog ambulant ce ejti!!
(3)
Da  Nu
hai florea
6514 
caca-ma-s in buricu lu valentin
(1)
Da  Nu
hai florea
6515 
dupa ultima m*ie pe care ti-am administrat-o,am ajuns sa am mai multe coa*e decat ai u dinti in gura
(5)
Da  Nu
hai florea
6516 
sarumana parinte
(-1)
Da  Nu
ptr suna
6517 
bagamias p*la in florea
(1)
Da  Nu
hai florea
6518 
Bagamias p*lan mata de curva dati-as m*ie din avion si in timp ce sar cu parasuta ca sugi p*la cand stai in genunchi cu bastonu-n mana !!!
(1)
Da  Nu
Pi...tpalacull!
6519 
ba zi lu mata sa nusi mai de a cu atata ruzi k imi face p*la curcubeu
(-1)
Da  Nu
alexxxxxxxxxxxx
6520 
dute-n rastahniti mati de copil facut pentru alocatie
(-1)
Da  Nu
d3nyxis
6521 
bagamias p*la intre tatele matii si slobo*imas pe aia pe care ai supto
(-2)
Da  Nu
Stefan Banica
6522 
iti f*t una de auzi toca pe grinda cerului
(-1)
Da  Nu
tutti-fruti
6523 
mata aia scroafa tufa pisat de cal
(-2)
Da  Nu
dedea
6524 
indoi-mi-ai p*la cu amigdalitele
(-2)
Da  Nu

6525 
Bagamas p*la in sufletu tau de de copil copac fara mana fara cap.......
(-3)
Da  Nu
Blackjack
6526 
ba mata mai suge p*la ... ca am auzit ca ia ieftyn
(0)
Da  Nu
dana
6527 
Bai Pula pansata,ia mai taci!Cacat al societati ce esti!
(-2)
Da  Nu
sfsdgdf
6528 
bagamas p*la in pi*da tah de cacat

SI vaca e mai curata ca tine fufo ordinara de 3 bani!

Sa ye f*te dracii la amiaza,si sa-ti bage furce in fund,yo iti bag banane si portocale,uite cum te f*ta!
MAMA!Ce lingatoare de p*la esti!Uite curul si lingel!
(-1)
Da  Nu
Bagamas
6529 
ma uit la mata ca boschetaru la punga
(-1)
Da  Nu
ovydihor
6530 
Luami ai matzul curului in gura
oarbaa si marachia dupa tine
lingea mi ai catelele in pi*da
(4)
Da  Nu
aliss
6531 
tampenia prea putin pentru tine Iei si prostie sa fie mai bine mama cate pastile iei zici ca dai droguri la miei nu te saturi numai tu mai dai si la altii nu? f*tuti gurita maicutei tale daka te cheama ale dak nu iartama te rog dar p*la so sugi cat inca mai pot vreau sa te vad goala ca sa te trimit la scoala cand inveti sa socotesti si urat sa vorbesti de la scoalam invatat ca esti un ratat!
(-2)
Da  Nu
robe_sexy
6532 
Bagamias p*lan mortii matii de coi umflat ce esti astazi si maine de castrat idiot si imputit ce esti,sa sugi p*la de GAY puturos ca nici o laba nu stii sa faci ca asa te-o invatat MUIA DE MATA sa f*ti .
(0)
Da  Nu
Muie in tine
6533 
PIZDA IN PIZDA = p*la IN PIZDA ! = SEX CU MATA & TATATO = SeX CopIl Orfan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.